Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:354184
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 61 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    6
1.  Mārketinga jēdziens, tā elementi, nozīme uzņēmējdarbībā un tradicionālā, un interneta mārketinga teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga jēdziens    7
1.2.  Tirgus izpēte, segmentēšana, mērķtirgus noteikšana un produktu pozicionēšana    9
1.3.  Mārketinga mikss jeb mārketinga komplekss    12
1.4.  Pakalpojumu un produktu dzīves cikls    15
1.5.  Zīmola būtība un loma mārketingā    17
1.6.  Cenu veidošana    19
1.7.  Uzņēmējdarbības virzieni    20
1.8.  Interneta mārketings    20
1.9.  Interneta mārketinga būtība    25
1.10.  Interneta mārketinga priekšrocības    25
1.11.  Interneta mārketinga kanāli    27
1.11.1.  Mājaslapa    28
1.11.2.  Tiešsaistes meklētājprogrammu mārketings    28
1.11.3.  Tiešsaistes baneru reklāmas    30
1.11.4.  Video reklāma    31
1.11.5.  Sociālie mediji    31
1.11.6.  Mobilo platformu mārketings    33
1.11.7.  E-pastu mārketings    34
1.12.  Interneta mārketinga attīstības tendences    35
1.13.  Mārketinga plāna izveidošana    37
1.14.  Interneta mārketinga plāna izveidošana    38
2.  Uzņēmuma “X” apraksts un esošās situācijas novērtējums    39
2.1.  Uzņēmuma “X” vispārīgs apraksts    39
2.2.  Tirgus apraksts    40
2.3.  Nozares konkurentu apraksts un analīze    41
2.2.1.  Uzņēmumu vispārīgs raksturojums    43
2.2.2.  “Lielā četrinieka” starptautiskie finanšu rādītāji    44
2.2.3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    44
2.2.4.  Interneta mārketinga aktivitātes    46
2.4.  Uzņēmuma “X” mārketinga kompleksa elementu analīze uzņēmumā “X”    48
2.5.  Uzņēmuma “X” mārketinga plāna izstrādes process    50
2.6.  Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu analīze    58
2.7.  Uzņēmuma “X” interneta mārketinga aktivitāšu analīze    62
3.  Anketas rezultātu, intervijas analīze un darba autora pilnveides ieteikumi uzņēmumam “X”    70
3.1.  Anketas rezultātu analīze    70
3.2.  Intervijas rezultātu analīze    80
3.3.  Darba autora pilnveides ieteikumi    82
  Secinājumi un priekšlikumi    85
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    88
  Pielikums    93
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot bakalaura darbu, darba autors ir nonācis pie sekojošajiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Pakalpojuma cena nav galvenais izvēles kritērijs “lielā četrinieka” klientiem, uzņēmumi pakalpojumu izvēlas, galvenokārt, pēc tā kvalitātes un uzņēmuma reputācijas, jo pakalpojumu veidi un izmaksas ir ļoti līdzīgas;
2. Interneta mārketingam ir vairākas priekšrocības attiecībā pret citiem mārketinga veidiem - zemākas izmaksas, iespēja izmērīt rezultātus, plašākas auditorijas sasniedzamības iespējas un iespēja iesaistīt savu klientu mārketinga aktivitātē;
3. 21. gadsimtā jebkuram uzņēmumam ir nepieciešama mūsdienīga mājaslapa, lai uzņēmums veiktu konkurētspējīgu uzņēmējdarbību, virzītu pakalpojumus, komunicēt ar klientu un izglītot to par saviem pakalpojumiem;
4. Jebkuram uzņēmumam 21. gadsimtā ir jābūt sasniedzamam un atrodamam arī sociālajos tīklos, jo arvien vairāk lietotāju komunicē ar zīmoliem izmantojot sociālos tīklus, kā arī meklē informāciju par zīmoliem šajos sociālajos tīklos;
5. Uzņēmumiem ir jāveic savu mārketinga darbību efektivitātes novērtējums un procesus, kuri aizņem ilgāko laiku, ir nepieciešams automatizēt;
6. “Lielā četrinieka” uzņēmumi ir ieņēmuši 62% no kopējā Eiropas Savienības auditoru uzņēmumu tirgus, kas ir milzīga tirgus daļa;
7. Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu rezultātā tas ir ieguvis respektabla uzņēmuma tēlu, jo 55,2% aptaujas respondentu atzina, ka uzņēmums “X” ir labs darba devējs un respektabls zīmols;
8. Uzņēmums neveic interneta meklētājprogrammu mārketinga darbības, kā arī tas neveic apmaksātu interneta meklētājprogrammu reklāmu darbības, tomēr tieši uzņēmums “X” atrodas visaugstākajās pozīcijās starp “lielā četrinieka” uzņēmumiem;
9. Uzņēmuma sociālā tīkla Facebook ziņu virzienu un satura daudzveidošana ir rezultējusies sociālā tīkla sekotāju pieaugumā par 30% pēdējo 6. mēnešu laikā;
10. Uzņēmums “X” ir atpazīstams jauniešu un studentu auditorijā, jo 62,9% no respondentiem zināja, kas ir uzņēmums “X”.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация