-
Oriflame attīstības iespējas Latvijā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 1 | |
1. | Tiešās tirdzniecības raksturojums | 3 |
1.1. | Tiešās tirdzniecības definīcija | 3 |
1.2. | Tiešās tirdzniecības būtība, to reglamentējošie dokumenti | 3 |
1.3. | Tiešās tirdzniecības vēsture pasaulē un Latvijā | 5 |
1.4. | Tiešās tirdzniecības priekšrocības | 6 |
2. | Oriflame attīstība Latvijā | 10 |
2.1. | Oriflame attīstības vēsture un ienākšanas laiks Latvijā | 10 |
2.2. | Neatkarīgo Skaistuma Konsultantu tēla veidošanas elementi | 11 |
2.3. | Oriflame klientu apkalpošanas centri Latvijā | 13 |
2.4. | Personības izaugsmes iespējas firmā | 17 |
3. | ORIFLAME ATTĪSTĪBAS IESPĒJAMIE VIRZIENI | 18 |
3.1. | Oriflame attīstības iespējas dažādās Latvijas teritorijās | 18 |
3.2. | Informācijas tehnoloģiju izmantošana firmā Oriflame – viens no attīstības veicināšanas faktoriem | 20 |
3.3. | Kosmētikas firmu darbinieku redzējums firmu attīstībai | 22 |
3.4. | Darbinieku un konsultantu izaugsme – kā firmas attīstības garants | 25 |
3.5. | Sabiedrības informētība, attieksme un vēlme iesaistīties tiešajā tirdzniecībā | 28 |
3.6. | Jaunu produktu ražošanas un virzīšanas tirgū iespējas | 34 |
3.6.1. | Produkti veselības aizsardzībai | 34 |
3.6.2. | Produkti bērniem | 35 |
Secinājumi | 39 | |
Priekšlikumi | 40 | |
Izmantoto avotu saraksts | 41 | |
Pielikumi | 43 |
Tematu “Oriflame attīstības iespējas Latvijā” autore izvēlējās, jo jau vairākus gadus ir tiešās tirdzniecības firmas Oriflame neatkarīgā Skaistuma Konsultante. Tiešā tirdzniecība pasaulē kļūst arvien plašāk izplatīta un pieprasīta un arī Latvijā ar to sastopamies vai ik dienas.
Darba mērķis ir noskaidrot vai tiešās tirdzniecības firmai ir Oriflame ir turpmākās attīstības iespējas Latvijā. Autore vēlējās noskaidrot vai pēc gandrīz četrdesmit gadu darba pieredzes pasaulē vēl ir iespējami kādi uzlabojumi firmas darbā.
Lai noskaidrotu vai firmai vēl ir iespējas attīstīties Latvijā konkurences apstākļos, autore pētīja tiešās tirdzniecības firmu biroju, klientu apkalpošanas centru un preču izsniegšanas punktu izvietojumu Latvijā un atlikšu tos uz kartēm, lai noskaidrotu vēl neapgūtos rajonus Latvijā.
Pētījuma bāze ir ļoti plaša, jo praktiski nav cilvēku, kas nelieto skaistumkopšanas un mazgāšanās līdzekļus, piemēram, ziepes, ķemmi un šampūnu. Tāpat iespējams izpētīt dažādu tiešās tirdzniecības kosmētikas firmu klientu apkalpošanas centru, preču piegādes punktu un biroju darbu, lai atrastu efektīvāko attīstības modeli. Tāpat visām kosmētikas tiešās tirdzniecības firmām Latvijā ir interneta mājas lapas un autore iepazinās ar tām, salīdzināja informācijas daudzumu, kas pieejams klientiem un konsultantiem.
Kvalifikācijas darba uzdevumi ir:
1.Iegūt informāciju par kosmētikas tiešās tirdzniecības firmām, kuras darbojas Latvijā.
2.Atrast tukšās biznesa nišas, kuras vēl tiešās tirdzniecības kosmētikas kompānijas nav aizpildījušas.
3.Atzīmēt teritorijas, kurās Oriflame firmai vēl nav klientu apkalpošanas centru,
4.Noskaidrot, kādas informācijas tehnoloģijas vēl iespējams izmantot kosmētikas kompānijas darbā.
5.Noskaidrot kāda ir cilvēku vēlme vēl iesaistīties, attieksme un zināšanas par tiešo tirdzniecību un vai ir vēlme iesaistīties tiešajā tirdzniecībā gan kā pircējiem, gan kā konsultantiem.
Darbā tiks izmantotas dažādas pētnieciskās metodes:
1.Speciālās un uzziņu literatūras studēšana,
2.Statistikas datu vākšana un apkopošana,
3.Darbs ar internetu,
4.Anketēšana un intervijas.
Darba pirmajā daļā autore apskatīja teoriju par tiešo tirdzniecību un tiešās tirdzniecības pamatlicēju atzinumus par šo jautājumu. Darba otrajā daļā darba autore pētīja tiešās tirdzniecības firmu vēsturi un šodienas attīstības līmeni, salīdzināja dažādu tiešās tirdzniecības kosmētikas firmu pieredzi un darbinieku skatījumu uz firmu attīstības iespējām un meklēja ieteikumus attīstībai.
Šo darbu varēs izmantot firmas Oriflame konsultanti, lai veiksmīgi uzsāktu un attīstītu savu biznesu mācoties no labākajiem piemēriem un apgūstot vēl tukšās biznesa nišas, ieviešot jaunākās, vēl neizmantotās informācijas tehnoloģiju iespējas firmas Oriflame turpmākajai attīstībai. …
Augstskolas kvalifikācijas darbā analizētas tiešās tirdzniecības kosmētikas firmas Oriflame attīstības iespējas Latvijā. Salīdzināta ar Faberlic un Avon darbu. Apskatīti Klientu apkalpošanas centri, cilvēkresursi un produkti. 10 pielikumi, 30 foto, tabulas un shēmas. Anotācijas angļu un krievu val.
- Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
- Oriflame attīstības iespējas Latvijā
-
Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная67 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Управление
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная для университета67
-
Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Дипломная для университета54
-
Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas un problēmas Latvijā
Дипломная для университета47
-
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
Дипломная для университета54