Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:183116
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    8
1.  Jūras kravu pārvadājumu vēsturiskais aspekts    11
2.  Starptautiskās tirdzniecības darījumu tiesiskie aspekti    26
2.1.  Jūras kravu pārvadājumu tiesiskā regulācija Eiropas Savienībā    52
2.2.  Jūras kravu pārvadājumu tiesiskā regulācija Latvijā    60
3.  Jūras kravu pārvadājumu veidi un nepieciešamā dokumentācija    66
3.3.  Multimodālie pārvadājumi    73
3.4.  Jūras kravu pārvadājumi, noslēdzot fraktēšanas līgumu – čarteru    79
  Nobeigums    88
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    95
Фрагмент работы


Bakalaura darba tēmas „Jūras kravu pārvadājumu tiesiskie aspekti attiecībā uz fraktēšanu” aktualitāte slēpjas apstāklī, ko mūsdienās apzīmē ar jēdzienu „globalizācija”.
Kādā mākslas filmā uz jaunieša jautājumu: „Kas ir globalizācija?”, kungs gados atbildēja: „Globalizācija ir tad, kad esot Vācijā, tu sēdi uz krēsla, kas ražots Grieķijā, dzer vīnu, kas ražots Spānijā un runājot pa telefonu, kas ražots Somijā, domā vai pirkt automašīnu, kas ražota Japānā vai ASV.” Var jau braukt pats un minētajās valstīs pirkt šīs lietas, bet parasti, tās tiek iegādātas savā valstī.
Pasaules tirgus liberalizācija un globalizācija novedusi pie milzīgas preču piedāvājuma daudzveidības un apjoma. Lai šos milzīgos preču apjomus ātri, droši un izdevīgi transportētu, rodas nepieciešamība pēc daudzveidīgiem transporta veidiem, attīstītas transporta infrastruktūras un moderniem transporta līdzekļiem.
Jūras transports ir ekonomiski izdevīgākais veids kā nogādāt preci no Amerikas, Austrālijas kontinenta un Āzijas valstīm, jo autotransporta un dzelzceļa transporta izmantošana ir praktiski neiespējama, bet gaisa transportiem ir mazāks preču pārvadāšanas apjoms un lielākas izmaksas. Jūras transports ir piemērots, pirmām kārtām, liela apjoma preču pārvadāšanai, kad ir svarīgi zemi vienību izdevumi.
Salīdzinājumam kravu apgrozību Baltijas jūras austrumu krasta ostās , skatīt pielikumu Nr.1.
Ikviena uzņēmuma interesēs ir palielināt tirdzniecības apjomus, bet ikvienas valsts mērķis - attīstīt valsts ekonomiku, plānot, organizēt un kontrolēt daudzveidīgos tirdzniecības procesus, tai skaitā arī preču transportēšanu. Līdz ar to rodas savstarpējas likumisko interešu sadursmes gan starp pašiem uzņēmumiem, gan valsts institūcijām.
Viens no galvenajiem priekšnoteikumiem likumisko interešu sadursmju novēršanai ir koordinēta valsts un privāto pušu sadarbība, kas balstīts uz taisnīgu un objektīvu tiesisko regulējumu.
Īpaši aktuāli Latvijai jautājumi par kravu pārvadājumu tiesisko regulāciju kļūst pēdējos gados, jo transporta nozare Latvijā, kopš valsts neatkarības atjaunošanas, ir attīstījusies ļoti strauji. Latvijas transporta kompānijas gan vietējiem, gan ārvalstu klientiem spēj piedāvāt visaugstāko pakalpojumu līmeni, nodrošinot, lai attiecīgā krava vajadzīgajam adresātam tiktu nogādāta droši un laikā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация