Nr. |
Название главы |
Стр. |
|
Ievads |
5 |
1. |
Psihiskas un attīstības īpatnības jaunāko klašu vecuma bērniem |
7 |
1.1. |
Jaunāko klašu vecuma vispārīgs raksturojums |
7 |
1.2. |
Jaunāka skolēna garīgā attīstība |
9 |
1.3. |
Jaunāko skolēnu valodas attīstība |
13 |
2. |
Teorētiski-metodiski pamati grafiskās uzskatāmības izmantošanā krievu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā |
15 |
2.1. |
Uzskatāmības defenīcijas, tās veidi un klasifikācija |
15 |
2.2. |
Grafiskā uzskatāmība |
20 |
2.3. |
Grafiskas uzskatāmības veidi un klasifikācija |
23 |
1.4. |
Mācību grafiskie līdzekļi un to attīstības iespējas |
26 |
2.5. |
Tabulu izmantošana kā uzskates materiāls |
29 |
2.6. |
Shēmu izmantošana kā uzskates materiāls |
32 |
3. |
Grafiskas uzskatāmības izmantošana krievu valodas stundu metodikā |
35 |
3.1. |
Krievu valodas mācības grāmatu 1.klasei analīze |
35 |
3.2. |
Krievu valodas mācību grāmatas 2.klasei analīze |
36 |
3.3. |
Krievu valodas mācības grāmatu 3.klasei analīze |
36 |
3.4. |
Krievu valodas mācību grāmatas 4.klasei analīze |
37 |
4. |
Eksperimentālā apmācība sākumskolā, izmantojot grafisko uzskatāmību |
38 |
4.1. |
Kontaktējošais posms |
38 |
4.2. |
Apmācošais posms |
40 |
|
Secinājumi |
46 |
|
Ieteikumi |
47 |
|
Literatūras saraksts |
48 |
|
Pielikumi |
52 |