Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:937257
 
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  PĀRTIKAS PATĒRIŅA TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    8
1.1.  Patērētājs, patēriņš, patērētāja uzvedība un tendences    8
1.2.  Patērētāja uzvedību ietekmējošie faktori    11
1.3.  Patērētāju uzvedības mērīšanas metodes    18
2.  COVID-19 PANDĒMIJAS IETEKME UZ PĀRTIKAS PATĒRIŅA UZVEDĪBU    27
2.1.  COVID-19 pandēmija un tās ietekme uz Latvijas ekonomiku    28
2.2.  COVID-19 pandēmijas ietekme uz pārtikas patēriņa uzvedību pasaulē    35
2.2.1.  COVID-19 ietekme uz ASV pārtikas patēriņā uzvedību    40
2.2.2.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Dānijā, Vācijā, Slovēnijā    44
2.2.3.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Čehijas reģionā    47
2.2.4.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Eiropā kopumā    48
3.  PĀRTIKAS PATĒRIŅA UZVEDĪBAS UN COVID-19 PANDĒMIJAS MIJIEDARBĪBAS ANALĪZE    50
3.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    51
3.2.  Rezultātu izvērtēšana ar pārtikas patēriņa uzvedības izvēlēto metodi    56
3.3.  Iegūto rezultātu salīdzināšana ar līdzvērtīgiem, esošiem rakstiem    59
  SECINĀJUMI    60
  PRIEKŠLIKUMI    62
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTUS SARAKSTS    63
  PIELIKUMI    66
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Nav konkrētas patēriņa uzvedības, tā sevī ietver patērētāja attieksmes izpausmes un raksturlielumus, beigās secinot līdzvērtīgi kā par patērētāja, tā patēriņa uzvedību.
2. Datu analīzei pieejami daudz dažādi modeļi un pētīšanas metodes, ar kuru palīdzību iespējams nonākt pie vienlīdzīga rezultāta, taču katram modelim un metodei ir savas priekšrocības un savi ierobežojumi.
3. Spīrmena korelācija ir piemērotāka Likerta skalas ordinālo jeb kārtas datu analīzei nekā Pīrsona korelācija, jo Spīrmena korelācija pēta savstarpēji saistītus un nepārtrauktus datus.
4. COVID-19 vīrusa ietekme pastāvīgi palielinās. Dažās valstīs pāreja uz digitālo komunikāciju ir veiksmīga, turpretī dažas izrāda vēlmi atgriezties normālā stāvoklī. Viena no esošajām tendencēm paliks, piemēram, attālināts darbs un izglītība iegūs popularitāti.
5. Iespēja dzīvot COVID-19 pandēmijas periodā maina pasauli, kurā dzīvojam, kā arī uzvedību, no šīs pieredzes iespējams mācīties kā negatīvā, tā arī pozitīvā nolūkā.
6. COVID-19 pandēmija krasi ietekmējusi cilvēku rīcību un domāšanu, tādējādi cilvēkiem liekot piedomāt par pārtikas uzkrājumu veidošanu, vairāk kā pirms pandēmijas.
7. Lai arī alkohola patēriņš Latvijā COVID-19 ietekmē procentuāli samazinājies, ņemot vērā tūristu un pierobežas klientu plūsmu samazināšanos valstī, uz kopējo skaitu Latvijas patērētāju, alkohola patēriņš teju uz pusi palielinājies.
8. Novērota tendence, ka pie mazāka veikalu apmeklējuma skaita, patēriņa grozs būs lielāks.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация