Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
2,36 (11%)
Со скидкой*:
19,12
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:857921
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Interneta mārketinga jēdziens un tā nozīme mūsdienās   
1.1.  Interneta mārketinga būtība, veidi un to nozīme uzņēmuma attīstībā   
1.2.  Krāsas nozīme interneta mārketinga reklāmu izveidē   
1.3.  Interneta mārketinga komunikāciju izplatīšanas veidi internetā   
1.4.  Interneta mārketinga priekšrocības, trūkumi, efektivitāte un attīstības iespējas nākotnē   
2.  Uzņēmuma „Pet Planet” darbības raksturojums, interneta mārketinga pakalpojumu izpēte un analīze   
2.1.  Uzņēmuma „Pet Planet” vispārīgs darbības raksturojums   
2.2.  Uzņēmuma „Pet Planet” interneta mārketinga aktivitātes   
3.  Interneta mārketinga novērtējums un uzlabošanas iespējas uzņēmumā „Pet Planet”   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Nobeigums   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Interneta mārketinga veida – mājas lapas apmeklētību varētu palielināt ar kontakta formas izveidošanu, jo no pētījuma var konstatēt, ka kontakta formu izmantotu 48 no 84 apmeklētājiem un no veiktā pētījuma var secināt, ka uzņēmumam nepieciešams tādu izveidot, lai dotu vēl vienu sazināšanās iespēju apmeklētājiem ar uzņēmumu, kas ir lētākā no iespējām, ja mājās ir interneta pieslēgums.
2. SIA „Pet Planet” apmeklētāji izmanto dažus no uzņēmuma interneta mārketinga veidiem – mājas lapu (63 no 84 apmeklētājiem kaut reizi ir apmeklējuši mājas lapu), Facebook kontu – 37 no 84 apmeklētājiem zina par Facebook kontu, bet tikai 5 no tiem, kaut reizi ir izmantojuši to, lai sazinātos ar uzņēmumu, no kā var secināt, ka par Facebook konta esamību zina 37 no 84 apmeklētājiem un tie, kas zina nav ieinteresēti to apmeklēt.
3. Pēc uzņēmumā veiktā novērojuma, kad tika izsūtīti jaunumi uz reģistrētajiem 120 e-pastiem un 467 telefona numuriem ar īsziņas palīdzību apmeklētāju skaits nākamajās 3 dienās vidēji pieauga par 16 apmeklētājiem dienā, no kā var secināt, ka jaunumu izsūtīšana ir efektīvs interneta mārketinga paņēmiens.
4. Google meklētāju izmanto 79 apmeklētāji no 84 apmeklētājiem, kā tika noskaidrots pētījumā, kas nozīmē, ka populārākos atslēgvārdus, kas apkopoti 3.3.tabulā un, ko izmantotu uzņēmuma apmeklētāji, meklējot mājas lapu – Pet Food Clonmel (mājdzīvnieku barība Clonmelā), Pet Food Tipperary (mājdzīvnieku barība Tipperari), Dog Food Clonmel (suņu barība Clonmelā), Cat Food Tipperary (kaķu barība Tiperari), Bird Food Clonmel (putnu barība Clonmelā) vajadzētu pievienot Google meklētājam, lai optimizētu satiksmi uz vienu no interneta mārketinga veidiem - mājas lapu un papildinātu jau esošo atslēgvārdu skaitu. No tā var secināt, ka citas meklētājprogrammas nav populāras uzņēmuma apmeklētāju vidū un nav vajadzības popularizēt citās meklētājprogrammās uzņēmumu.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam jāizveido kontakta formas paraugs, ko ievietot mājas lapā zem sadaļas Kontakti, lai apmeklētājiem būtu ātrāka iespēja sazināties ar uzņēmumu vajadzības gadījumā. Izstrādāt šo kontakta formu ar interesi, ka apmeklētāji ar tās palīdzību gribētu sazināties ar uzņēmumu, kas nākotnē palielinās apmeklētāju pieaugumu uz uzņēmuma mājas lapu un apmeklētāji būtu apmierināti, kas būs atkarīgs no tā, kad un kā uzņēmums reaģēs uz nosūtītajiem jautājumiem caur kontakta formu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Interneta mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "X"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/857921

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация