Nr. |
Название главы |
Стр. |
1. |
TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES PAR LASĪTPRASMI |
8 |
1.1. |
Lasītprasmes jēdziens |
8 |
1.2. |
Lasītprasmi veicinoša mācību satura raksturojums sākumskolā |
10 |
1.3. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes raksturojums |
16 |
1.4. |
Kritēriji skolēna lasītprasmes novērtēšanai sākumskolā |
20 |
1.5. |
Skolas un ģimenes sadarbības iespējas skolēnu lasītprasmes veicināšanā |
23 |
2.1. |
Pētījuma metožu un plāna raksturojums |
27 |
2.2. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes novērtējums |
29 |
3.3. |
Skolēnu aptaujas analīze |
34 |
2.4. |
Sākumskolas skolēnu lasītprasmes veicināšana |
39 |
|
SECINĀJUMI |
47 |
|
PRIEKŠLIKUMI |
49 |
|
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS |
51 |
|
PIELIKUMI |
55 |
|
1.pielikums. Aptauja par lasīšanas paradumiem |
56 |
|
2.pielikums. Grāmata “Dogmens” |
58 |
|
3.pielikums. Krāsainā pasaka |
59 |
|
4.pielikums. Grāmata “Ak, šis Emīls!” |
60 |
|
5.pielikums. Skolēnu lasīšanas plāns |
61 |
|
6.pielikums. Grāmata “Pepija Garzeķe” |
62 |
|
7.pielikums. Grāmata “Mazais miljardieris” |
63 |
|
8.pielikums. Grāmata “Plastmasas huligāns” |
64 |