Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:588368
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.08.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 54 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Jāņa Poruka stāsts „Kauja pie Knipskas” pamatskolas literatūras mācību skatījumā    11
1.1.  Ētiski estētiskās vērtības Jāņa Poruka stāstā „Kauja pie Knipskas”    16
1.2.  Stāsta „Kauja pie Knipskas” veltīto literatūras stundu organizācijas pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    19
1.3.  Vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    24
2.  Skolotāja gatavošanās darbam klasē    28
2.1.5.  klases skolēnu vecumposma raksturojums    33
2.2.5.  klases kolektīva iepazīšana    38
3.  Metodisko paņēmienu sistēmas izmantošana Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” iepazīšanas mācību stundās    43
3.1.  Skolotāja un skolēnu vērtīborientējošas sadarbības norise Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” veltītajās stundās    45
3.2.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu apkopojums un izvērtējums    57
  Tēzes    61
  Izmantotās literatūras saraksts un avoti    63
  Pielikumi    65
1.pielikums.  Problēmuzdevumu sērija    65
Фрагмент работы

Mūsdienās lielas pārmaiņas strauji notiek visās dzīves jomās. Tās skārušas arī izglītības sfēru. Būtiski mainījušies izglītības pamatprincipi, koncepcijas. Kā viena no pārmaiņām minama humānās pedagoģijas ideju iedzīvināšana ikvienam skolēnam. Ņemot vērā šo pedagoģisko nostādni, tiek uztverts, ka vērtība ir kā veselums. Uzsvars netiek likts uz zināšanu apjomu, bet gan uz spēju iegūt nepieciešamo informāciju, uz varēšanu orientēties plašajā informācijas klāstā, uz sadarbības, saskarsmes, komunikācijas prasmēm. Skolēnam jāiemāca dzīvesprasme ar visām tās vērtībām. Liels nopelns tajā ir arī literārajiem darbiem, īpaši mūsu klasiķu darbiem.
Izglītības uzdevumu izpildi vēlams organizēt saskaņā ar četriem mācīšanās pamatprincipiem:
1.mācīties, lai zinātu,
2.mācīties darīt, lai ar izdomu varētu darboties savā vidē,
3.mācīties dzīvot kopā, lai līdzdarbotos ar citiem cilvēkiem,
4.mācīties būt, lai, attīstot savu personību, darbotos spriežot, vērtējot un patstāvīgāk.
Lai varētu veiksmīgāk realizēt šos pamatprincipus, jāmeklē jaunas mācību procesa organizēšanas iespējas, metodes, darba formas.
Viena no iespējām ir vērtīborientētās mācību stundas veidošana. Vērtīborientētā pieeja balstās uz holistikas principu, kas nosaka, ka elementi jātver kopveselumā, ka liela vērība jāvelta absolūto vērtību izzināšanai un pieņemšanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация