Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:907814
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.08.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 68 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Nodokļu politikas vispārējs raksturojums    7
1.1.  Nodokļunozīme, tās funkcijas un galvenie pamatprincipi    7
1.2.  Nodokļu klasifikācija un to sadalījums tiešajos un netiešajos nodokļos    15
1.3.  Nodokļu administrēšana    22
2.  IIN vispārējs raksturojums    27
2.1.  Ienākuma nodokļu raksturojums    27
2.2.  Vispārēja informācija par IIN Latvijā    28
2.3.  Iedzīvotāju ienākumu nodokļu atvieglojumi    33
2.4.  IIN ieņēmumi un to iekmējošie faktori    36
2.5.  Progresīvais IIN un tās likmes – priekšlikumi budžeta palielināšanai    41
2.6.  IIN ES valstīs. IIN salīdzinājums Baltijas valstīs    45
3.  VSAOI vispārējs raksturojums    51
3.1.  VSAOI Latvijā    51
3.2.  Valsts pensiju apdrošināšana    56
3.3.  Veselības apdrošināšana    61
3.4.  VSAOI ietekme uz budžeta ieņēmumiem    63
3.5.  VSAOI salīdzinājums Baltijas valstīs    66
4.  Darba samaksas aprēķināšana    71
4.1.  Darba samaksas aprēķināšana, bez apgādājamiem    71
4.2.  Darba samaksas aprēķināšana, ar apgādājamiem    78
  Secinājumi    80
  Priekšlikumi    82
  Izmantotā literatūra un avoti    83
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Apkopojot iegūto un izpētīto informāciju, darba autore nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. No 2018. gada tika ieviesta nodokļu reforma, kur galvenie aspekti bija darbaspēka nodokļu maiņa (izmaiņas IIN un VSAOI, kā arī solidaritātes principa ieviešana), uzņēmuma ienākuma nodokļa reforma, nodokļu administrēšanas pilnveidošana, ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumi, kompensējošie pasākumi.
2. Nodokļu procentlikmju palielināšana ne vienmēr sekmē nodokļu ieņēmumu palielināšanos. Laffera likne parāda, ka valdība var palielināt likmes, lai palielinātu nodokļu ieņēmumus, bet tomēr būs kāds lūzuma punkts (vai maksimālais punkts), pēc kura, turpinot palielināt nodokļa likmes, nodokļu ieņēmumi samazināsies.
3. Pārsvarā pasaulē tiek ievērots vertikāls taisnīguma princips, kas nozīmē ka fiziskās personas ar lielākiem ieņēmumiem maksā lielāku nodokli, izmantojot progresīvo nodokļa likmi. Latvijas ienākumu nodoklis ilgus gadus darbojās pēc horizontālās taisnīguma principa, kur ienākums tika aplikts ar nodokli proporcionāli, piemērojot visiem vienoto likmi.
4. Latvija ir viena no Baltijas valstīm, kurā 2018. gadā ir ieviests progresīvais IIN (no 20% līdz 31,4%). Pēc darba autores aprēķiniem, lielākā ienākumu daļa (vairāk par 90%) būs aplikta ar samazināto nodokļu likmi, tas ir ar 20%. Ar 23% būs aplikts ap septiņiem procentiem no darba ņēmējiem, ar 31,4% būs aplikts mazāk kā viens procents. Salīdzinot, Igaunijā un Lietuvā ar nodokli visi ienākumi tiek aplikti vienādā mērā. Lietuvā iedzīvotāju ienākuma nodoklis 2018. gadā sastāda 15%, kas ir viens no zemākiem. Igaunijā tas sastāda 20%.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1380294
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация