Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:864322
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma SIA “X” raksturojums    8
1.1.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    8
1.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    10
1.3.  Uzņēmuma loģistikas sistēmas analīze    12
2.  Uzņēmuma Krājumu klasifikācijas sistēma    17
2.1.  Pašreizējā SIA “X” krājumu klasifikācija    17
2.2.  Jaunā krājumu klasifikācija un tās kritēriji    18
3.  Klientu apkalpošanas servisa līmenis    24
3.1.  Produktu pieejamības līmeņa būtība    24
3.2.  Produktu pieejamības līmenis uzņēmumā SIA “X”    29
3.3.  Optimālā servisa līmeņa noteikšana un priekšlikumu izstrāde tā optimizācijai    38
4.  Krājumu vadīšanas sistēma    48
4.1.  Krājumu vadīšanas sistēmas teorētiskā bāze    48
4.2.  Pašreizējā krājumu pārvaldības sistēmas uzbūve uzņēmumā SIA “X”    53
4.3.  Ierosinājumi krājumu vadīšanas sistēmas optimizācijai    57
5.  Krājumu izmaksu analīze    73
5.1.  Krājumu izmaksu būtība    73
5.2.  Patreizējā izmaksu situācija uzņēmumā SIA “X”    78
5.3.  Optimizācijas darbību ietekme uz izmaksu izmaiņām uzņēmumā SIA “X”    83
  Secinājumi un Priekšlikumi    91
  Izmantotās literatūras un avotu sarakts    94
  Pielikumi    97
Фрагмент работы

Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. SIA “X” stāvoklis ir stabils un uzņēmums attīstās, tomēr loģistikas procesu efektivitātes uzlabošana dotu lielāku pievienoto vērtību uzņēmuma produktiem un sniegtu iespēju novērst negatīvās iezīmes, kas parādās SIA “X” finansu analīzē.
2. Uzņēmumā pastāvošā krājumu klasifikācijas sistēma ir novecojusi un kalpo tirdzniecības departamentu vajadzībām, kas neļauj to efektīvi izmantot krājumu vadīšanas procesos.
3. Jaunā klasifikācija sistēma ļautu apvienot lielo krājumu skaitu četrās produktu grupās, vadoties pēc vienotiem, loģistikas procesus ietekmējošiem, kritērijiem. Jaunizveidotās grupas, krājumu analīzes procesu padarītu vienkāršāku un dotu iespēju izvēlēties visai grupai, nevis individuālam krājumam, optimālo pieejamības līmeni vai krājumu vadīšanas metodi.
4. Uzņēmumā nav skaidri definēts un analītiski pamatots klientiem sniedzamais servisa līmenis, kas noved pie intuitīvu un matemātiski nepamatotu lēmumu pieņemšanas, kā rezultātā uzņēmuma produktu pieejamības līmenis sadalot pa preču grupām ir neviendabīgs.
• Uzņēmuma peļņu nesošāko produktu grupā pašreizējais produktu pieejamības līmenis ir augstāks nekā uz peļņas maksimizācijas pamatiem aprēķinātais optimālais servisa līmenis.
• Attīstības stadijā esošo produktus raksturo vidēji augsts servisa līmenis, kas pēc aprēķinu rezultātiem ir zemāks nekā teorētiski optimālais.
• Uzņēmuma iekārtu krājumiem novērojams zemāks servisa līmenis, kuru uzlabot var ar pasūtījuma procesa sistematizēšanas un vienkāršošanas darbībām.
• Remonta rezerves daļu grupās novērojams ļoti augsts, ar lielām izmaksām saistīts produktu pieejamības līmenis, kas veidojies nekoordinētu darbību rezultātā un ir neatbilstošs uzņēmuma interesēm.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1355586
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация