Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:527108
 
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    1
  Ievads    4
1.  Pozicionēšanas raksturojums    7
1.1.  Pozicionēšanas būtība    7
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    9
1.3.  Pozicionēšanas process    12
1.4.  Pozicionēšanas kartes    18
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    20
2.1.  Komercbanku attīstības tendences Latvijā    20
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    26
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    30
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    45
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    54
Фрагмент работы

Darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Darbā apspriestā tēma – pozicionēšana ir tēla veidošana mērķa klientu apziņā, formulējot savas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem. Pozicionēšana ir nozīmīgs faktors konkurētspējas nodrošināšanai īpaši laikā, kad komercbanku sfēra strauji attīstās un konkurence banku vidū kļūst arvien intensīvāka.
Izstrādātā darba mērķis – atklāt Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū, sniegt to raksturojumu, prognozēt iespējamās pozicionēšanas attīstības tendences Latvijas komercbanku tirgū, kā arī izvirzīt priekšlikumus Latvijas komercbanku pozicionēšanai.
Darba gaitā tika atklāta pozicionēšanas būtība un process, izanalizēta patreizējā situācija komercbanku pakalpojumu tirgū. Darbā tika izpētītas Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū un to galvenie pozicionēšanas pamatelementi. Analizējot banku pozīcijas, darba autors atklāj, ka pozicionēšana Latvijas komercbankām nav pietiekami rūpīgi izstrādāta un banku pozīcijas ir balstītas uz līdzīgām priekšrocībām. Darba procesā tika izstrādātas iespējamās Latvijas Komercbanku pozicionēšanas attīstības tendences – fokusēšanās uz konkrētām mērķa klientu grupām un pakalpojumiem, un atsevišķu zīmolu ieviešana. Tāpat darbā tika izvirzīti priekšlikumi Latvijas komercbanku pozicionēšanai – izvērtēt savas unikālās priekšrocības, kā arī pievērsties nevis atsevišķu produktu, bet gan kopējā bankas tēla pozicionēšanai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация