Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:488121
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.08.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
2.  Mūsdienu žurnālistikas tendences    7
2.1.  Žurnālistika kā prece    7
2.2.  Jauni žurnālistikas veidi    7
2.3.  Tabloidizācija    9
2.4.  Interneta popularitāte    10
2.5.  Abonēšanas rādītāju izmaiņas    10
2.5.1.  Abonēšanas rādītāju krituma iemesli    12
3.  Mārketings preses biznesā    14
4.  Auditorija    16
4.1.  Lasīšanas izmantošanas un vajadzību apmierināšanas pieeja    18
4.2.  Mediju izvēles procesa integrētais modelis    20
5.  Metodoloģija    22
5.1.  Intervija    22
5.2.  Kvalitatīvā kontentanalīze    23
6.  Empīriskā daļa    27
6.1.  Par laikrakstu «Dienas bizness»    27
6.2.  Iemesli lasīt «Dienas Biznesu»    28
6.3.  Laikraksta «Dienas Bizness» kvalitatīvā kontentanalīze    30
6.3.  Intervijas ar lasītājiem    34
6.3.1.  Laikraksta «Dienas Bizness» lasīšanas iemesli    34
6.3.2.  Lasīšanas rituāls un lasītājus interesējošās tēmas    37
6.3.3.  Lasītāju informācijas novērtējums    38
6.3.4.  Rakstu objektivitāte un saprotamība    39
6.3.5.  Žurnāli    41
6.3.6.  Lasītāju vēlmes un priekšlikumi    42
6.4.  Panākumu atslēga – mārketings vai laikraksta saturs?    46
  Secinājumi    47
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    50
Фрагмент работы

Pasaulē un šogad arī Latvijā jo īpaši vērojams, ka samazinās dienas laikrakstu abonentu skaits. Šā gada februāra dati liecina, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, septiņu abonētāko laikrakstu abonentu skaits ir samazinājies, un tikai trim laikrakstiem tas ir pieaudzis – divi no tiem ir biznesa laikraksti – viens no tiem ir laikraksts «Dienas Bizness». Iemesli dienas laikrakstu abonentu skaita izmaiņām ir gan neapmierinošās «Latvijas Pasta» piegādes, gan daudzu Abonēšanas centru «Diena» slēgšana, kā rezultātā abonenti savus laikrakstus nesaņem no rīta, bet gan pēcpusdienā, kad vakardienas ziņas ir paspējušas novecot.
Mani jo īpaši interesē vienīgais latviešu valodā iznākošais laikraksts «Dienas Bizness», jo tieši šā gada sākumā pretēji dienas preses 15 % un pat 25% kritumam, februārī bija vērojams neliels abonentu skaita pieaugums – 3.2 %. To pastiprina pēdējā gada ekonomiskās situācijas saasināšanas, kas ir viens no iemesliem cilvēku interesei par biznesa un ekonomikas ziņām.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: kas nosaka laikraksta «Dienas Bizness»
panākumus – redakcionālā politika, saturs un izpratne par lasītāju profilu un vajadzībām vai arī mārketinga un pārdošanas aktivitātes?
Darba pētnieciskais priekšmets: laikraksta «Dienas Bizness» redakcionālā politika un lasītāju vajadzības.
Pētniecības objekti: laikraksta «Dienas Bizness» auditorija, redakcijas pārstāvji, laikraksta saturs.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1150491
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация