Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,22 (15%)
Со скидкой*:
18,26
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:776706
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    3
1.  Vadītājs un vadīšana    6
1.1.  Vadīšanas stilu raksturojumi    7
1.2.  Vara kā galvenais motivātors    10
2.  Motivācijas būtība    14
2.1.  Motivācijas teoriju analīze    17
2.1.1.  A.Maslova vajadzību hierarhija    20
2.1.2.  F.Hercbergera divfaktoru teorija    24
3.  Apmierinātības ar darbu nozīme    27
3.1.  Apmierinātības ar darbu ietekmējošie faktori    29
3.2.  Apmierinātība ar dzīvi    31
4.  Pētījums par darbinieku apmierinātību ar darbu valsts un privātajā uzņēmumā    34
4.1.  Pētāmo grupu apraksts    37
4.2.  Pētījuma datu analīze un interpretācija    38
  Secinājumi    57
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras saraksts    59
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Motivācija un darbinieku motivēšana ir viens no svarīgākajiem veiksmīgas uzņēmējdarbības virzītājspēkiem, jo nav iedomājams veiksmīgs uzņēmums bez apmierinātiem un uz panākumiem orientētiem darbiniekiem. Lai darbinieki būtu ne tikai darbinieki, bet labi un teicami darbinieki, tie ir jāievirza pareizajā gultnē un to ir iespējams izdarīt ar motivāciju.
Labus, atsaucīgus un profesionālus darbiniekus atrast nav viegli. Kad darbinieks ir atrast, par svarīgāko uzdevumu kļūst tā noturēšana. Ir nepieciešams pielietot dažādas motivēšanas metodes. Tas nozīmē pievērst uzmanību tam, kā katru darbinieku vislabāk motivēt, ar tādiem līdzekļiem kā stimulēšana, atlīdzība, vadība, bet, vissvarīgākais, ar darbu, ko viņi veic un organizāciju, kurā viņi šo darbu veic.
Cilvēkiem ir svarīgi apzināties savu vietu darba procesā, savu sociālo lomu, iepazīt apstākļus determinējošos faktorus. Tie var būt gan subjektīvi, gan objektīvi (intereses, izglītības līmenis, profesionālā kompetence, pieredze, darba organizācija u.c.)[5;5].
Cilvēkam kā sociālai būtnei ir raksturīgas gan fizioloģiskās, gan sociālā vajadzības, kuras var tikt daļēji apmierinātas. Ne vienmēr liels atalgojums radīs cilvēkā motivācijas sajūtu. Motivācijas radīšanai tāpat ir nepieciešama arī darbinieka nopelnu atzīšana un veicināšana. Darba procesā cilvēks sevi realizē kā personību. Tāpēc vadītājam svarīgi ir ne tikai viņu stimulēt, bet arī novērtēt viņa darba svarīgumu. Nepieciešams panākt cilvēka apmierinātību ar darbu, tas ir radīt apstākļus, kas virzīti uz pilnu motivāciju.
Biroja administratora pienākums ir rūpēties, lai kolektīvā būtu labvēlīga psiholoģiskā vide, bet viņam nav obligāti jāveido kolektīva saliedētība un vienotība. Kā arī darba grupā nevar cilvēkiem uzspiest, lai viņi būtu saliedēti un vienoti personīgā līmenī.
Organizācijas dvēsele, labais gariņš nereti ir biroja administrators, jo šis cilvēks vienmēr ir birojā un ir informēts par organizācijā notiekošo. Ideālā variantā biroja administratoram jāspēj izprast un pārraudzīt darba grupā notiekošais, lai neciestu individualitāte, tomēr katra personība būtu toleranta pret darba kolēģi. Ļoti iespējams, ka kādam daļa savas individualitātes jācenšas neizpaust, lai būtu tolerants pret pārējiem darba kolektīva locekļiem, jo organizācijā strādā cilvēki, kurus vieno saprotami un skaidri formulēti kopīgi darba mērķi un uzdevumi.
Biroja administratoram jābūt atbildīgam par savu kolektīvu kopumā un par katru darbinieku atsevišķi, tas ļauj izveidot saliedētu grupu, jo jebkuram cilvēkam patīk, ja interesējās par viņa domām, rūpēm un problēmām. Padotajiem savukārt ir svarīgi, lai vadītājs būtu atklāts, taisnīgs, godīgs: tikai tāds vadītājs var prasīt no saviem padotajiem to pašu. Vadītāja pakļautībā esošajiem darbiniekiem visu laiku jāizjūt ne tikai augstas prasības par darba rezultātiem, bet arī rūpes par viņu interesēm un to īstenošanu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −32,43 €
Комплект работ Nr. 1123999
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Salīdzinošā analīze darbinieku apmierinātībai ar darbu valsts un privātajā uzņēmumā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/776706

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация