Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:798515
 
Оценка:
Опубликованно: 13.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 50 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Radošuma būtība un veidošanās sākumskolas 1. un 2. klasē    8
1.1.  Radošuma jēdziens un būtība    8
1.2.  Radošuma skaidrojums sākumskolā    12
1.3.  1. un 2. klases skolēnu radošuma attīstības raksturojums    16
1.4.  Radošumu veicinošs saturs un formas mūzikā 1. un 2. klasē    24
1.4..1.  Dziesmu sacerēšana    30
1.4..2.  Rotaļu darbība    32
1.4.3.  Muzikāli ritmiskās kustības    34
1.4.4.  Mūzikas klausīšanās    37
1.4.5.  Mūzikas instrumentu spēle    39
1.5.  Radošuma kritēriji, rādītāji un līmeņi    41
2.  1. un 2. klases skolēnu radošuma veicināšana mūzikas nodarbībās    46
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    46
2.2.  1. un 2. klases skolēnu radošums mūzikā    47
2.3.  Radošuma veicināšanas satura pilnveide 1. un 2. klases mūzikas nodarbībās    61
  Secinājumi    79
  Literatūra    80
  Pielikumi    83
Фрагмент работы

Latvijā notikušas vairākas izglītības sistēmas reformas, bet galvenais jautājums jebkurā izglītības sistēmā ir veicināt ikviena skolēna personības attīstību. Tādēļ jau ilgāku laiku Latvijā tiek aktualizēts jautājums par radošas personības svarīgumu pedagoģiskajā procesā.
Arī Latvijas Republikas Izglītības koncepcijā ir akcentēta nepieciešamība ikvienam cilvēkam radīt iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu radošu kultūras personību (Valsts Pamatizglītības standarts,1999). Kā viens no izglītības pamatprincipiem koncepcijā ir uzrādīts radošās darbības princips. Tas nozīmē, ka skolā tiek sekmēta personības radošā potenciāla attīstība.
Par nepieciešamību skolēnu muzikāli radošo darbību iekļaut mācību un audzināšanas darbā 20.gs. 20.gados rakstīja mūzikas teorētiķi B.Javorskis, B.Asafjevs, vēlāk – A.Nestels, M.Varro, K.Orfs. B.Javorskis viens no pirmajiem apzināja skolēnu radošās darbības ietekmi uz izziņas darbību. Viņš atzina, ka skolēna attīstības procesā ir ļoti vērtīga radošās darbības iniciatīvas izpausme, bet sevišķi svarīga ir muzikālās radošās darbības attīstība. Mūzika ir viens no mākslas veidiem, ar kuru var izkopt skolēnā radošumu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1320064
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация