Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
2,58 (12%)
Со скидкой*:
18,90
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:305088
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2003.g. - 2008.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Mārketinga stratēģijas noteikšanas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Mārketinga formulējums mūsdienās    9
1.2.  Mārketinga kompleksie elementi    11
1.2.1.  Produkts (prece)    11
1.2.2.  Cena    16
1.2.3.  Sadales kanāls (vieta)    19
1.2.4.  Preces virzīšana tirgū    20
1.2.5.  Pozicionēšana    22
1.3.  Mārketinga stratēģija    23
2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ apraksts un mārketinga plāna izstrādes nepieciešamības pamatojums    25
2.1.  SIA ‘’WBT Latvija’’, preces un sniegto pakalpojumu īss apraksts    25
2.2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ SVID analīze    27
2.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ tirgus situācijas analīze    31
2.3.1.  Makrovides analīze    31
2.3.2.  Sociāli - ekonomiskais faktors    35
2.3.3.  Nozares analīze    36
2.3.4.  Tehnoloģiskais faktors    37
2.3.5.  Politiski tiesiskais faktors    37
2.3.6.  Mikrovides analīze    38
2.3.7.  Pircēji    39
2.3.8.  Pegādātāji    39
2.3.9.  Starpnieki    40
2.3.10.  Konkurent    40
2.4.  SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānu īss apraksts    43
2.5.  SIA ‘’WBT Latvija’’ vadības mārketinga stratēģija    44
2.5.1.  Veicamie uzdevumi, izvēlētā stratēģija un rīcības programma    44
2.5.2.  Apgrūtinājumi veicamo plānu izstrādei    48
2.5.3.  Budžets (izdevumi un plānotā peļņa)    49
3.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānošanai, stratēģijas noteikšanai un darbības pilnveidošanai    50
3.1.  Jaunas produkcijas ieviešana    50
3.2.  Ieteikumi reklāmas pilnveidošanai    53
3.2.1.  Televīzija un radio    54
3.2.2.  Laikraksti un žurnāli    55
3.2.3.  Logo ieviešana    55
3.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ interneta mājas lapas izstrāde    57
3.4.  Klientu datu bāzes ieviešana    59
3.4.1.  Klientu datu bāze    60
3.4.2.  Datu bāzes aizpildīšana    61
3.5.  Anketu un vēstuļu ieviešana    61
3.5.1.  Vēstules    61
3.5.2.  Anketas    62
3.6.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ stratēģisko alternatīvu noteikšanai    62
3.6.1.  Funkcionālā līmeņa attīstības stratēģija uzņēmumam    63
3.7.  Rezultātu apstrāde un analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    69
Фрагмент работы

XXI gadsimtu sauc par „uz zināšanām balstītas ekonomikas” gadsimtu. Un ne velti, jo iedziļinoties konkurences būtībā un praksē, var konstatēt, ka valstis, uzņēmumi savā starpā sacenšas ar zināšanām. Un tas nav pārsteidzoši, jo pateicoties izsmeļošai un reālai informācijai, uzņēmums var rast oriģinālus risinājumus visos komercdarbības līmeņos un šāda pieeja, kas balstīta uz zināšanām un to sintēzi, ļauj gūt priekšrocības konkurences cīņā, būt pirmajiem. Mūsdienās uzņēmumi organizē savu darbību balstoties uz tirgzinībām un mārketinga koncepciju. Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu.
Plānošana – tas ir nepārtraukts jaunu ceļu un metožu meklēšanas process mērķa sasniegšanai ar jaunu iespēju palīdzību. Pateicoties labi izplānotam un labi pārdomātam stratēģiskam plānam mārketingā, uzņēmums var veiksmīgi atrisināt visus uzdevumus un pasargāt sevi no dažādiem pārpratumiem.
Mūsdienu mārketinga vidē ir savi likumi, kuri ir stingri jāievēro, lai uzņēmums spētu eksistēt un attīstīties: (cenu politikas veidošana; tirgus izpēte un analīze; darbs ar personālu; konkurences izspēti; esošo resursu pareiza pielietošana;).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga plānošanas nozīme uzņēmuma attīstībā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/305088

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация