-
Mārketinga plāns SIA "LM Jūrmala"
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga vide | 8 |
1.1. | Iekšējā vide | 9 |
1.1.1. | Uzņēmuma vēsture un vispārīgais raksturojums | 11 |
1.1.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 14 |
1.1.3. | Uzņēmuma darbība | 17 |
1.1.4. | Likviditātes rādītāji | 20 |
1.1.5. | Maksātspējas rādītāji | 21 |
1.1.6. | Aktivitātes rādītāji | 23 |
1.1.7. | Rentabilitātes radītāji | 24 |
1.2. | Ārējā vide | 26 |
1.2.1. | Pieprasījums | 34 |
1.2.2. | Konkurence | 38 |
1.2.3. | Starpnieki | 42 |
1.2.4. | Uzņēmuma SVID analīzes novērtējums | 43 |
2. | Mārketinga mērķi | 48 |
3. | Mārketinga stratēģija | 49 |
4. | Mārketinga plāns | 54 |
4.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 54 |
4.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 54 |
4.3. | Sadales aktivitātes | 55 |
4.4. | Virzības tirgū aktivitātes | 55 |
5. | Mārketinga budžets | 57 |
5.1. | Virzīšanas mērķi un mērķgrupas noteikšana | 57 |
5.2. | Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana | 57 |
5.3. | Virzīšanas budžeta izstrādāšana | 59 |
Secinājumi | 61 | |
Priekšlikumi | 62 | |
Izmantotā literatūra un avotu sarakts | 63 | |
Pielikumi | 65 |
Uzņēmējdarbība ir atkarīga no tā, kā tiek uztverta vide un veikts viss nepieciešamais, tā uzlabošanai. Uzņēmumam ir jānovērtē savi konkurenti, tādejādi izprotot viņu stiprās puses, kā arī vājās puses un veidot darbību tā lai tas būtu pats optimālākais. No tā cik veiksmīgi ir šie pasākumi ir atkarīga uzņēmuma tālāka izaugsme. Lēmumus kādus uzņēmums pieņem ir ilgtermiņa sekas. Veiksmīgi izvēlētai darbībai ir tālejoši mērķi. Mērķu īstenošana dod iespēju uzņēmumam veiksmīgi konkurēt tirgū.
Šobrīd Latvijā ekonomiskā situācija ir ļoti nestabila situācija, jo daudzi uzņēmumi, kas iepriekš ir veiksmīgi strādājuši mazumtirdzniecībā nonāk līdz tam, kad uzņēmumam nav vairs vērts darboties šai jomā. Lai tāda situācija nerastos – uzņēmumam, ir ļoti svarīgi kontrolēt situāciju kas veidojas tirgū. Tādejādi, uzņēmums būtu gatavs pārmaiņām. Neefektīvās darbības pamatā ir, tas, ka uzņēmuma vadība pieņem nepareizus lēmumus, kas nav balstīti uz tirgu, dažādu uzņēmumu ietekmējošo faktoru un nozares analīzes rezultātiem. Katra uzņēmuma attīstības stratēģijas pamatā ir savi mērķi un prioritātes, kuri ir atkarīgi, gan no uzņēmuma īpatnībām, uzņēmuma lieluma, gan no uzņēmuma vadības.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA LM Jūrmala uzņēmumam, lai varētu izplānot nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai produkta virzīšanai tirgū, veidojot plašāku uzņēmuma atpazīstamību – atgādinājumu dažādiem segmentiem.
Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi:
Izanalizēt iekšējo un ārējo uzņēmuma vidi, izprast faktorus, kas ietekmē uzņēmuma ikdienas darbību. Noteikt uzņēmuma stiprās uz vājās puses, noteikt potenciālos draudus, kā arī izprasta iespējas;
Noteikt mārketinga mērķus un izvēlēties atbilstošu stratēģiju, mērķu īstenošanai;
Noteikt mārketinga primārās un sekundārās stratēģijas tālākai mārketinga darbībai;
Izplānot mārketinga kompleksu un noteikt mārketinga programmas aktivitātes, lai rastu priekšstatus par nepieciešamajām aktivitātēm veiksmīgai preču virzīšanai tirgū;
Izveidot mārketinga plānu , lai varētu noteikt nepieciešamās aktivitātes uzņēmumā procesa uzlabošanai.…
Izveidots reāls mārketinga plāns uzņēmumam,kurš atrodas Jūrmalā,kuram veikti visi ekonomiskie aprēķini un izveidotas reālās izmaksas.
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "LM Jūrmala"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Дипломная для университета46
Оцененный! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета83
Оцененный! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
