| Nr. |
Название главы |
Стр. |
| 1. |
TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES PAR LASĪTPRASMI |
8 |
| 1.1. |
Lasītprasmes jēdziens |
8 |
| 1.2. |
Lasītprasmi veicinoša mācību satura raksturojums sākumskolā |
10 |
| 1.3. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes raksturojums |
16 |
| 1.4. |
Kritēriji skolēna lasītprasmes novērtēšanai sākumskolā |
20 |
| 1.5. |
Skolas un ģimenes sadarbības iespējas skolēnu lasītprasmes veicināšanā |
23 |
| 2.1. |
Pētījuma metožu un plāna raksturojums |
27 |
| 2.2. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes novērtējums |
29 |
| 3.3. |
Skolēnu aptaujas analīze |
34 |
| 2.4. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes veicināšana |
39 |
| |
SECINĀJUMI |
47 |
| |
PRIEKŠLIKUMI |
49 |
| |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS |
51 |
| |
PIELIKUMI |
55 |
| |
1.pielikums. Aptauja par lasīšanas paradumiem |
56 |
| |
2.pielikums. Grāmata “Dogmens” |
58 |
| |
3.pielikums. Krāsainā pasaka |
59 |
| |
4.pielikums. Grāmata “Ak, šis Emīls!” |
60 |
| |
5.pielikums. Skolēnu lasīšanas plāns |
61 |
| |
6.pielikums. Grāmata “Pepija Garzeķe” |
62 |
| |
7.pielikums. Grāmata “Mazais miljardieris” |
63 |
| |
8.pielikums. Grāmata “Plastmasas huligāns” |
64 |