Дипломная
Гуманитарные науки
Социальная работа
Labdarības organizācijas "Ziedot.lv" komunikācijas stratē...-
Labdarības organizācijas "Ziedot.lv" komunikācijas stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Synopsis | 6 | |
Annotation | 8 | |
Ievads | 10 | |
1. | Ziedot.lv funkcijas un loma sabiedrībā | 12 |
2. | Sabiedrība, mērķa grupu noteikšana, to raksturojums | 16 |
2.1. | Pakalpojumu saņēmēji | 16 |
2.2. | Finansēšanas avoti | 16 |
2.2.1. | Individuālie un juridisko personu ziedotāji | 16 |
2.2.2. | Ziedotāji pēc iesaistīšanās līmeņa | 17 |
2.2.3. | Ziedotāji pēc to motivācijas veida | 18 |
2.3. | Cita sabiedrība | 19 |
3. | Komunikāciju mērķi | 21 |
4. | Komunikācijas veidu izvēle | 27 |
4.1. | Reklāma | 27 |
4.2. | Pārdošanas veicināšana | 32 |
4.3. | Personiskā apkalpošana | 33 |
4.4. | Sabiedriskās attiecības | 36 |
5. | Komunikācijas kanālu izvēle | 39 |
5.1. | Komunikācijas kanālu priekšrocību un trūkumu izvērtējums | 40 |
5.1.1. | Televīzija | 40 |
5.1.2. | Radio | 41 |
5.1.3. | Prese | 42 |
5.1.4. | Internets | 43 |
5.2 | Sadarbības iespējas ar medijiem | 44 |
6. | Ziņojuma veidošana | 46 |
6.1. | Ziņojuma veidošanas izstrādes pieejas | 46 |
6.2. | Ziņojumā ietilpstošās iezīmes | 47 |
6.2.1. | Altruisma veicināšana | 47 |
6.2.2. | Uzticamības veidošana | 48 |
6.3. | Ziņojuma veidošana atbilstoši attēlotās problēmas veidam | 49 |
Secinājumi | 51 | |
Priekšlikumi | 54 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 56 |
Labdarība jeb filantropija ir mērķtiecīga un plānota līdzekļu vai citu resursu ziedošana kādiem sabiedriska labuma mērķiem, visbiežāk organizācijām, nesagaidot par to nekādu atlīdzību. (1,3.lpp.)
Ziedot.lv ir labdarības portāls, kas radies kā fonda „Ziedot”, un A/S „Swedbank” kopēja iniciatīva. Ar bankas atbalstu tiek veikta portāla tehniskā izveide un uzturēšana, savukārt fonds dāvā savu ekspertīzi filantropijas jomā, zināšanas un pieredzi NVO sektora apzināšanā un organizāciju iesaistīšanā.
Portāls pirmo reizi Latvijā dod iespēju privātpersonām un uzņēmumiem izmantot internetu, lai īstenotu savu vēlmi palīdzēt līdzcilvēkiem. Portāls piedāvā ērti un droši ziedot rūpīgi izraudzītiem un pārbaudītiem labdarības projektiem, sekot līdzi projektu virzībai un nodrošina, ka ziedojums sasniegs mērķi. Ziedot.lv nodrošina ziedojumu izlietojuma pārraudzību, atskaišu izsūtīšanu ziedotājiem un projektu administrēšanu, par to neieturot starpniecības maksu. Tā kā informācijas tehnoloģiju nozīme pieaug un ir pieaugusi visās dzīves sfērās, portāla darbība ir ērta, novatoriska un mūsdienām piemērota pieeja labdarībai. (13)
Ziedot.lv ir sabiedriskā labuma organizācija ar sabiedriskā labuma statusu, tā darbojas sabiedrības interesēs un atbalsta plašu vajadzību spektru, piemēram, sociālās vajadzības, veselību, mākslu un kultūru, vides problēmas un citus projektus. Privātpersonas un uzņēmumi, kas ziedo Ziedot.lv organizācijai, ir tiesīgi saņemt arī nodokļu atlaides.
Kā bezpeļņas organizācija Ziedot.lv atbilst piecām vienotām normām (3,697.lpp.):
1.Organizētība - vienība ar likumīgu statusu, regulāri sasauktām sanāksmēm, darbojošām amatpersonām, iekšējās kārtības noteikumiem vai citiem noturīgiem aktivitātes rādītājiem;
2. Atšķirtība no valsts – oficiāli atdalīta no valsts, nav tās kontrolē arī saņemot valsts finansējumu;
3.Bezpeļņas sadale – organizācija nenes peļņu to īpašniekiem vai direktoriem. Papildieņēmumi tiek izlietoti šīs organizācijas misijas īstenošanai. Organizācija nav izveidota tās vadītāju peļņas gūšanas nolūkos;
4.Pašpārvalde – pārvalda sevi un kontrolē savas aktivitātes pašas, nav atkarīgas no ārējas kontroles;
5.Brīvprātība – organizācijas vadības vai programmas pamatā ir brīvprātības (ziedošanas) princips.
Organizācijas misija ir veicināt pozitīvas sociālās izmaiņas Latvijā, palīdzot attīstīt gan individuālo, gan korporatīvo ziedošanu. (13)
Ziedot.lv, apkopojot organizācijas pieejamos resursus (darbiniekus, brīvprātīgos dažādu jomu profesionāļus, sadarbības partnerus), vēlas panākt ziedošanas tradīciju spēcīgu iesakņošanos Latvijas sabiedrībā, vienlaikus veicinot arī pilsoniskās aktivitātes pieaugumu (sākot ar izglītošanu skolās, aktivitātēm augstskolās, darba vietās). …
Darbs sastāv no sešām nodaļām. Pirmās trīs ietver Ziedot.lv organizācijas darbības, funkciju, mērķauditoriju un komunikācijas mērķu aprakstu, kas ir pamats turpmākajiem darba pētījumiem – komunikācijas veidu, kanālu un ziņojuma veidošanas analīzei. Darba apjoms ir 52 lapaspuses, ietvertas 3 tabulas un 4 attēli. Lai izstrādātu darba praktisko daļu, tika veiktas ekspertintervijas, aptaujas un eksperiments. Darbs novērtēts ar augstu vērtējumu - 9.
- Grāmatvedības darba organizācija SIA "Centrs"
- Labdarības organizācijas "Ziedot.lv" komunikācijas stratēģija
- Uzņēmējdarbības vide un ārvalstu investīcijas Latvijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmējdarbības vide un ārvalstu investīcijas Latvijā
Дипломная для университета72
Оцененный! -
Grāmatvedības darba organizācija SIA "Centrs"
Дипломная для университета53
Оцененный! -
Organizācijas kultūras izpēte SIA "Likra"
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Vides pārvaldības sistēmas elementi un to loma komercsabiedrībā
Дипломная для университета48
Оцененный! -
Biznesa vadība vidēji mazā uzņēmumā
Дипломная для университета59
Оцененный!