Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga plāna izstrāde SIA "Esmana"-
Mārketinga plāna izstrāde SIA "Esmana"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga vide | 7 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 7 |
1.1.1. | Uzņēmuma vēsture | 9 |
1.1.2. | SIA „ESMANA” produkts | 9 |
1.2. | Makrovides raksturojums | 10 |
1.2.1. | Demogrāfiskā situācija valstī | 11 |
1.2.2. | Sociālekonomiskie faktori | 12 |
1.2.3. | Kultūras un izglītības faktori | 15 |
1.2.4. | Politiski-tiesiskie faktori | 17 |
1.2.5. | Zinātnes un tehnoloģijas faktori | 18 |
1.3. | Konkurenti | 18 |
1.4. | Starpnieki | 22 |
2. | Tirgus raksturojums un segmentācija | 24 |
2.1. | Tirgus raksturojums | 24 |
2.2. | Segmentēšana | 25 |
3. | SVID analīze | 29 |
4. | Mārketinga mērķi | 32 |
5. | Mārketinga stratēģijas | 34 |
6. | Mārketinga plāns | 37 |
6.1. | Cena | 39 |
6.2. | Virzīšana tirgū | 41 |
6.3. | Vieta | 45 |
6.4. | Produkts | 46 |
6.5. | Mārketinga budžets | 50 |
Secinājumi | 53 | |
Priekšlikumi | 54 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 55 |
2011. gadā janvārī, salīdzinot ar 2010. Gada janvāri pārtikas preču apgrozījums sarucis par 2.1%, tā liecina Centrālas statistikas dati. Jau pērn bija vērojama situācija, ka pārtikas un citu pirmās nepieciešamības preču pārdošanas apjoms saglabājās gandrīz nemainīgs. Raugoties tīri uz datiem, tas galvenokārt skaidrojams ar ienākumu nevienlīdzību: lielai daļai iedzīvotāju ienākumi un pirktspēja ir pat mazinājusies.
Tirgus signāli vēsta, ka uz nodokļu palielinājuma rēķina veiktas valsts budžeta konsolidācijas fona iedzīvotāju piesardzība ir augusi. Uz kādiem impulsīvākiem pirkumiem to provocē tikai attiecīgā produkta cenu kāpuma gaidas, atbilstoši pirktspējai iegādājoties vairāk cukura, degvielas vai pat automobili. Kamēr dienas kārtībā būs pirktspēju mazinoši nodokļu grozījumi, neveicot nozīmīgus pārkārtojumus valsts budžeta izdevumu sadaļā, tikmēr būtiskas pozitīvas pārmaiņas nozarē būs maz ticamas. Šobrīd pircēji ieņēmuši nogaidošu pozīciju un norises ap budžeta konsolidāciju vēro kā skatītāji teātra izrādi bez programmiņas – neizprotot, cik cēlienu īsti ieplānots un kurā brīdī jāaplaudē [Bičevska A., 2010].
Izejot no dotas informācijas var secināt, ka mazs uzņēmums, tāds kā SIA „ESMANA” īpaši cieš no tirgus negatīvam izmaiņām. Samazinās pircēju skaits līdz ar to samazinās arī pārdošanas apjoms un ienākumi. Tāpēc nepieciešams cītīgi strādāt pie pircēju piesaistes iespējam nevis sēdēt ar salocītām rokām, šajā jautājumā var līdzēt cītīgi izstrādāts mārketinga plāns, kas stimulētu pircējus.
No sākuma autore gribētu pieminēt izcila starptautiskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis: “Ja jums neveicas plānošanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“[Kotlers F.,2007, 200.lpp].
Vajag atzīmēt, ka plāns ļauj novērtēt mārketinga resursus un iespējas. Mārketinga plānošanas uzdevums ir atrast un izmantot ikvienu iespēju, kā nostiprināt uzņēmumu. Ar mārketinga plāna izstrādes palīdzību var noskaidrot potenciālās problēmas un šķēršļus, līdz ar to var plānot efektīvu šķēršļu pārvarēšanu. Jebkuram uzņēmumam starptautiskam, lielam, vidējam vai pat mazam ļoti svarīgi izanalizēt un novērtēt, kas notiek uz doto brīdī tirgū, noteikt tieši savu pircēju, klientu, jo tikai tad uzņēmums spēs saprast vai viņam ir izredzēs un kādas tās ir tirgū. …
Kvalifikācijas darbs sastāv no sešām nodaļām. Pirmā nodaļa sastāv no uzņēmuma un produkta apraksta. Tiek aprakstīts uzņēmuma vēsture un piedāvātais produkts, kā arī tiek noteiktas produkta konkurējošas īpašības, ir aprakstīta mārketinga vide, ārējie un iekšējie spēki, uzņēmuma konkurenti.
- Mārketinga plāna izstrāde SIA "Esmana"
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета83
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Дипломная для университета50
-
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный!