Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1.1. | Ekonomiskais modelis | 9 |
1.2. | Fizioloģiskais modelis | 9 |
1.3. | Ievada- Izvada modelis | 10 |
1.4. | Nicosia patērētāja uzvedības modelis | 11 |
1.5. | D. Hokinsa, R. Besta un R. Koni patērētāju uzvedības modelis | 13 |
2. | PATĒRĒTĀJA APMIERINĀTĪBAS UN LOJALITĀTES JĒDZIENS, BŪTIBA UN IZPAUSMES | 15 |
2.1. | Patērētāja apmierinātības jēdziens un būtība | 15 |
2.2. | Apmierinātības/ neapmierinātības veidošanās | 16 |
2.3. | Patērētāju lojalitātes jēdziens un būtība | 19 |
3. | KLIENTA APMIERINĀTĪBAS MĒRĪŠANAS METODES | 24 |
3.1. | Sūdzības un priekšlikumi | 26 |
3.2. | Patērētāju apmierinātības pakāpes analīze | 28 |
3.3. | Slepenie pircēji | 29 |
3.4. | Pazaudēto klientu analīze | 31 |
3.5. | Klientu atsauksmes kartes | 32 |
3.6. | Patērētāju apmierinājuma aptaujas/ anketas | 33 |
3.7. | Benčmārkings | 34 |
4. | PIELIETOJAMO METOŽU ANALĪZE RĪGAS VIESNĪCĀS KATEGORIJU GRIEZUMĀ | 36 |
4.1. | ** viesnīcā „ Hotel Augustine“ | 36 |
4.2. | *** viesnīcā „Art Hotel Laine“ | 39 |
4.3. | **** viesnīcā „Hotel Europe Royale Riga“ | 42 |
4.4. | ***** viesnīcā „Hotel de Rome“ | 45 |
5. | KLIENTU APMIERINĀTĪBAS ANKETAS IZSTRĀDE, TESTĒŠANA UN ANALĪZE DAŽĀDĀM KATEGORIJU RĪGAS VIESNĪCĀM | 49 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 64 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 67 | |
PIELIKUMI | 70 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
No teorētiskās daļas:
1. Pasaulē nav vienota patērētāja uzvedības modeļa. Pastāv daudz modeļu, bet visu pamatā ir patērētājs ar savām vēlmēm un vajadzībām, kurš atrodas ārējās un iekšējās vides ietekmē.
2. Patērētāja apmierinātība vai neapmierinātība galvenokārt veidojas salīdzinošās analīzes rezultātā, kad patērētājs salīdzina reālo sniegumu ar iecerēto, un nonāk pie secinājuma vai viņš ir apmierināts vai nē.
3. Katras kompānijas mērķis tirgū ir gūt pēc iespējas lielāku peļņu, savukārt, kompānijai šīs peļņas palielināšanai ir nepieciešami ne tikai klienti, bet pastāvīgie jeb lojālie klienti, kur ienes peļņu kompānijai regulāri.
4. Patērētāju apmierinātība ar produktu vai pakalpojumu korelē ar kompānijas ieņēmumiem, kuri palielinās līdz ar klienta apmierinājuma līmeņa paaugstināšanos. Tas izsaka to, ka klientu apmierinātībai ir tieša ietekme uz kompānijas ieņēmumiem.
5. Teorijā ir zināmas daudzas patērētāju apmierinātības metodes, kuras tiek sadalītas grupās pēc pētāmās pazīmes. Katra no metodēm izpēta klienta apmierinātību no dažādiem avotiem, kas ļauj objektīvi novērtēt klienta apmierinātību, kā arī pieņemt dažāda rakstura lēmumus attiecībā uz attīstības jeb uzlabošanas sfēru.
Secinājumi no analītiskās daļas:
1. Izpētītās viesnīcās tiek pielietotas atšķirīgas klientu apmierināšanas mērīšanas metodes, kuru izmantošana ir atkarīga gan no finansiālajiem ieguldījumiem, gan no viesnīcas kategorijas, gan no viesnīcu vadības apmierinātības līmeņa detalizētās pakāpes pētīšanas.
2. Pastāv sakarība, ka augstākās kategorijas viesnīca ir gatava ieguldīt vairāk, kā arī izpētīt pēc iespējas pilnīgāk, pielietojot tādas metodes, kura apskata klienta apmierinātības līmeni no visdažādākajām dimensijām.
…
Pētījuma mērķis: Pamatojoties uz teorētiskās un praktiskās informācijas analīzi, izstrādāt priekšlikumus Rīgas viesnīcām klientu apmierinātības mērīšanas pilnveidošanai. Darba saturs Darbs sastāv no 5 daļām: 1. Klienta uzvedības process, modeļi un to būtība 2. Patērētāja apmierinātības un lojalitātes jēdziens, būtība un izpausmes 3. Klienta apmierinātības mērīšanas metodes 4. Pielietojamo metožu analīze Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā 5. Klientu apmierinātības anketas izstrāde, testēšana un analīze dažādām kategoriju Rīgas viesnīcām
- Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
- Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās
- Viesnīcas attīstības projekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Viesnīcas izveide Rīgā, Latvijā
Дипломная для университета75
-
"Extasy Hotel" viesnīcas projekta izstrāde
Дипломная для университета46
-
Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas
Дипломная для университета55
-
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" darbības izvērtējums
Дипломная для университета52
-
Viesnīcu un tūrisma padziļināta analīze
Дипломная для университета130