Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēša...-
Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
ANNOTATION | 4 | |
АННОТАЦИЯ | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | IETEIKUMA MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME | 8 |
1.1. | Ieteikuma mārketinga jēdziens | 8 |
1.2. | Ieteikuma mārketinga teorija un vēsture | 11 |
1.2.1. | Ieteikuma mārketinga teorija | 11 |
1.2.2. | Ieteikuma mārketinga vēsture | 12 |
1.2.3. | Ieteikuma mārketinga būtība un nozīme | 13 |
1.2.4. | Ieteikuma mārketinga noteicošie faktori | 15 |
1.3. | Ieteikuma mārketinga un reklāmas mijiedarbība | 20 |
1.3.1. | Ieteikuma mārketinga un reklāmas nozīme | 22 |
1.4. | Ieteikuma mārketinga dalībnieki | 27 |
1.4.1. | Mūsdienu patērētāja apraksts | 28 |
1.4.2. | Sociālie tīkli um mediji | 30 |
2. | E-KOMERCIJAS BŪTĪBA UN NOZĪME | 32 |
2.1. | E - komercijas jēdziens | 32 |
2.1.1. | E - komercijas saistītie jēdzieni | 34 |
2.2. | E - komercijas attīstības vēsture | 35 |
2.3. | E - komercijas nozīme un attīstība | 37 |
2.4. | E - komercijas veidi un to dalībnieki | 38 |
2.4.1. | Nozīmīgākie skaitļi par e-komerciju pasaulē un Latvijā | 40 |
2.3. | E - komercijas noteicošie faktori | 47 |
2.4. | Ieteikuma mārketinga un e-komercijas mijiedarbība | 48 |
3. | IETEIKUMA MĀRKETINGA NOZĪME E-KOMERCIJĀ, TĀS PRAKTIZĒŠANAS IESPĒJAS LATVIJĀ. | 62 |
3.1. | Ieteikuma mārketinga nozīme e-komercijā pēc anketas datiem | 62 |
3.2. | Ieteikuma mārketinga nozīme e-komercijā pēc SVID analīze | 68 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 75 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 79 | |
GALVOJUMS | 82 | |
PIELIKUMI | 83 |
Par maģistra darba tēmas aktualitāti un nozīmīgumu liecina patreizējā mārketinga darbības efektivitātes samazināšanās un patērētāju skepses pieaugums pret tradicionālajām mārketinga aktivitātēm, piemēram, reklāmu. Mūsdienās reklāma tiek uzskatīta kā viena no uzņēmuma panākuma atslēgām, un tas ir instruments, ko plaši izmanto, lai popularizētu uzņēmumu preces un pakalpojumus tā esošajiem vai potenciālajiem patērētājiem jeb klientiem.
Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kur patērētājam izdarīt savu izvēli par labu kādai precei vai pakalpojumam kļūst arvien grūtāk, jo uz viņu pa dažādiem informācijas kanāliem (t.i. pa radio, televīziju, presi, un internetu) tiek raidīta liels datu, ziņu daudzums, kas it kā atvieglotu viņa pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, bet patiesībā tā nav. Patērētājs ir noguris no tradicionālajām, „uzbāzīgām” reklāmām dažādajos medijos, no „uzspiedošās, informācijas, kas tiek nepārtraukti raidītas visu diennakti par dažādu preču vai pakalpojumu labajām īpašībām utt. Tā rezultātā šobrīd valda diezgan spēcīga tendence par to, ka patērētājs ne tikai arvien vairāk ignorē šīs reklāmas un tajās sniegto informāciju, bet tiek pat zaudētā viņa uzticība reklāmai kā tādai un arī pašai reklamējamai precei vai pakalpojumam.
Mūsdienās ir zināms fakts, ka komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem patērētājiem ir ne tikai viens no nozīmīgākajiem mārketinga uzdevumiem, bet arī viens no uzņēmuma veiksmes faktoriem tā attīstībā. Patreiz daudzi Latvijas uzņēmumi bieži vien apstājas pie tradicionālajām mārketinga aktivitātēm vai labākajā gadījumā – pie sabiedriskajām attiecībām (turpmāk tekstā– PR). Taču šīs tradicionālās mārketinga aktivitātes vairs nesniedz to efektivitāti kāda tā bija pirms gadiem pieciem Latvijā, kā rezultātā uzņēmumiem jārod citas pieejas jeb veidi, kā piekļūt pie patērētāja un kā nodod viņam tieši viņam adresēto ziņu, vēstījumu utt. Un šāds veids ir ieteikuma mārketings jeb ieteikuma tirgdarbība, kas ir viens no jaunā jeb netradicionālā mārketinga veidiem, un kas uz doto brīdi pasaulē aktīvi tiek izmantots, bet Latvijā tā izmantošana ir tikai sākuma stadijā. …
Darba mērķis ir izanalizēt ieteikuma mārketinga būtību, tā nozīmi e-komercijā, kā arī tās praktizēšanas iespējas Latvijā. Darba pirmajā nodaļa autors izmantodama dažādus literatūras un avotus apraksta ieteikuma mārketinga būtību, nozīmi un tās noteicošos faktorus. Otrās nodaļas ietvaros autors apraksta vispārējo e-komercijas situāciju un tās noteicošos fakturus. Savukārt, trešajā nodaļā autors veic pētījumu par mārketinga, ieteikuma mārketinga jomas nozīmi e-komercijā, tiek analizēta konkrētas iespējas un aprakstītas problēmas, pielietojot mārketinga modeļus piemēram, SVID analīze, anketas metode.
- Ekoloģiskais mārketings Latvijā
- Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
- Mārketings
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketings
Дипломная для университета48
-
Ekoloģiskais mārketings Latvijā
Дипломная для университета66
-
Iekšējās un ārējās vides nozīme uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
Дипломная для университета76
Оцененный! -
Mārketinga plānošanas nozīme uzņēmuma attīstībā
Дипломная для университета65
Оцененный!