Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:562625
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA UN E-KOMERCIJAS TEORĒTISKI ASPEKTI    5
1.1.  MĀRKETINGA UN INTERNETA LOMA TAJĀ    5
1.2.  POZICIONĒŠANA UN ZĪMOLA NOZĪME ELEKTRONISKAJĀ TIRGŪ    9
1.3.  PRECES CENA ELEKTRONISKAJĀ TIRGŪ    11
1.4.  TIRDZNIECĪBAS VEICINĀŠANA UN E-KOMERCIJAS LOMA TAJĀ    14
2.  E-KOMERCIJAS NOZĪME LATVIJĀ UN PASAULĒ    19
2.1.  INTERNETA UN E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBAS TENDENCES STARPTAUTISKAJĀ MĒROGĀ    19
2.2.  E-KOMERCIJA LATVIJĀ    25
2.3.  E-KOMERCIJAS TIESISKAIS REGULĒJUMS    32
2.4.  INTERNETVEIKALA IZVEIDOŠANAS NOSACĪJUMI    36
2.5.  E-MĀRKETINGS KĀ IESPĒJA POPULARIZĒT INTERNETVEIKALU    40
3.  E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBAS IESPĒJU ANALĪZE LATVIJĀ    44
3.1.  E-KOMERCIJAS SNIEGTĀS IESPĒJAS    44
3.2.  SOCIĀLO TĪKLU IETEKME UZ E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBU    45
3.3.  INTERNETVEIKALA PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI NO PATĒRĒTĀJU SKATU PUNKTA    47
3.4.  INTERNETVEIKALU PRIEKŠROCĪBAS UN IESPĒJAS NO UZŅĒMĒJU SKATU PUNKTA    52
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    60
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc teorētiskās literatūras un ekspertu viedokļu studēšanas, normatīvas bāzes un statistisko pārskatu analīzes ir izdarīti šādi secinājumi:
• Vislielākais interneta lietotāju skaits uz 100 iedzīvotājiem ir attīstītajās pasaules valstīs, kas ir izskaidrojams ar augstu šo valstu attīstības pakāpi gan tehnoloģijās, gan interneta piekļuvē. Līdera pozīcija pēc Interneta lietotāju skaita, līdz ar to arī Interneta attīstības pakāpi ieņem Āzijas reģions, kur dzīvo gandrīz puse no pasaules Interneta lietotājiem. Āzijas reģionam arī pieder visstraujākais Interneta lietotāju skaita pieaugums par pēdējiem 12 gadiem - 962.38 milj. liels pieaugums.
• 2012.gadā gandrīz puse (44%) no Eiropas Savienības iedzīvotājiem izmantoja Internetu iepirkumiem. Par e-komercijas attīstību liecina arī uzņēmumu apgrozījuma no e-komercijas īpatsvars kopējā apgrozījumā, 2012.gadā Eiropas Savienībā vidēji sastādot 15%.
• E-komercija sniedz uzņēmējiem iespēju darboties ne tikai vietēja tirgū, bet arī konkurēt starptautiskajā līmenī. Lai Latvijas uzņēmēji varētu konkurēt starptautiskajā līmenī ir nepieciešamas labas zināšanas un jaunas idejas.
• E-komercijas glavenās priekšrocības no uzņēmēma puses ir izmaksu samazināšana, automatizēta informācijas ieguve par klientiem, globālā klatbūtne. Savukārt, no patērētāju puses, zema cena, starptautisko zīmolu pieejamība, preču un pakalpojumu klāsts.
• Starptautiski populāri un atzītie sociālie tīkli ir lielisks instruments eksistējošo un potenciālo patērētāju piekļuvei, zīmolu popularizēšanai, trūkumu un priekšrocību definēšanai, balstoties uz lietotāju viedokliem, kā arī iespēju apzināšanai.
• Interneta lietotāji, kas regulāri veic pirkumus internetā, kopumā ir apmierināti ar interneta veikalu darbību un sniegtajiem pakalpojumiem un noteikti turpinās pirkt preces internetā arī turpmāk.
• Preču nepietiekama vizuālizācija ir galvenais interneta veikala trūkums, arī maksājuma drošība interneta veikalā ietekmē potenciālā pircēja lēmumu neveikt pirkumu. Elektroniskās drošības sistēmas izveide, kā arī informācijas pieejamība par interneta veikala darbību ir svarīga un var tieši ietekmēt uzņēmuma darbību un attīstību.

Lai e-komercijas sniegtās priekšrocības un iespējas veicinātu Latvijas uzņēmēju komercdarbību, autori izvirza sekojošos priekšlikumus:
• Lai mazinātu klienta satraukumu par preces kvalitāti, internetveikala īpašniekiem jānodrošina iespēja apskatīt un/vai pārbaudīt preci internetveikala birojā vai noliktavā. Savukārt, straptautiskā mēroga internetveikaliem jānodrošina precēm pietiekama vizuālizācija ar 3D rotājamo fotogrāfiju palidzību, kā arī pie preces jāievieto sertifikāti un garantijas ja tādi ir.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация