Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā "Dienas ...-
Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā "Dienas bizness"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | IZDEVĒJDARBĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS | 11 |
1.1. | VALSTS EKONOMISKĀS UN POLITISKĀS SITUĀCIJAS IETEKME UZ NOZARES ATTĪSTĪBU | 14 |
1.2. | DEMOGRĀFISKĀ SITUĀCIJA VALSTĪ UN IETEKME UZ NOZARI | 16 |
1.3. | IEDZĪVOTĀJU DZĪVES LĪMENIS | 17 |
1.4. | IZGLĪTĪBAS LĪMENIS UN TĀS POLITIKA VALSTĪ | 18 |
2. | UZŅĒMUMA „DIENAS BIZNESS” ĀRĒJĀ FINANŠU ANALĪZE | 23 |
2.1. | UZŅĒMUMA „DIENAS BIZNESS” FINANŠU KOEFICIENTI | 27 |
3. | JAUNU PRODUKTU IZVEIDES IESPĒJU ANALĪZE | 39 |
3.1. | JAUNA PRODUKTA IDEJA | 40 |
3.1.2. | Pētījumu objektu mērķu jeb problēmas noteikšana | 42 |
3.2.3. | Pētījuma plāna izstrāde | 42 |
3.2.4. | Informācijas vākšana un apkopošana | 49 |
3.2.5. | Rezultātu analīze | 50 |
4. | JAUNA PRODUKTA IZMAKSU ANALĪZE | 56 |
4.1. | JAUNĀ PRODUKTA APRAKSTS | 56 |
4.2. | SAGAIDĀMO IZMAKSU KALKULĀCIJA | 57 |
5. | JAUNA PRODUKTA VIRZĪŠANA TIRGŪ | 62 |
5.1. | REKLĀMA | 64 |
5.2. | SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS | 65 |
5.3. | PERSONISKĀ APKALPOŠANA | 68 |
5.4. | INTEGRĀLO MĀRKETINGU KOMUNIKĀCIJU BŪTĪBA | 68 |
5.5. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PLĀNOŠANAS FAKTORI | 69 |
5.6. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 72 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 75 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 77 |
Jaunu produktu veiksmīga izstrāde un ieviešana uzņēmumam nākotnē var dot peļņas pieaugumu, lielāku tirgus daļu u.c. labumus, kas saistās ar uzņēmējdarbības veikšanu un risku pārvarēšanu. Tāpat jauna produkta neveiksmīga ieviešana var nest lielus zaudējumus. Tādēļ, lai jaunievedumi tiktu pieņemti, atzīti un būtu pelnoši no uzņēmēju puses ir jābūt lielai pārliecībai par to, ka plānotais izdosies, kas savukārt balstās uz zināšanām, tirgus izpēti un prognozēšanu, aprēķiniem u.c. faktoriem.
Darba autors izvēlējās rakstīt par uzņēmuma „Dienas bizness” iespējām šobrīd tirgū palaist jaunu medicīnas žurnālu, kas gan nav produktu jaunizgudrojums, tomēr salīdzinājumā ar citiem šāda veida izdevumiem Latvijā varētu būtiski atšķirties, tādējādi piesaistot lielāku auditoriju un līdz ar to arī peļņu. Tāpat pašreizējā ekonomiskā lejupslīde Latvijā arī uzņēmumam „Dienas bizness” liek kļūt elastīgākam un meklēt citus peļņas avotus līdzšinējo vietā.
Šī diplomdarba mērķis ir:
analizēt jauna produkta izveides iespējas uzņēmumā „Dienas bizness”.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai ir veikti sekojoši uzdevumi:
analizēta izdevējdarbības nozare valstī;
analizēts uzņēmuma SIA „Dienas bizness” finansiālais stāvoklis;
veikta jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā „Dienas bizness”;
veikta jaunā produkta izmaksu analīze;
veikta jauna produkta virzīšanas tirgū iespēju apskats.
Kopumā darbs sastāv no 5 daļām, kā arī no darba beigās izteiktajiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Darba pirmajā daļā tiek izanalizēta kopējā situācija izdevējdarbības nozarē makroekonomikas līmenī. Šie makroekonomikas faktori, protams, ka skar ikvienu uzņēmumu Latvijā, arī „Dienas bizness” un kā rezultātā var izdarīt secinājumus par nozari vispār.
Otrajā daļā tiek veikta uzņēmuma finanšu analīze ar mērķi noskaidrot tā finansiālo stāvokli un nepieciešamos uzlabojumus. Analīzes rezultāti dod atbildi arī uz tik būtisku jautājumu, vai uzņēmuma finansiālais stāvoklis šobrīd vispār pieļauj jauna produkta izstrādi un ieviešanu.
Trešā daļa ietver tirgus pētījumu, kas tika veikts balstoties uz uzņēmuma rīcībā esošajiem sekundārajiem datiem, kā arī anketēšanas rezultātā gūtajiem primārajiem datiem, kas darba autoram ļāva izdarīt secinājumus par šī izdevuma nepieciešamību un vēlamo izskatu, saturu.
Ceturtā daļa tiek veltīta jau konkrētā produkta izmaksu un vēlamās peļņas kalkulācijai, bet darba piektajā daļā tiek izanalizēta jaunā produkta virzīšana tirgū, kā arī izvēlēti vislabākie virzīšanas kanāli.…
Diplomdarbā „Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā „Dienas bizness”” tiek analizētas uzņēmuma „Dienas bizness” iespējas izdot jaunu tematisku žurnālu, kas paredzēts ārstiem un medicīnas nozares speciālistiem.
- Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā "Dienas bizness"
- Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
Finanšu analīze SIA "JP"
Дипломная для университета61
-
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный!