Tūroperatoru loma tūrismā ir ļoti nozīmīga. Tūroperators ir tas galvenais sākumposms, no kura veidojas klientu izvēlētais produkts. Tieši tūroperatori rūpējas par to, lai klienti būtu pēc iespējas vairāk apmierināti ar ceļojumu un šis ceļojums būtu pēc iespējas komfortablāks.
Latvijā situācija tūroperatoru tirgū ir līdzīga citās valstīs esošajai. Mūsu tūrisma piedāvājuma tirgū ir gan lielie grandi, gan mazie tūroperatori. Kopistiski tie veido vienotu ķēdi, kura sadarbojas ar daudzām tūrisma aģentūrām mūsu valstī. Kopš neatkarības atgūšanas, Latvijā tūroperatori ir tikai attīstījušies un auguši. Protams, daudz ieguldījuma šajā attīstībā ir arī ārzemju investoriem un to interesēm Latvijā. Potenciālo tūristu interesēs ir tūroperatoru nemitīga attīstība, lai gūtu iespējas ceļot un izvēlēties sev piemērotāko piedāvājumu. No tā izriet, ka tūroperatoru interesēs ir pastāvīgi pilnveidot un attīstīt veidotās ceļojumu paketes.
Bakalaura darbā apskatīta Latvijas lielāko un pazīstamāko tūroperatoru darbība, atspoguļota informācija par katru tūroperatoru, tā darbību, piedāvājumu un sadarbību ar tūrisma aģentūrām, tūroperatoru reklāma internetā, problēmas darbībā, jauninājumi un nākotnes vīzijas.
Bakalaura darbā tiek pētītas arī savstarpējās attiecības starp tūroperatoriem un tapēc šis darbs noteikti palīdzētu nākotnē potenciālajiem tūroperatoru vadītājiem izvairīties no līdzīgām problēmām.
Bakalaura darba mērķis ir teorētiski apskatot tūroperatoru nozīmi un funkcijas, praktiski analizēt Latvijas lielāko tūroperatoru darbības specifiku, parādot risinājumus tūroperatoru darbības pilnveidošanai Latvijā.…