-
Kafejnīca "Moreto"
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 6 | |
Kopsavilkums | 7 | |
1. | Mārketinga vide | 9 |
1.1. | Iekšējā vide | 9 |
1.2. | Ārējā vide | 13 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 13 |
Demogrāfiskie faktori | 13 | |
Ekonomiskie faktori | 15 | |
Zinātniski tehniskie faktori | 17 | |
1.2.2. | Pieprasījums | 18 |
Tirgus raksturojums | 18 | |
Aptaujas anketas analīze | 18 | |
Segmentēšana | 22 | |
Patērētāju raksturojums | 22 | |
Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process | 22 | |
Tirgus pieprasījuma noteikšana | 23 | |
1.2.3. | Konkurence | 23 |
2. | Mārketinga mērķi | 26 |
Patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana | 26 | |
Produktu izvēles dažādība | 26 | |
Dzīves līmeņa paaugstināšana | 26 | |
3. | Mārketinga stratēģija | 28 |
3.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 28 |
Uzņēmuma cenu politika | 28 | |
Sadales jeb realizācijas kanāli | 28 | |
Tirgus aptveršanas stratēģija | 28 | |
Konkurējošas pozīcijas stratēģijas | 29 | |
Produkta dzīves cikla stratēģija | 30 | |
3.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 32 |
Mērķa grupa | 32 | |
Produkta pozicionēšana | 32 | |
Mārketinga kompleksa stratēģija | 32 | |
4. | Mārketinga programma | 34 |
5. | Riski uzņēmējdarbībā | 37 |
Secinājumi un priekšlikumi | 38 | |
Izmantotā literatūra | 39 | |
Pielikums | 40 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Siltas pusdienas ir primārā lieta, kas cilvēkam ir nepieciešama, lai varētu pilnvērtīgi veikt darbu un justies labi. Tā kā, konkrētajā teritorijā nav tādas iestādes, kur varētu pasūtīt siltas pusdienas, tad nu darbiniekiem ir jāiztiek ar to, kas paņemts līdzi. Tāpēc tiek izstrādāts mārketinga plāns kafejnīcas atvēršanai.
Klienti vēlēsies sūtīt pusdienas no „Moreto”, jo:
Saņems pusdienas laicīgi un siltas;
Visas sastāvdaļas tiks ieliktas boksos;
Būs draudzīgas un pieņemamas cenas ikdienas pusdienošanai;
Ēdienkartē tiks iekļauti arī veģetārie ēdieni;
Pie katra ēdiena tiks uzrādīts kaloriju daudzums;
Tiks nodarbināti 16 cilvēki;
Kafejnīcas unikalitāte būs īsais darba laiks – specializācija, apkalpošana tikai 2 stundas, tas dos iespēju nodarbināt darbiniekus mazāk kā astoņas stundas dienā, kas savukārt samazinās izmaksas uz algām un klients iegūst pašu labāko cenu tirgū.
Uzņēmums atradīsies peļņu nesošā vietā;
Darbības uzsākšanai jāiegulda ļoti lieli līdzekļi, bet veidojot pareizu uzņēmējdarbību un nezaudējot klientus, viss atmaksāsies.
Priekšlikumi:
Sniegt ēdināšanas pakalpojumu 6 LSEZ uzņēmumiem Kapsēdes ielā 2;
Apkalpot 600 darbiniekus;
Ik dienas piedāvāt 3 dažādus pusdienu kompleksus;
Iepazīšanās dienā piešķirt 5% atlaidi;
Noformēt pusdienu kastītes;
Izsūtīt ēdienkartes elektroniski uzņēmuma vadītājam.
…
Kafejnīca „Moreto” piedāvās sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu Liepājas Speciālajā Ekonomiskajā zonā. Šāda forma tika izvēlēta tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona.Kafejnīca „Moreto” saviem apmeklētājiem piedāvās iespēju baudīt otros ēdienus plašā klāstā no Latvijā ražotiem produktiem. Nepieciešamās izejvielas tiks iegādātas un pasūtītas pie lauku uzņēmējiem, kā arī sortimentā tiks iekļauta produkcija, kas atbilsts kvalitātes standartiem.
- Kafejnīca "Moreto"
- Menedžmenta darbība kafejnīcā "Rigensis", tās pilnveides iespējas
- Prakses atskaite kafejnīcā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tūrisms un tā ietekme uz Jelgavas rajona attīstību
Дипломная для университета58
-
Personāla vadīšanas būtība, funkcijas un loma SIA X
Дипломная для университета72
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Ēdināšanas uzņēmējdarbības nozīme tūrisma ilgtspējīgai attīstībai Latvijā un Latgalē
Дипломная для университета83