Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:826483
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Mārketinga komunikāciju veidi un to pielietojums uzņēmumā    4
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un veidi    7
1.2.  Produkta realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi    13
1.3.  Sabiedriskās saskarsmes būtība, mērķi un veidi    17
1.4.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi    21
2.  Uzņēmuma SIA „X” darbības un mārketinga komunikācijas tirgus    24
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    24
2.2.  Uzņēmuma tirgus situācija    30
2.3.  Uzņēmuma pielietoto mārketinga komunikāciju izvietojums    35
3.  Risinājumi mārketinga komunikāciju uzlabošanai uzņēmumā    40
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    45
  Izmantota literatūra un informācijas avoti    46
Фрагмент работы

„Pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā mārketinga komunikāciju apgūšana un to praktiskā izmantošana ir kļuvusi vēl aktuālāka ne kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to _ „cīņa” par patērētājiem. Ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks, viņš vēlas iegūt plašu patieso informāciju par jau esošajiem tirgū un jaunajiem produktiem. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēka darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības”
Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl nepietiekami strādā pēc mārketinga principiem un koncepcijām, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas kā pārdot produktu, bet arī ir jāzina iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv risinot pārdošanas un pirkšanas problēmas tirgū.
Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet savukārt, katrā darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības, un šajā ziņā mārketings nav izņēmums. Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskas saites ar uzņēmumiem un citiem procesa dalībniekiem
Kursa darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā SIA „X”. SIA „X” nodarbojas Informāciju un Komunikāciju Tehnoloģiju jomā (turpmāk tekstā - IKT). Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, jāpalielina pārdošanas apjoms ar jau esošo klientu un jauno klientu starpniecību, aktuāli pielietojot mārketinga elementus. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация