Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Komunikācija starp SIA "Avon Cosmetics" un liepājniekiem-
Komunikācija starp SIA "Avon Cosmetics" un liepājniekiem
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Komunikācija, komunikatīvā vide un PR | 7 |
2. | Sabiedriskās attiecības – to būtības izpratne | 10 |
3. | Tiešās tirdzniecības darbības sfēra un ētika | 11 |
4. | AVON raksturojums | 15 |
5. | Avon sabiedrisko attiecību un mārketinga pasākumu izpēte | 21 |
Secinājumi | 33 | |
Izmantotā literatūra | 34 | |
Pielikumi | 35 |
Ievads
Kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta, jo tā šķita interesanta un atšķirīga no citām iepriekš pētītām sabiedrisko attiecību tēmām. SIA „Avon Cosmetics” komunikācija ar sabiedrību Liepājā vēl nav īpaši pētīta, jo interneta vidē par šādiem pētījumiem informācija praktiski nav atrodama. Tieši tādēļ autore uzskata, ka būtu interesanti un aizraujoši vairāk izpētīt tieši šo tēmu. Tādā veidā varētu uzzināt daudz jaunu un iepriekš nezināmu lietu par sabiedrisko attiecību darbībām Liepājā, kā arī par to, cik veiksmīga ir komunikācija ir starp uzņēmumu un sabiedrību.
Informācija par sabiedriskajām attiecībām, reklāmas kampaņām un komunikāciju ir pieejama daudzos literatūrās avotos, piemēram, Dītera Herbsta „Sabiedriskās attiecības”, Skota M. Katlipa, Alena H. Sentera, Glena M. Brūma „Sabiedriskās attiecības”, Filipa Kotlera „Kotlers par mārketingu”, Sandras Veinbergas „Publiskās attiecības”, interneta resursos utt.
Komunikācijas starp SIA „Avon Cosmetics” un liepājniekiem galvenā problēma ir tā, ka šis temats nav pētīts gandrīz nemaz, un tādējādi par šo tēmu nav tik daudz informācijas, kā par citām sabiedrisko attiecību tēmām. Būs interesanti uzzināt, cik aktīvi kompānija Avon darbojas sabiedrisko attiecību jomā, kā tas izpaužas, cik lielā mērā no tām ir atkarīgi panākumi, kā arī, cik veiksmīgu sadarbību veido starp ieinteresēto uzņēmumu un sabiedrību jeb potenciālo patērētāju.
Kvalifikācijas darba izstrādei tika izveidots pētījuma plāns
Socioloģiskā pētījuma programmas teorētiskā daļa:
• Pētījuma objekts: SIA „Avon Cosmetics”
• Pētījuma priekšmets: Sabiedrisko pasākumu reklāmas kampaņu analīze SIA „Avon” Liepājā.
• Pētījuma mērķis: Noskaidrot, kādas un cik veiksmīgas ir SIA Avon Cosmetics reklāmas kampaņas, cik lielā mērā tās ir „Avon” panākumu atslēga.
• Pētījuma uzdevumi: Izpētīt, cik veiksmīga ir komunikācija un informācijas nodošana starp kompāniju „Avon Cosmetics” un potenciālo klientu. Veikt aptaujas. Noskaidrot, kādi būtu ierosinājumi, lai saziņa būtu vēl efektīvāka. Noteikt pētāmā materiāla apjomu: bukleti, mājas lapa, konkrēts laika periods. Apkopot iegūto informāciju tabulās vai diagrammās. Izdarīt secinājumus par rezultātiem.
• Pētījuma bāze: Plašsaziņas līdzekļi, Liepājas pilsētas iedzīvotāji.
…
Darbā ir pētīta komunikācija starp kopāniju un potenciālo patērētāju, aprakstītas sabiedriskās attiecības, mārketinga pasākumi, kā arī secinājumi. Socioloģiskā pētījuma programmas teorētiskā daļa: • Pētījuma objekts: SIA „Avon Cosmetics” • Pētījuma priekšmets: Sabiedrisko pasākumu reklāmas kampaņu analīze SIA „Avon” Liepājā. • Pētījuma mērķis: Noskaidrot, kādas un cik veiksmīgas ir SIA Avon Cosmetics reklāmas kampaņas, cik lielā mērā tās ir „Avon” panākumu atslēga. • Pētījuma uzdevumi: Izpētīt, cik veiksmīga ir komunikācija un informācijas nodošana starp kompāniju „Avon Cosmetics” un potenciālo klientu. Veikt aptaujas. Noskaidrot, kādi būtu ierosinājumi, lai saziņa būtu vēl efektīvāka. Noteikt pētāmā materiāla apjomu: bukleti, mājas lapa, konkrēts laika periods. Apkopot iegūto informāciju tabulās vai diagrammās. Izdarīt secinājumus par rezultātiem. • Pētījuma bāze: Plašsaziņas līdzekļi, Liepājas pilsētas iedzīvotāji. Socioloģiskā pētījuma programmas metodiskā daļa: • Pētījuma metodes: Zinātniskās literatūras teorētiskā analīze. • Pētījuma mērķa un uzdevumu realizēšana. • Empīriskās informācijas vākšanas metode – anketēšana. • Mehāniskā izlase – sastāda ģenerālās kopas vienību sarakstu un atlasa izlases kopu pēc noteikta intervāla. • Ģenerālās kopas apjoms- Liepājas iedzīvotāji • Ģenerālās kopas pazīmes – vecums 15–20, 20-35, 35 un vairāk gadi. Instrumentārijs: • Kvantitatīvie pētījumi • Anketa – tiešā • Diagramma
-
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Дипломная58 Реклама, маркетинг, Компьютеры, программирование, электроника
- Komunikācija starp SIA "Avon Cosmetics" un liepājniekiem
- Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Preču iepirkuma process un izpārdošanas politika apavu veikalu tīklā "Walkathon"
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Oriflame attīstības iespējas Latvijā
Дипломная для университета49
Оцененный! -
Daudzpakāpju tirgvedības koncepcijas pielietošana multinacionālo kompāniju darbībā
Дипломная для университета57
Оцененный!