-
Nekustamā īpašuma uzņēmuma attīstība
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Analītiskā daļa | 8 |
1.1. | Nozares apraksts | 8 |
1.1.1. | Dzīvokļu īres tirgus tendences | 8 |
1.1.2. | Tūristu un nerezidentu skaita analīze | 9 |
1.1.3. | Rīgas centra rajona dzīvokļu tirgus | 11 |
1.2. | Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" raksturojums | 12 |
1.2.1. | Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" apraksts | 12 |
1.2.2. | Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" galvenie izdevumi | 14 |
1.2.3. | Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" struktūra | 14 |
1.2.4. | Darījuma slēgšanas process | 16 |
1.2.5. | Komisija apjoms par pakalpojumu sniegšanu | 18 |
1.3. | SIA "Flatshare Riga" SVID analīze | 18 |
1.3.1. | SIA "Flatshare Riga" stiprās un vājās puses | 20 |
1.3.2. | SIA "Flatshare Riga" iespējas | 24 |
1.3.3. | SIA "Flatshare Riga" draudi | 24 |
1.4. | Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" ekonomiskie rādītāji | 26 |
2. | Pētījumu daļa | 28 |
2.1. | Darba laika analīze | 28 |
2.2. | Uzņēmuma konkurētspēja | 35 |
3. | Aprēķinu daļa | 38 |
3.1. | Klientu apkalpošanas uzlabošana | 38 |
3.1.1. | Jaunu darbinieku pieņemšana | 39 |
3.1.2. | Darbinieku pienākumu sadale | 41 |
3.1.3. | Darba organizēšana | 43 |
3.2. | Uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšana | 44 |
3.2.1. | SIA "Flatshare Riga" bruto rentabilitātes aprēķins | 44 |
3.2.2. | SIA "Flatshare Riga" rentabilitātes paaugstināšana | 46 |
3.2.3. | SIA "Flatshare Riga" izmaksu samazināšana | 47 |
3.2.4. | Ienākumu palielināšana | 48 |
3.2.5. | Darījumu skaita palielināšana | 50 |
3.3. | Dzīvokļa izīrēšana un tā riski | 54 |
3.4. | Zīmola atpazīstamības veicināšana | 57 |
3.4.1. | Mārketinga aktivitāšu pielietojums | 57 |
3.4.2. | Jaunu sociālo tīklu uzņēmuma kontu izveide | 57 |
3.4.3. | Mājaslapas izveide | 57 |
3.4.4. | Apģērbs ar uzņēmuma reklāmu | 59 |
3.4.5. | Vizītkaršu izmantošana | 60 |
3.4.6. | Klientu atsauksmju iegūšana | 60 |
3.4.7. | Reklāmas pasākumu organizēšana | 61 |
3.4.8. | Jaunu tirgu apgūšana | 62 |
3.4.9. | Papildus pakalpojumu sniegšana | 67 |
Secinājumi un priekšlikumi | 69 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 71 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Ik gadu nekustamā īpašuma īres piedāvājums Rīgas tirgū palielinās, nodrošinot plašu dzīvokļu piedāvājumu. Tiek būvēti īpašumi gan pārdošanai, gan izīrēšanai.
2. Ik gadu Rīgā tiek reģistrēts tūristu un ārzemnieku skaita pieaugums. Tas nodrošina pastāvīgu pieprasījumu dzīvokļu īres tirgū gada laikā.
3. Vispieprasītākie dzīvokļi ārzemnieku vidū ir 1 vai 2 istabu dzīvokļi ar labu remontu centrā, Klusajā centrā vai Vecrīgā ar īres maksu mēnesī līdz 500 EUR, tāpēc uzņēmumam derētu palielināt tāda veida dzīvokļu piedāvājumu saviem klientiem.
4. Pieprasījums pēc dzīvokļu īres Rīgas centrā vietējo iedzīvotāju vidū ir neliels, lielākoties to veido nerezidenti. Vietējie iedzīvotāji ir vairāk ieinteresēti iegādāties dzīvokli īpašumā, tomēr lielāka ārzemnieku skaita daļa labprāt īrē dzīvokļus.
5. Uzņēmums SIA "Flatshare Riga" ir neliels uzņēmums, kas darbojas nekustamā īpašuma tirgū tikai 5. gadu, tomēr gadu laikā jau tika izveidotas labas attiecības ar vairākiem dzīvokļu īpašniekiem. Tas nodrošina uzņēmumam konkurētspēju.
6. Katru gadu uzņēmums SIA "Flatshare Riga" pieņem darbā jaunus darbiniekus un praktikantus, katru gadu uzņēmums palielina ieņēmumus un peļņu. Ir ievērojama uzņēmuma attīstība, tomēr tā nav ļoti strauja.
7. Uzņēmumam SIA "Flatshare Riga" ir daudz dažādu priekšrocību, tā galvenās stiprās puses ir vērstas uz jauno darbinieku piesaisti un klientu apkalpošanas kvalitātes paaustināšanu.
8. Uzņēmumam ir vairākas vājās pušes, kuras kavē tā tālāko attīstību. Galvenās uzņēmuma problēmas ir: zīmola neatpazīstamība, nespēja kvalitatīvi apkalpot visus klientus un nepietiekams naudas apgrozījums.
9. Galvenās uzņēmuma iespējas ir saistītas ar jauno tirgu ieģūšanu, jauno sadarbības partneru piesaistīšanu un zīmola atpazistamības veicināšanu.…
Bakalaura darbs programmā "uzņēmējdarbība un vadīšana". Darbā tiek aprakstīts nekustamā īpašuma uzņēmums SIA FLATSHARE RIGA, kas sniedz starpniecības pakalpojumus dzīvokļu izīrēšanā. Diplomprojektā ir analizēta nekustamā īpašuma nozare un tās tendences, ir uzņēmuma apraksts, veikts novērojums, apkopoti tā rezultāti, identificētas trīs uzņēmuma galvenās problēmas un tika piedāvāti trīs iespējamie variantī kā tās problemas var risināt.
Pdf formāts. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Nekustamā īpašuma reģistrācijas Zemesgrāmatā vispārīgā kārtība
- Nekustamā īpašuma tirgus Latvijā
- Nekustamā īpašuma uzņēmuma attīstība
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Investīcijas Latvijas nekustamā īpašuma tirgū
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Nekustamā īpašuma pārdošana izsolē
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Kredīta (nekustamā īpašuma iegādei) tiesiskais regulējums
Дипломная для университета72
-
Nekustamā īpašuma vērtēšana Latvijā
Дипломная для университета65
Оцененный! -
Hipotekārās kreditēšanas ekspansijas un nekustamā īpašuma tirgus attīstības kopsakarības un to ietekme uz banku sektoru
Дипломная для университета86