Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:141321
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Projektu vadības teorētiskie aspekti    8
1.1.  Projekta attīstības vēsture    8
1.2.  Projekta jēdziens un būtība vadības teorijā    11
1.3.  Starptautisko projektu vadības raksturojums un īpatnības    13
2.  Projekta „Uz bērnu orientētas koncepcijas izveide vieglākai pārejai no pirmsskolas uz pamatskolu” mērķi un uzdevumi    24
3.  Starptautiskās sadarbības projekta novērtējums    28
3.1.  Latvijā projektā iesaistīto personu vērtējums    29
3.2.  Vācijā projektā iesaistīto personu vērtējums    30
3.3.  Projekta rezultātu izvērtējums, salīdzinošā analīze    31
  Secinājumi    50
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
  Pielikumi    53
Фрагмент работы

Secinājumi
Pētījumā iegūtie dati liecina par to, ka projekti palīdz atbalstīt šāda veida Eiropas Savienības mērķus izglītības jomā: Popularizēt starptautisko sadarbību, palīdzēt jauniem cilvēkiem iegūt pamatprasmes un kompetences, kas vajadzīgas viņu personiskajai attīstībai, nodarbinātībai nākotnē un aktīvam Eiropas pilsoniskumam.
Apskatot projektu rezultātu ietekmi uz izglītības iestādi, tad jāsecina, ka to var vērtēt gan tieši, gan netieši. Netiešā ietekme vairāk ir attiecināma uz projekta dalībniekiem, viņu personisko un profesionālo izaugsmi, bet tiešā ietekme ir izglītības iestādes prestiža celšanās.
Spēja veidot un paust savu viedokli, spēja uzņemties atbildību ir tās pamatprasmes, kas ir guvušas Latvijas projektu dalībnieku augsto novērtējumu. Īstenojot starptautiskās sadarbības projektus ir iespēja veikt vienotu koncepcijas izstrādni starp divām dalībvalstīm, katrai ar savu radošo pieeju.
Darba mērķis bija konstatēt starptautiskās sadarbības vadību izglītības iestādēs pārejā no pirmsskolas uz pamatskolu, saistībā ar izglītības pēctecības kvalitātes paaugstināšanu.
Apkopojot pētījumā iegūtos rezultātus, var secināt, ka starp abām dalībvalstīm ir būtiskas atšķirības izglītības sistēmā, tomēr var izstrādāt vienotu koncepciju un nākotnē turpināt šāda veida projektu un salīdzināt tās iedarbību.
Par nozīmīgākajiem ieguvumiem projekta laikā, dalībnieki no Latvijas uzskata iegūtās profesionālās zināšanas un iegūtā personīgā pieredze. Izglītības iestādes, kas realizē starptautisko sadarbību, ir uzskatāma par iestādi, kas nemitīgi mācās un attīstās. Tā ir atvērta radošumam, inovācijām, jauniem risinājumiem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1355466
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация