Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,44 (16%)
Со скидкой*:
18,04
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:165476
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2001.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Izstāžu un gadatirgu teorētiskais pamatojums.    7
1.1  Izstāžu un gadatirgu jēdziens un nozīme.    7
1.2.  Izstāžu un gadatirgu evolūcija, attīstības tendences un ģeogrāfiskais izvietojums.    13
1.3.  Izstāžu un gadatirgu tipoloģija    31
2.  Investīciju un starptautiskās tirdzniecības būtība, piesaistes veidi un apjomi atkarībā no starptautiskajām izstādēm un gadatirgiem.    35
2.1.  Starptautisko izstāžu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību, devums valsts ekonomiskajā izaugsmē.    35
2.2.  Izstāžu industrijas ieguldījums valsts un tās reģionu attīstībā.    40
2.2.1.  Starptautiskā tirdzniecība, un investīcijas, ko sekmē izstāžu industrija.    40
2.2.2.  Apvidus un valsts ekonomiskais ieguvums atkarībā no izstāžu un gadatirgu norisināšanās vietas.    48
2.3.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm, to ietekme uz investīciju īpatsvaru un atdeves ātrumu.    55
2.3.1.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm.    55
2.3.2.  Investīciju pelnītspēja, riska faktors un atdeves ātrums.    60
3.  Starptautisko izstāžu un gadatirgu loma Latvijas ekonomiskajā izaugsmē.    64
3.1.  Latvijas ekonomiskā attīstība laikā no neatkarības atgūšanas līdz mūsdienām.    64
3.2.  Latvijas firmu ieguldījums Latvijas ekonomikas attīstībā piedaloties starptautiskajās izstādēs un gadatirgos.    68
3.3.  Konkrētu uzņēmumu gūtie rezultāti un pieredze piedaloties starptautiskajās izstādēs.    76
3.4.  Starptautisko izstāžu ietekmes perspektīvas Latvijā.    78
  Nobeigums.    84
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    85
  Pielikums    88
  Anotācija    94
Фрагмент работы

Mūsdienu ekonomikas internacionalizācijas ietvaros, kas notiek pārejas procesā no industriālas sabiedrības uz sabiedrību, kurā galvenā loma ir komunikācijām un kurai ir raksturīgs:
• paātrināta tehnoloģiskā aprīkojuma ekonomiskās vērtības zaudēšana;
• nepārtraukta produkcijas dzīves ilguma samazināšanās;
• intensīva informātikas klātesamība visās dzīves sfērās;
• tendence uz ekonomisku monstru veidošanos ārējās tirdzniecības jomā;
• cieša uzņēmumu atkarība no jaunajām tehnoloģijām;
• patērētāja aktīva piedalīšanās notikumu veidošanā;
• atsevišķu uzņēmumu nespēja reaģēt uz pašu nekontrolētajām izmaiņām ekonomikā (valūtas–finansu, enerģētiskā sfēra, utt.)


Katra uzņēmuma, kurš vēlas sev nodrošināt ilgstošu atrašanos pasaules uzņēmējdarbības apritē, galvenais uzdevums ir sava imidža uzlabošana un sociālā ieguldījuma propaganda. [30; 62]

Šajā virzienā, tāpat kā arī to pūļu ietvaros, kuras uzņēmumi pieliek savu profesionālo interešu īstenošanai, tirdzniecības gadatirgu un izstāžu sistēma piedāvā viņiem augsti kvalitatīvu līdzekli, kas nodrošina vienlaicīgu plaša spektra ekonomisko, tehnisko un komerciālo paziņojumu izplatīšanu un saņemšanu pie salīdzinoši pieņemamām izmaksām.
Globālajā ekonomiskajā aspektā izstādes turpina kalpot par tehniskās attīstības spoguli, informācijas biržu, cenu rādītāju un ekonomiski–politisku konjunktūras izmaiņu prognozēšanas forumu.
Tirdzniecības gadatirgiem un izstādēm, kas iekļaujas mārketinga kompleksa struktūrā, atšķirībā no tam radniecīgajiem darbības virzieniem (reklāmas, sabiedrisko attiecību, utt.), ir tiešās komunikācijas un "dzīvā" kontakta ar interesējošo preci un pakalpojumu priekšrocība.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −33,29 €
Комплект работ Nr. 1126373
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/165476

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация