Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:506064
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Analītiskā daļa    8
1.1.  Nozares apraksts    8
1.1.1.  Dzīvokļu īres tirgus tendences    8
1.1.2.  Tūristu un nerezidentu skaita analīze    9
1.1.3.  Rīgas centra rajona dzīvokļu tirgus    11
1.2.  Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" raksturojums    12
1.2.1.  Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" apraksts    12
1.2.2.  Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" galvenie izdevumi    14
1.2.3.  Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" struktūra    14
1.2.4.  Darījuma slēgšanas process    16
1.2.5.  Komisija apjoms par pakalpojumu sniegšanu    18
1.3.  SIA "Flatshare Riga" SVID analīze    18
1.3.1.  SIA "Flatshare Riga" stiprās un vājās puses    20
1.3.2.  SIA "Flatshare Riga" iespējas    24
1.3.3.  SIA "Flatshare Riga" draudi    24
1.4.  Uzņēmuma SIA "Flatshare Riga" ekonomiskie rādītāji    26
2.  Pētījumu daļa    28
2.1.  Darba laika analīze    28
2.2.  Uzņēmuma konkurētspēja    35
3.  Aprēķinu daļa    38
3.1.  Klientu apkalpošanas uzlabošana    38
3.1.1.  Jaunu darbinieku pieņemšana    39
3.1.2.  Darbinieku pienākumu sadale    41
3.1.3.  Darba organizēšana    43
3.2.  Uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšana    44
3.2.1.  SIA "Flatshare Riga" bruto rentabilitātes aprēķins    44
3.2.2.  SIA "Flatshare Riga" rentabilitātes paaugstināšana    46
3.2.3.  SIA "Flatshare Riga" izmaksu samazināšana    47
3.2.4.  Ienākumu palielināšana    48
3.2.5.  Darījumu skaita palielināšana    50
3.3.  Dzīvokļa izīrēšana un tā riski    54
3.4.  Zīmola atpazīstamības veicināšana    57
3.4.1.  Mārketinga aktivitāšu pielietojums    57
3.4.2.  Jaunu sociālo tīklu uzņēmuma kontu izveide    57
3.4.3.  Mājaslapas izveide    57
3.4.4.  Apģērbs ar uzņēmuma reklāmu    59
3.4.5.  Vizītkaršu izmantošana    60
3.4.6.  Klientu atsauksmju iegūšana    60
3.4.7.  Reklāmas pasākumu organizēšana    61
3.4.8.  Jaunu tirgu apgūšana    62
3.4.9.  Papildus pakalpojumu sniegšana    67
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Ik gadu nekustamā īpašuma īres piedāvājums Rīgas tirgū palielinās, nodrošinot plašu dzīvokļu piedāvājumu. Tiek būvēti īpašumi gan pārdošanai, gan izīrēšanai.
2. Ik gadu Rīgā tiek reģistrēts tūristu un ārzemnieku skaita pieaugums. Tas nodrošina pastāvīgu pieprasījumu dzīvokļu īres tirgū gada laikā.
3. Vispieprasītākie dzīvokļi ārzemnieku vidū ir 1 vai 2 istabu dzīvokļi ar labu remontu centrā, Klusajā centrā vai Vecrīgā ar īres maksu mēnesī līdz 500 EUR, tāpēc uzņēmumam derētu palielināt tāda veida dzīvokļu piedāvājumu saviem klientiem.
4. Pieprasījums pēc dzīvokļu īres Rīgas centrā vietējo iedzīvotāju vidū ir neliels, lielākoties to veido nerezidenti. Vietējie iedzīvotāji ir vairāk ieinteresēti iegādāties dzīvokli īpašumā, tomēr lielāka ārzemnieku skaita daļa labprāt īrē dzīvokļus.
5. Uzņēmums SIA "Flatshare Riga" ir neliels uzņēmums, kas darbojas nekustamā īpašuma tirgū tikai 5. gadu, tomēr gadu laikā jau tika izveidotas labas attiecības ar vairākiem dzīvokļu īpašniekiem. Tas nodrošina uzņēmumam konkurētspēju.
6. Katru gadu uzņēmums SIA "Flatshare Riga" pieņem darbā jaunus darbiniekus un praktikantus, katru gadu uzņēmums palielina ieņēmumus un peļņu. Ir ievērojama uzņēmuma attīstība, tomēr tā nav ļoti strauja.
7. Uzņēmumam SIA "Flatshare Riga" ir daudz dažādu priekšrocību, tā galvenās stiprās puses ir vērstas uz jauno darbinieku piesaisti un klientu apkalpošanas kvalitātes paaustināšanu.
8. Uzņēmumam ir vairākas vājās pušes, kuras kavē tā tālāko attīstību. Galvenās uzņēmuma problēmas ir: zīmola neatpazīstamība, nespēja kvalitatīvi apkalpot visus klientus un nepietiekams naudas apgrozījums.
9. Galvenās uzņēmuma iespējas ir saistītas ar jauno tirgu ieģūšanu, jauno sadarbības partneru piesaistīšanu un zīmola atpazistamības veicināšanu.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация