Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Klientu piesaiste un noturēšana SIA "ARBO Dizains"-
Klientu piesaiste un noturēšana SIA "ARBO Dizains"
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Darbs ar klientu | 10 |
1.1 | Tirgus segmentēšana | 10 |
1.2 | Klientu tipi | 14 |
1.3 | Klientu noturēšana | 20 |
1.4. | Klientu piesaiste | 24 |
2. | SIA „ARBO Dizains” raksturojums | 30 |
2.1. | Nozares īss raksturojums | 30 |
2.2 | Konkurentu apraksts un uzņēmuma SVID analīze | 32 |
2.3. | Uzņēmuma mārketinga stratēģija | 36 |
2.4 | SIA „ARBO Dizains” darbs ar klientiem | 38 |
2.4.1 | Klientu noturēšana | 40 |
2.4.2 | Klientu piesaiste | 41 |
3. | Pētījums SIA „ARBO Dizains” | 43 |
3.1 | Klientu aptaujas datu analīze un interpretācija | 43 |
3.2 | Kopsavilkums | 58 |
4. | Kopsavilkums | 60 |
Secinājumi | 64 | |
Priekšlikumi | 65 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 67 | |
Galvojums | 69 | |
Pielikumi | 70 |
Arvien pieaugošajā uzņēmumu konkurences cīņā un ekonomikas regresijas periodā, klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir vissvarīgākais uzņēmuma uzdevums, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte, rūpes par klientu ir kā sarežģīta spēle, kurā ieguvēji ir abi spēles dalībnieki. Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa un veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgi ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir uzņēmuma sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram uzņēmums sniedz pakalpojumus, klients ir vajadzīgs uzņēmumam, nevis uzņēmums klientam. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība, ar savām īpašībām, prasībām un attieksmi. Lai sadarbība notiktu veiksmīgi, klienti ir jāiepazīst, jāanalizē, jāsaprot viņu vēlmes un vajadzības. Klienti kļūst arvien prasīgāki, tiek pieprasītas arvien jaunākas un inovatīvākas idejas un bez rūpīgākas klientu analīzes, kā arī bez stratēģijas un idejām kā šos klientus noturēt pastāv draudi uzņēmumam palikt konkurētnespējīgam, tātad klienti pārtrauktu sadarbību ar uzņēmumu. Cīņa tirgū ir sīva, konkurenti izmanto daudz un dažādas metodes, lai klientus pārvilinātu uz saviem uzņēmumiem, kā, piemēram, izmanto dempinga cenu politiku – pārdot preces pēc iespējas lētāk, lai tikai būtu pasūtījums, šādas stratēģijas rezultātā daudzi klienti tiek pārvilināti pie konkurentu uzņēmumiem, jo nav nekāda cita būtiska iemesla, kas klientus noturētu pie esošā uzņēmuma. Šādā tirgus situācijā ir ļoti grūti konkurēt. Uzņēmumam ir jāuzlabo sava darbība citos aspektos, lai cena nebūtu pats būtiskākais iemesls sadarbībai, jo ir daudz citu pozitīvu īpašību, ar ko katrs uzņēmums var izcelties, piemēram, ar ļoti labi attīstītu klientu apkalpojošo personālu, ar augsti kvalificētiem darbiniekiem, kas var ātri un efektīvi izpildīt visas klientu prasības, ar dažādām pastāvīgo klientu atlaidēm un bonusiem. Diemžēl negatīvās ekonomiskās situācijas rezultātā liels daudzums klientu arvien vairāk samazina pasūtījumu skaitu, pasūtītās produkcijas skaits samazinās, kā arī uzņēmumi mazāk izmanto reklāmu, jo tam vienkārši trūkst līdzekļu. Nepieciešams šo negatīvo situāciju kaut kā mainīt, jo patreizējai situācijai ir tendence arvien vairāk pasliktināties, tieši reklāmas biznesā lejupslīde ir ļoti strauja, un ir grūt prognozēt, kas notiks nākotnē. Vai pieprasījums pēc šāda tipa pakalpojumiem paliks līdzšinējā līmenī, vai turpinās strauji samazināties. Kā novērots, jau iepriekšējo recesiju laikā – uzņēmumi mazāk tērē, vairāk taupa. Klienti atliek lielus pasūtījumus un savos iepirkšanās paradumos pāriet no augstas klases zīmoliem uz budžeta klases zīmoliem. Tas nozīmē, ka daudzi lielie uzņēmumi, kas ir sadarbojušies ar lielajām reklāmas aģentūrām, sāks pāriet pie mazākām un cenās demokrātiskākām, kā konkrētais analizētais uzņēmums, tādēļ ir jācenšas šos potenciālos klientus kaut kādā veidā piesaistīt. Arvien vairāk reklāmas un dizaina izstrādes nozares uzņēmumu pasludina maksātnespēju, un ir bažas, ka šāds liktenis var piemeklēt arī konkrēto uzņēmumu. Tādēļ ir jārīkojas, darba autoram ir jānoskaidro, kā tad šo sitāciju var mainīt, kā var noturēt jau esošos klientus un arī kā piesaistīt jaunus, šajā ekonomiskās lejupslīdes periodā. …
Kvalifikācijas darbs: Klientu piesaiste un noturēšana SIA” ARBO Dizains”, darba autors Reinis Urdziņš. Darba mērķis ir noskaidrot, kā SIA „ARBO Dizains” iespējams noturēt un piesaistīt klientus ekonomiskās lejupslīdes periodā un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadībai esošo klientu noturēšanā, un jaunu klientu piesaistē. Darbā par pētījuma objektu tika izvēlēti uzņēmuma pašreizējie pastāvīgie klienti. Darbā ir aprakstītas tirgus segmentēšanas metodes, klientu tipu noteikšanas metodes, kā arī ir analizēti veidi kā noturēt esošos klientus un piesaistīt jaunus, darbā arī ir aprakstītas klientu lojalitātes programmas, to ieviešanas pozitīvās puses. Darbā ir aprakstīts analizējamais uzņēmums, ir iepazīta tā struktūra, mārketinga darbība, izpētīti konkurenti, kā arī veikta uzņēmuma SVID analīze. Tika noskaidrots, kā uzņēmums notur un piesaista klientus, kādas metodes šajā procesā tiek izmantotas, tika konstatēti būtiskākie trūkumi, kas ir jāizlabo.
- Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
-
Klientu attiecību pārvaldības (CRM) raksturojums un izmantošana Latvijā
Дипломная65 Управление, Компьютеры, программирование, электроника
- Klientu piesaiste un noturēšana SIA "ARBO Dizains"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Klientu attiecību pārvaldības (CRM) raksturojums un izmantošana Latvijā
Дипломная для университета65
Оцененный! -
Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
Дипломная для университета53
TOP 50 -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Дипломная для университета46
Оцененный! -
Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Дипломная для университета54
-
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Дипломная для университета65