Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:131866
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBA    9
1.1.  Sistēmu integrācijas metodes    9
1.1.1.  Point-to-Point integrācijas metode    10
1.1.2.  Vertikālā sistēmu integrācijas metode    10
1.1.3.  Zvaigznes tipa sistēmu integrācijas metode    11
1.1.4.  Horizontālā integrācijas metode    12
1.2.  Sistēmu integrācijas piegādātāja/kompānijas izvēle    13
1.2.1.  Sistēmas prasību definēšana    13
1.2.2.  Uzņēmuma partneru novērtēšana    14
1.3.  Sistēmu integrators un tā loma    15
1.3.1.  Sistēmu integratora atbildības    15
1.4.  Sistēmu integrācijas testēšanas vadlīnijas    16
1.4.1.  Sistēmu integrācijas testa plāna soļi    16
2.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS PROCESS    19
2.1.  Zema līmeņa integrācijas procesa septiņi soļi    19
2.1.1.  Galveno prasību izklāste    20
2.1.2.  Darbību analīze    20
2.1.3.  Programmatūru infrastruktūras dizainēšana    20
2.1.4.  Pārvaldības plāna izstrāde    21
2.1.5.  Sistēmas integrācijas projektējums    22
2.1.6.  Risinājuma ieviešana    22
2.1.7.  Sistēmas uzturēšanas pārbaudes    23
2.2.  IT sistēmu integrācija no uzņēmējdarbības skatapunkta    23
2.2.1.  Biznesa ieguvumi no sistēmu integrācijas    24
2.2.2.  Informācijas sistēmu tipi    24
2.2.3.  Operētājsistēmu tipi    26
3.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS NOZĪMĪGUMS    29
3.1.  Lietu interneta integrācijas    30
3.2.  ERP sistēmu integrācija    32
4.  IT SISTĒMU DZĪVESCIKLS UN TĀ IETVEROŠIE PROCESI    34
4.1.  Sistēmu dzīvescikla fāzes    34
4.1.1.  Sistēmu izpēte    37
4.1.2.  Analīze    38
4.1.3.  Konstruēšana    38
4.1.4.  Vides    39
4.1.5.  Testēšana    39
4.1.6.  Apmācība un pāreja    40
4.1.7.  Operācijas un uzturēšana    40
4.1.8.  Novērtēšana un atbrīvošanās    41
5.  NEVIENDABĪGUMS IT SFĒRAS IETVAROS    42
5.1.  SAP NEVIENDABĪGU SISTĒMU KOPĒŠANA    43
5.1.1.  Rīki, kas iesaistīti standarta SAP sistēmu migrācijas procesā    44
5.1.2.  Vadlīnijas un plānošana migrācijas procesam    45
5.1.3.  AWS Servera Migrācijas Pakalpojums (AWS SMS)    46
6.  SAP HANA SISTĒMAS INTEGRĀCIJA IT UZŅĒMUMĀ    48
6.1.  Vadlīniju izstrāde    49
6.2.  Aptauja par SAP HANA pēc integrācijas procesa    54
6.2.1.  Aptaujas pirmās daļas rezultāti    54
6.2.2.  Aptaujas otrās daļas rezultāti    62
  SECINĀJUMI    81
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    84
Фрагмент работы

Mērķis bija tieši pārliecināties vai pētāmā sistēma spēj realizēt attiecīgās funkcijas, ko mēs arī apstriprinājām no aptaujas otrās daļas atbildēm.
Vēl viena no tendecēm bija, ka funkcijas tiek nodrošinātas, bet izmaksas varētu būt ievērojamas sakarā ar SAP produktu popularitāti un pieprasījumu pēc tās. Šo nevar noliegt, jo SAP tik tiešām ir viens no līderiem IT produktu piedāvājumos, kas noteikti korelēsies ar augstām licenču cenām, bet jāpiemin fakts, ka ja cenas ir augstas, tas bieži vien norāda uz to, ka pērkamais produkts ir kvalitatīvs un spēs sniegt kompānijai nepieciešamās biznesa iespējas.
Dažos no jautājumiem darbinieki atzīmēja, ka tiem nav komentāra vai grūti atbildēt, kas ir pieņemami, jo katrs individuālais darbinieks visbiežāk saskaras tikai ar dažām no pieejamajām funkcijām savu pienākumu ietvaros, tāpēc mēs ieguvām atbildes tikai no tiem darbiniekiem, kas praksē ir saskārušies ar apgalvojumā minētajiem artefaktiem.
Jautājumos, kas tika saistīti ar ārējiem datu avotiem un datu noliktavām, tika pieminēts kompānijas klients Valsts Ieņēmumu Dienests (VID). No atbildēm varam spriest, ka šis klients ir apmierināts ar SAP HANA un tas veiksmīgi integrējas ar VID mērķiem, kas ir datu apstrāde, analītika un transformācijas.
No atbildēm bija arī viens negatīvs komentārs par SAP HANA, kur darbinieks uzskata, ka SAP HANA ir sliktākais modelēšanas rīks no pieejamiem (MS SQL vai HeidySQL). Šādu atbildi noteikti varam ņemt vērā, jo katram darbiniekam ir savi individuāli uzskati, bet noteikti jāpiemin, ka šāds negatīvs komentārs parādijās tikai vienu reizi. Iespējams šī darbinieka iepriekšējās darba pieredzēs, strādājot ar citām sistēmam, bija produktīvākas nekā ar SAP HANA.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация