Дипломная
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Jaunu IT produktu integrācijas vadlīniju izstrāde uzņēmum...-
Jaunu IT produktu integrācijas vadlīniju izstrāde uzņēmuma infrastruktūrā
Дипломная86 Компьютеры, программирование, электроника, Бизнес, Управление
2021–2025 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 6 | |
1. | SISTĒMU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBA | 9 |
1.1. | Sistēmu integrācijas metodes | 9 |
1.1.1. | Point-to-Point integrācijas metode | 10 |
1.1.2. | Vertikālā sistēmu integrācijas metode | 10 |
1.1.3. | Zvaigznes tipa sistēmu integrācijas metode | 11 |
1.1.4. | Horizontālā integrācijas metode | 12 |
1.2. | Sistēmu integrācijas piegādātāja/kompānijas izvēle | 13 |
1.2.1. | Sistēmas prasību definēšana | 13 |
1.2.2. | Uzņēmuma partneru novērtēšana | 14 |
1.3. | Sistēmu integrators un tā loma | 15 |
1.3.1. | Sistēmu integratora atbildības | 15 |
1.4. | Sistēmu integrācijas testēšanas vadlīnijas | 16 |
1.4.1. | Sistēmu integrācijas testa plāna soļi | 16 |
2. | SISTĒMU INTEGRĀCIJAS PROCESS | 19 |
2.1. | Zema līmeņa integrācijas procesa septiņi soļi | 19 |
2.1.1. | Galveno prasību izklāste | 20 |
2.1.2. | Darbību analīze | 20 |
2.1.3. | Programmatūru infrastruktūras dizainēšana | 20 |
2.1.4. | Pārvaldības plāna izstrāde | 21 |
2.1.5. | Sistēmas integrācijas projektējums | 22 |
2.1.6. | Risinājuma ieviešana | 22 |
2.1.7. | Sistēmas uzturēšanas pārbaudes | 23 |
2.2. | IT sistēmu integrācija no uzņēmējdarbības skatapunkta | 23 |
2.2.1. | Biznesa ieguvumi no sistēmu integrācijas | 24 |
2.2.2. | Informācijas sistēmu tipi | 24 |
2.2.3. | Operētājsistēmu tipi | 26 |
3. | SISTĒMU INTEGRĀCIJAS NOZĪMĪGUMS | 29 |
3.1. | Lietu interneta integrācijas | 30 |
3.2. | ERP sistēmu integrācija | 32 |
4. | IT SISTĒMU DZĪVESCIKLS UN TĀ IETVEROŠIE PROCESI | 34 |
4.1. | Sistēmu dzīvescikla fāzes | 34 |
4.1.1. | Sistēmu izpēte | 37 |
4.1.2. | Analīze | 38 |
4.1.3. | Konstruēšana | 38 |
4.1.4. | Vides | 39 |
4.1.5. | Testēšana | 39 |
4.1.6. | Apmācība un pāreja | 40 |
4.1.7. | Operācijas un uzturēšana | 40 |
4.1.8. | Novērtēšana un atbrīvošanās | 41 |
5. | NEVIENDABĪGUMS IT SFĒRAS IETVAROS | 42 |
5.1. | SAP NEVIENDABĪGU SISTĒMU KOPĒŠANA | 43 |
5.1.1. | Rīki, kas iesaistīti standarta SAP sistēmu migrācijas procesā | 44 |
5.1.2. | Vadlīnijas un plānošana migrācijas procesam | 45 |
5.1.3. | AWS Servera Migrācijas Pakalpojums (AWS SMS) | 46 |
6. | SAP HANA SISTĒMAS INTEGRĀCIJA IT UZŅĒMUMĀ | 48 |
6.1. | Vadlīniju izstrāde | 49 |
6.2. | Aptauja par SAP HANA pēc integrācijas procesa | 54 |
6.2.1. | Aptaujas pirmās daļas rezultāti | 54 |
6.2.2. | Aptaujas otrās daļas rezultāti | 62 |
SECINĀJUMI | 81 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 84 |
Mērķis bija tieši pārliecināties vai pētāmā sistēma spēj realizēt attiecīgās funkcijas, ko mēs arī apstriprinājām no aptaujas otrās daļas atbildēm.
Vēl viena no tendecēm bija, ka funkcijas tiek nodrošinātas, bet izmaksas varētu būt ievērojamas sakarā ar SAP produktu popularitāti un pieprasījumu pēc tās. Šo nevar noliegt, jo SAP tik tiešām ir viens no līderiem IT produktu piedāvājumos, kas noteikti korelēsies ar augstām licenču cenām, bet jāpiemin fakts, ka ja cenas ir augstas, tas bieži vien norāda uz to, ka pērkamais produkts ir kvalitatīvs un spēs sniegt kompānijai nepieciešamās biznesa iespējas.
Dažos no jautājumiem darbinieki atzīmēja, ka tiem nav komentāra vai grūti atbildēt, kas ir pieņemami, jo katrs individuālais darbinieks visbiežāk saskaras tikai ar dažām no pieejamajām funkcijām savu pienākumu ietvaros, tāpēc mēs ieguvām atbildes tikai no tiem darbiniekiem, kas praksē ir saskārušies ar apgalvojumā minētajiem artefaktiem.
Jautājumos, kas tika saistīti ar ārējiem datu avotiem un datu noliktavām, tika pieminēts kompānijas klients Valsts Ieņēmumu Dienests (VID). No atbildēm varam spriest, ka šis klients ir apmierināts ar SAP HANA un tas veiksmīgi integrējas ar VID mērķiem, kas ir datu apstrāde, analītika un transformācijas.
No atbildēm bija arī viens negatīvs komentārs par SAP HANA, kur darbinieks uzskata, ka SAP HANA ir sliktākais modelēšanas rīks no pieejamiem (MS SQL vai HeidySQL). Šādu atbildi noteikti varam ņemt vērā, jo katram darbiniekam ir savi individuāli uzskati, bet noteikti jāpiemin, ka šāds negatīvs komentārs parādijās tikai vienu reizi. Iespējams šī darbinieka iepriekšējās darba pieredzēs, strādājot ar citām sistēmam, bija produktīvākas nekā ar SAP HANA.
…
Diplomdarbs ir veltīts jaunu IT produktu integrācijas vadlīniju izstrādei, kura ietvaros, skaidrāku darbības principu noskaidrošanai, tika veikta IT ekspertu aptauja par konkrētas sistēmas – SAP HANA integrācijas veiksmīgumu, norisi un stūrakmeņiem, kā arī tika organizēta tiešsaistes sapulce, lai ar uzņēmuma integrācijas dalībniekiem varētu izkonspektēt vadlīnijas, kādām tika sekots integrējot SAP HANA sistēmu jau esošajā uzņēmuma arhitektūrā. Pēc praktisko darbību veikšanas, tika veikta iegūto rezultātu apkopošana, datu vizualizācija, kā arī secinājumu konspektācija, lai iegūtu galvenās tendences, tēzes un kopēju skatu uz to, kā SAP HANA integrācija ietekmēja IT uzņēmuma biznesu un iegūtu darbinieku viedokļus pēc sistēmas integrācijas uzņēmuma ekosistēmā. Darbā teorētiski tika izpētīta sistēmu integrācijas būtība, procesi un nozīmīgums mūsdienu digitālajā pasaulē. Teorētiski arī tika atspoguļots IT sistēmu dzīvescikls un tā ietverošie procesi, lai lasītājam būtu skaidrs kā sistēma “dzīvo” un kādi ir galvenie soļi tajā. Sakarā ar to, ka praktiskā daļa tika veltīta specifiska SAP produkta izpētei, tika apskatīta arī literatūra par SAP neviendabīgu sistēmu kopēšanas iespējām. Galvenais pētījuma mērķis bija sniegt informāciju un dziļāku ieskatu potenciālajiem vai esošajiem SAP produktu lietotājiem par jaunu sistēmu integrācijas norisi, kā arī atspoguļot tieši datubāzes sistēmas integrācijas procesu, ja ir vēlme mainīt vai papildināt jau esošo datubāzes struktūru uzņēmuma ietvaros.
Darbā ir gramatikas kļūdas. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Jauno produktu izstrāde un realizācija
-
Jaunu IT produktu integrācijas vadlīniju izstrāde uzņēmuma infrastruktūrā
Дипломная86 Компьютеры, программирование, электроника, Бизнес, Управление
-
Latvijas piena un piena produktu eksports uz trešajām valstīm
Реферат21 Экономика, Сельское хозяйство, лесное хозяйство, Бизнес
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Дипломная для университета93
Оцененный! -
Projektu vadīšanas sistēmas izstrāde
Дипломная для университета100
-
Informācijas sistēmas izstrāde noliktavas saimniecības projektēšanai
Дипломная для университета94
-
Tūrisma produktu attīstības process Jūrmalā un tā ietekme uz uzņēmumu konkurētspēju
Дипломная для университета65
-
SIA "Daiļrade Koks" produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāte
Дипломная для университета50