Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:106240
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.09.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 94 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Ģimenes struktūra    8
1.1.1  Pilnas un nepilnas ģimenes raksturojums    9
1.1.2.  Šķirtas ģimenes ietekme uz bērna attīstību bērnībā    12
1.1.3.  Šķirtās ģimenes un vientuļie vecāki Latvijā    15
1.1.4.  Mātes un tēva loma bērna personības veidošanā    17
1.2.  Dzimums un dzimuma identitātes jēdziens    22
1.2.1.  Dzimuma būtība un raksturojums    22
1.2.2.  Dzimumaudzināšana    25
1.2.3.  Dzimuma identitāte    27
1.2.4.  Androgēnija    29
1.3.  Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības dažādu psiholoģisko periodizāciju skatījumā    32
1.3.1.  Dzimuma identitātes socializācija pusaudža gados    35
2.  EMPĪRISKĀ DAĻA    38
2.1.  Metode    38
2.2.  Pētījumā iegūto datu un rezultātu analīze    39
2.3.  Iztirzājums    50
  SECINĀJUMI    53
  LITERATŪRAS SARAKSTS    55
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Teorētisko darbu analīze un pētījums norāda, ka dzimuma identitātes veidojošais faktors ir ģimenes tips un ģimenes audzināšanas modelis, kā rezultātā:
• Pētījuma izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies – no ģimenes tipa ir atkarīga pusaudža un jaunieša dzimuma identitātes apzināšanās, par ko liecina šādas statistiskas atšķirības:
• No ģimenes tipa ir atkarīgs, kurš no vecākiem visvairāk ietekmējis dzimuma apzināšanos (χ2 = 44,559; p=0,037>0,05);
• No ģimenes tipa ir atkarīgas atbildes, no kura vecāka gribētu ņemt piemēru un līdzināties nākotnē (χ2 = 37,546; p=0,027>0,05);
• No ģimenes tipa ir atkarīgs, kā rīkoties dažādās situācijās (χ2 = 32,903; p=0,041>0,05);
• No ģimenes tipa ir atkarīgas respondentu atbildes, kuram ģimenē ir lielāka loma (χ2 =19,907; p =0,003>0,05);
• No ģimenes tipa ir atkarīga vīriešu rakstura īpašību pašvērtējuma analīze (p=0,005>0,05; p =0,004>0,05; p =0,030>0,05; p =0,005>0,05).

• No pētījuma jautājumiem izriet šādas atbildes:
• No ģimenes tipa ir atkarīga pusaudžu dzimuma identitātes apzināšanās, ko apliecina šādi rezultāti: Androgēnijas testa rezultātus ietekmē tas, ar kuru no vecākiem dzīvo kopā pusaudzis p=0,003>0,05; apziņa, no kura vecāka grib ņemt piemēru un tā dzīvot nākotnē, ietekmē šo dzimuma identitātes klasifikācijas testu p=0,029>0,05; kā arī testu ietekmē atbilde, kurš no vecākiem visvairāk ir ietekmējis dzimuma lomas apzināšanos p=0,049>0,05;
• pusaudžu izpratne par ģimenes struktūru saistībā ar ģimenes tipu ir nekompotenta un nepilnīga, ko apliecina nelabvēlīgās atbildes uz jautājumu, ar kuru no vecākiem var atklāti parunāt χ2 =8,226; p=0,041<0,05, kā arī procentuālās atbildes uz jautājumu, no kura vecāka gribētu ņemt piemēru un līdzināties nākotnē, ir vērstas uz nepareizu ģimenes struktūras izpratnes modeli, gan pilnā, gan šķirtā ģimenē kopējais procents sastāda 42%, ka nevienam no vecākiem negrib līdzināties.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1380564
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация