Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:883122
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga darbības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga jēdziens    10
1.2.  Mārketinga komunikācijas un to veidi    10
1.3.  Mārketinga darbības specifika farmācijas nozarē    11
2.  „PF LATVIJA” raksturojums    16
2.1.  Farmācijas nozares attīstības Latvijā vispārīgs raksturojums    19
2.2.  Uzņēmuma „PF” iekšējās vides raksturojums    23
2.2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un korporatīvā kultūra    23
2.2.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības finanšu rādītāju izvērtējums    24
2.2.3.  Uzņēmuma produktu portfolio analīze    26
2.3.  Uzņēmuma „PF” ārējās vides raksturojums    28
2.3.1.  Konkurentu analīze    28
2.3.2.  Piegādātāju, starpnieku, izplatītāju raksturojums    31
2.3.3.  Latvijas makroekonomiskā fona ietekme uz uzņēmuma darbību    33
2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    35
3.  Mārketinga darbības virzienu izpēte un analīze uzņēmumā    36
3.1.  Uzņēmuma līdzšinējās mārketinga darbības raksturojums    36
3.2.  Mārketinga darbības pilnveides iespēju izvērtējums    38
3.2.1.  Veiktā pētījuma datu analīze    41
3.2.2.  Reklāmas materiālu digitalizācija    46
3.2.3.  Ārstu izglītošanas pasākumi tiešsaistē    48
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    54
  Pielikumi    56
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Šodienas tirgus apstākļos, kad arī farmācijas nozarē pastāv liels piedāvājums, medikamenta lietotāji ir izglītoti, medikamenta pircējiem/lietotājiem ir daudz, dažādas un mainīgas vajadzības un, aizvien pieaugot konkurencei, ļoti svarīgi ir saskaņot mārketinga mikss elementus ar mārketinga komunikācijām, nodrošinot normatīvo aktu prasību izpildi- aizliegumu reklamēt recepšu medikamentus publiskajā telpā, vienlaicīgi nodrošinot efektīvu un optimālu mārketinga stratēģiju, lai uzņēmumam palīdzētu sasniegt galveno mērķi- gūt peļņu.
2. Plānojot IMK, jāaprēķina to efektivitāte, jāsaskaņo nepieciešamās izmaksas ar uzņēmuma resursiem un atbilstoši jāsadala mārketinga budžeta līdzekļi starp visiem komunikāciju veidiem.
3. Farmācijas nozarē tiešā pārdošanas vizīte ir ļoti īsa, tāpēc ir jāizvēlas ļoti efektīvi komunikācijas kanāli, ar kuru palīdzību nodot vēstījumu ārstiem un farmaceitiem, IMK saskaņojot ar produktu īpašībām, cenu, pozicionēšanu tirgū, ar biznesa partneriem, situāciju nozarē un valsts ekonomiku kopumā.
4. Uzņēmumā „PF LATVIJA” IMK ietver sevī uzņēmuma tēla reklāmu, produktu reklāmu, sabiedriskās saskares, korporatīvo sponsorēšanu un produkta realizēšanas veicināšanu.
5. Uzņēmuma „PF LATVIJA” portfelī ir recepšu medikamenti, kuru reklāma publiskajā telpā nav atļauta, tāpēc pacients pats nevar izdarīt izvēli medikamentus iegādāties. Lēmumu par produktu nozīmēšanu pacientam pieņem ārsts, tāpēc viņš primāri ir tas, kuram pēc informācijas sniegšanas (reklāmas) veidojas attieksme pret produktu un lēmuma pieņemšana izrakstīt to vai nē. Pacients recepšu medikamentu var iegādāties aptiekā, uzrādot recepti. Procesā iesaistīts vēl viens starpnieks– farmaceits, kurš var ietekmēt ārsta izvēli pats vai pēc pircēja lūguma.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация