Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas...-
Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga jēdziens, tā elementi, nozīme uzņēmējdarbībā un tradicionālā, un interneta mārketinga teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Mārketinga jēdziens | 7 |
1.2. | Tirgus izpēte, segmentēšana, mērķtirgus noteikšana un produktu pozicionēšana | 9 |
1.3. | Mārketinga mikss jeb mārketinga komplekss | 12 |
1.4. | Pakalpojumu un produktu dzīves cikls | 15 |
1.5. | Zīmola būtība un loma mārketingā | 17 |
1.6. | Cenu veidošana | 19 |
1.7. | Uzņēmējdarbības virzieni | 20 |
1.8. | Interneta mārketings | 20 |
1.9. | Interneta mārketinga būtība | 25 |
1.10. | Interneta mārketinga priekšrocības | 25 |
1.11. | Interneta mārketinga kanāli | 27 |
1.11.1. | Mājaslapa | 28 |
1.11.2. | Tiešsaistes meklētājprogrammu mārketings | 28 |
1.11.3. | Tiešsaistes baneru reklāmas | 30 |
1.11.4. | Video reklāma | 31 |
1.11.5. | Sociālie mediji | 31 |
1.11.6. | Mobilo platformu mārketings | 33 |
1.11.7. | E-pastu mārketings | 34 |
1.12. | Interneta mārketinga attīstības tendences | 35 |
1.13. | Mārketinga plāna izveidošana | 37 |
1.14. | Interneta mārketinga plāna izveidošana | 38 |
2. | Uzņēmuma “X” apraksts un esošās situācijas novērtējums | 39 |
2.1. | Uzņēmuma “X” vispārīgs apraksts | 39 |
2.2. | Tirgus apraksts | 40 |
2.3. | Nozares konkurentu apraksts un analīze | 41 |
2.2.1. | Uzņēmumu vispārīgs raksturojums | 43 |
2.2.2. | “Lielā četrinieka” starptautiskie finanšu rādītāji | 44 |
2.2.3. | Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi | 44 |
2.2.4. | Interneta mārketinga aktivitātes | 46 |
2.4. | Uzņēmuma “X” mārketinga kompleksa elementu analīze uzņēmumā “X” | 48 |
2.5. | Uzņēmuma “X” mārketinga plāna izstrādes process | 50 |
2.6. | Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu analīze | 58 |
2.7. | Uzņēmuma “X” interneta mārketinga aktivitāšu analīze | 62 |
3. | Anketas rezultātu, intervijas analīze un darba autora pilnveides ieteikumi uzņēmumam “X” | 70 |
3.1. | Anketas rezultātu analīze | 70 |
3.2. | Intervijas rezultātu analīze | 80 |
3.3. | Darba autora pilnveides ieteikumi | 82 |
Secinājumi un priekšlikumi | 85 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 88 | |
Pielikums | 93 |
Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot bakalaura darbu, darba autors ir nonācis pie sekojošajiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Pakalpojuma cena nav galvenais izvēles kritērijs “lielā četrinieka” klientiem, uzņēmumi pakalpojumu izvēlas, galvenokārt, pēc tā kvalitātes un uzņēmuma reputācijas, jo pakalpojumu veidi un izmaksas ir ļoti līdzīgas;
2. Interneta mārketingam ir vairākas priekšrocības attiecībā pret citiem mārketinga veidiem - zemākas izmaksas, iespēja izmērīt rezultātus, plašākas auditorijas sasniedzamības iespējas un iespēja iesaistīt savu klientu mārketinga aktivitātē;
3. 21. gadsimtā jebkuram uzņēmumam ir nepieciešama mūsdienīga mājaslapa, lai uzņēmums veiktu konkurētspējīgu uzņēmējdarbību, virzītu pakalpojumus, komunicēt ar klientu un izglītot to par saviem pakalpojumiem;
4. Jebkuram uzņēmumam 21. gadsimtā ir jābūt sasniedzamam un atrodamam arī sociālajos tīklos, jo arvien vairāk lietotāju komunicē ar zīmoliem izmantojot sociālos tīklus, kā arī meklē informāciju par zīmoliem šajos sociālajos tīklos;
5. Uzņēmumiem ir jāveic savu mārketinga darbību efektivitātes novērtējums un procesus, kuri aizņem ilgāko laiku, ir nepieciešams automatizēt;
6. “Lielā četrinieka” uzņēmumi ir ieņēmuši 62% no kopējā Eiropas Savienības auditoru uzņēmumu tirgus, kas ir milzīga tirgus daļa;
7. Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu rezultātā tas ir ieguvis respektabla uzņēmuma tēlu, jo 55,2% aptaujas respondentu atzina, ka uzņēmums “X” ir labs darba devējs un respektabls zīmols;
8. Uzņēmums neveic interneta meklētājprogrammu mārketinga darbības, kā arī tas neveic apmaksātu interneta meklētājprogrammu reklāmu darbības, tomēr tieši uzņēmums “X” atrodas visaugstākajās pozīcijās starp “lielā četrinieka” uzņēmumiem;
9. Uzņēmuma sociālā tīkla Facebook ziņu virzienu un satura daudzveidošana ir rezultējusies sociālā tīkla sekotāju pieaugumā par 30% pēdējo 6. mēnešu laikā;
10. Uzņēmums “X” ir atpazīstams jauniešu un studentu auditorijā, jo 62,9% no respondentiem zināja, kas ir uzņēmums “X”.…
Darba autora bakalaura darba tēma ir “Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"”. Darbā tiek pētīta mārketinga un interneta mārketinga būtība un to metožu pielietojums, kā arī mārketinga un interneta mārketinga esošās situācijas analīze un to pilnveides iespējas. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teoriju par mārketingu un interneta mārketingu, analizējot nozares, konkurentu un uzņēmuma “X” esošās mārketinga aktivitātes, kā arī pamatojoties uz darba autora veidotas aptaujas rezultātiem, un interviju ar nozares speciālistiem - izstrādāt mārketinga un interneta mārketinga pilnveides iespēju virzienus uzņēmumam “X”.
PDF formāts.
- Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"
- Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma SIA "Transports" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!A/s "Cido" darbības analīze, perspektīvas, tendences un dinamika
Дипломная для университета69
-
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
SIA "Trigers" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета72
-
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Saimnieciskās darbības analīze SIA "XYZ"
Дипломная для университета60