Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:669306
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Darbs ar klientu    10
1.1  Tirgus segmentēšana    10
1.2  Klientu tipi    14
1.3  Klientu noturēšana    20
1.4.  Klientu piesaiste    24
2.  SIA „ARBO Dizains” raksturojums    30
2.1.  Nozares īss raksturojums    30
2.2  Konkurentu apraksts un uzņēmuma SVID analīze    32
2.3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģija    36
2.4  SIA „ARBO Dizains” darbs ar klientiem    38
2.4.1  Klientu noturēšana    40
2.4.2  Klientu piesaiste    41
3.  Pētījums SIA „ARBO Dizains”    43
3.1  Klientu aptaujas datu analīze un interpretācija    43
3.2  Kopsavilkums    58
4.  Kopsavilkums    60
  Secinājumi    64
  Priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Galvojums    69
  Pielikumi    70
Фрагмент работы

Arvien pieaugošajā uzņēmumu konkurences cīņā un ekonomikas regresijas periodā, klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir vissvarīgākais uzņēmuma uzdevums, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte, rūpes par klientu ir kā sarežģīta spēle, kurā ieguvēji ir abi spēles dalībnieki. Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa un veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgi ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir uzņēmuma sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram uzņēmums sniedz pakalpojumus, klients ir vajadzīgs uzņēmumam, nevis uzņēmums klientam. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība, ar savām īpašībām, prasībām un attieksmi. Lai sadarbība notiktu veiksmīgi, klienti ir jāiepazīst, jāanalizē, jāsaprot viņu vēlmes un vajadzības. Klienti kļūst arvien prasīgāki, tiek pieprasītas arvien jaunākas un inovatīvākas idejas un bez rūpīgākas klientu analīzes, kā arī bez stratēģijas un idejām kā šos klientus noturēt pastāv draudi uzņēmumam palikt konkurētnespējīgam, tātad klienti pārtrauktu sadarbību ar uzņēmumu. Cīņa tirgū ir sīva, konkurenti izmanto daudz un dažādas metodes, lai klientus pārvilinātu uz saviem uzņēmumiem, kā, piemēram, izmanto dempinga cenu politiku – pārdot preces pēc iespējas lētāk, lai tikai būtu pasūtījums, šādas stratēģijas rezultātā daudzi klienti tiek pārvilināti pie konkurentu uzņēmumiem, jo nav nekāda cita būtiska iemesla, kas klientus noturētu pie esošā uzņēmuma. Šādā tirgus situācijā ir ļoti grūti konkurēt. Uzņēmumam ir jāuzlabo sava darbība citos aspektos, lai cena nebūtu pats būtiskākais iemesls sadarbībai, jo ir daudz citu pozitīvu īpašību, ar ko katrs uzņēmums var izcelties, piemēram, ar ļoti labi attīstītu klientu apkalpojošo personālu, ar augsti kvalificētiem darbiniekiem, kas var ātri un efektīvi izpildīt visas klientu prasības, ar dažādām pastāvīgo klientu atlaidēm un bonusiem. Diemžēl negatīvās ekonomiskās situācijas rezultātā liels daudzums klientu arvien vairāk samazina pasūtījumu skaitu, pasūtītās produkcijas skaits samazinās, kā arī uzņēmumi mazāk izmanto reklāmu, jo tam vienkārši trūkst līdzekļu. Nepieciešams šo negatīvo situāciju kaut kā mainīt, jo patreizējai situācijai ir tendence arvien vairāk pasliktināties, tieši reklāmas biznesā lejupslīde ir ļoti strauja, un ir grūt prognozēt, kas notiks nākotnē. Vai pieprasījums pēc šāda tipa pakalpojumiem paliks līdzšinējā līmenī, vai turpinās strauji samazināties. Kā novērots, jau iepriekšējo recesiju laikā – uzņēmumi mazāk tērē, vairāk taupa. Klienti atliek lielus pasūtījumus un savos iepirkšanās paradumos pāriet no augstas klases zīmoliem uz budžeta klases zīmoliem. Tas nozīmē, ka daudzi lielie uzņēmumi, kas ir sadarbojušies ar lielajām reklāmas aģentūrām, sāks pāriet pie mazākām un cenās demokrātiskākām, kā konkrētais analizētais uzņēmums, tādēļ ir jācenšas šos potenciālos klientus kaut kādā veidā piesaistīt. Arvien vairāk reklāmas un dizaina izstrādes nozares uzņēmumu pasludina maksātnespēju, un ir bažas, ka šāds liktenis var piemeklēt arī konkrēto uzņēmumu. Tādēļ ir jārīkojas, darba autoram ir jānoskaidro, kā tad šo sitāciju var mainīt, kā var noturēt jau esošos klientus un arī kā piesaistīt jaunus, šajā ekonomiskās lejupslīdes periodā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация