-
Investīciju projektu novērtēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Teoretiska daļa | 7 |
1.1. | Reklāmas būtība | 7 |
1.1.1. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 8 |
1.1.2. | Reklmās veidi | 10 |
1.1.3. | Koncepciju izstrādāšana | 11 |
1.1.4. | Reklāmas izmaksu plānošana | 17 |
1.2. | Reklāmas ziņojuma izstrāde un reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle | 21 |
1.2.1. | Reklāmas ziņojuma izstrāde | 21 |
1.2.2. | Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle | 22 |
1.3. | Latvijas reklāmas tirgus | 25 |
2. | Pētījumu un apreķinu daļa | 28 |
2.2. | Reklāmas aģentūras darbība uz konkreto uzdevumu | 28 |
2.2.1. | Situācijas analīze reklāmas plānošanas vajadzībām | 29 |
2.2.2. | Reklāmas mērķu noteikšana | 30 |
2.2.3. | Reklāmas stratēģijas izvēle un izplatīšanas ceļu izvēle | 30 |
2.2.4. | Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle | 38 |
2.2. | Reklāmas organizācija | 41 |
2.2.1. | Reklāmas organizācija un izmaksas noteikšana | 41 |
Nobeigums | 49 | |
Piielikums | 51 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 56 |
Reklāma saistīta ar tādu pašu problēmas daudzumu, kā debesskrāpju celtniecību un leilāka daļa no tiem saistīta ar fundamentu.
Klods Hopkins.
Šodien prakstiski neviens uzņēmums nevar veiksmīgi veikt komerciālu darbību bez reklāmas palīdzību. Dažādām nozarēm ir stipra nepieciešamība reklāma, lai potenciālie pircēji var uzzināt un nopērk preci. Un to nepieciešamību apmierina vesels tikls ar dažādu struktūru un organizāciju iespējām.
Lai izpildīt nopietnus tirgu uzdevumus, reklāma jābalstās uz nopietnām tirgu disciplinām.
Darba mērķis ir reklāmas projektu izstrādāšana, plānošana un ekonomiskā vērtēšana. Uzdevums ir parādīt, kā var saplānot un kā efektīvi veikt reklāmas kompāniju, tā skaitā atrod visefektīvākas izplatīšanas līdzekļus un sastadīt reklāmas budžetu. Tātad, galvenais pētījuma objekts ir reklāmas plānošana un izstrādāšana, un kā arī kādus ienākumus nesīs ieguldītie līdzekļi.
Šodien nevar stastīt par to, kā labas kvalitātes reklāma – tas ir iespaidīgs ierocis, lai palielināt pārdošanas apjomos, palielināt tirgus daļu, ar reklāmas palīdzību var arī iznicināt konkurentus. Nepisiešāmi, lai jūsu tirgzniecības marka bija pazīstama tirgū un nav tikai eksperti, kas lietoja speciālus katalogus un slēgtu informāciju, bet arī tā bija pazīstama starp lielāku potenciālo pircēju daļu un to var izdarīt tikai ar reklāmu visur, kur iespējams: televizijā, radio, avīzēs, žurnālos, uz ielas, internetā, uz iesaiņojumām un t.t.
Bet izdevumi reklāmai visos gadījumos ( dažādos valstīs, kādās nozarēs izdevumi reklāmai ir vairāk neka 50% no preču vērtības) – tas ir riskantas investicijas, kādas var sasniegt praktiski tikai nulles rezultātu. Riska varbūtību noteikt tirgzinības pētīšana.
Reklāmas aktuālitāte šodien ir tādā līmenī, ka reklāma spēle galvēno lomu tirgus ekonomikas attistībā un arī darbojas kā tās elements. Ja iznicināt tos efektīvus sakarus starp ražotājiem un pircējiem ( kādus spēle reklāma), tad ražotājām nebūs nekādas vajadzības tērēt naudus, lai uzlabotu kvalitāti un t.t. Šeit ir atbilde uz jautajumu – kāpēc attistītos valstīs uzņēmējs tēre milzīgus līdzekļus reklāmas vajādzībām. …
Bakalaura darbs ir veltīts reklāmas plānošanai un organizācijai.. Apkopojot izmantoto literatūru tiek izdalīti reklāmas plānošanas, organizācijas etapi un izstrādāšanas koncepcijas Teorētiskā daļā tiek apskatīta reklāmas plānošanas un organizācijas būtība.. Kā arī apskatīts Latvijas reklāmas tirgus un ta statistika.
- Investīciju loma uzņēmumu attīstībā ar piemēru
- Investīciju projektu novērtēšana
- Riska un diversifikācijas loma investīciju fondu izveidē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Līzings kā finanšu investīciju veids
Дипломная для университета39
-
Saplūšanas un pārņemšanas process kā kompāniju stratēģiskās attīstības variants un tā efektivitātes novērtēšana
Дипломная для университета89
-
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Investīciju ietekme uz ekonomikas izaugsmi
Дипломная для университета71
-
Projektu kontrolinga ieviešana uzņēmumā
Дипломная для университета57
Оцененный!