Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Pakalpojumu uzņēmuma darbības pilnveidošanas projekts-
Pakalpojumu uzņēmuma darbības pilnveidošanas projekts
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 12 |
1.1. | Informācija par uzņēmumu | 12 |
1.1.1. | SIA „Gross” vispārējā informācija | 12 |
SIA "Gross” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura ir dibināta 1994. gadā un ir viena no vecākajām autoskolām Latvijā. Dibinātāj persona ir : Uzņēmuma direktors – Aleksandrs Gavriļonoks. [18] | 12 | |
1.1.2. | Uzņēmuma struktūra | 13 |
1.1.3. | Pakalpojumu raksturojums | 14 |
1.1.4. | Pakalpojumu cenas | 16 |
1.2. | SIA „Gross” tirgus raksturojums | 18 |
1.2.1. | Latvijas transportlīdzekļu vadītāju statistiskie dati | 18 |
1.2.2. | Klientu skaits autoskolā GROSS | 19 |
1.3. | Uzņēmuma SVID analīze | 25 |
2. | PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA | 29 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes un konkurētspējas novērtēšanas projekts | 29 |
2.1.2. | Autoskolas teorētiskas apmācības vērtēšana | 31 |
2.1.3. | Pasniedzēju profesionalitātes vērtēšana | 34 |
2.1.4. | Mācību materiālu vērtējums | 38 |
2.1.5. | Autoskolas GROSS konkurētspējas novērtējums un tirgus izpēte | 39 |
2.2. | Piemērotākas cenas izveidošanas projekts | 47 |
2.2.1. | Projekta realizācijas vērtēšana | 47 |
2.2.2. | Konkurences ietekme uz cenām | 51 |
2.2.3. | Pakalpojuma cenas veidošana | 52 |
2.2.4. | Piemērotākas cenas izveidošanas projekts | 56 |
2.3. | Pārdošanas aktivitāšu uzlabošanas projekts | 62 |
2.3.1. | Autoskolas pakalpojuma lietošana | 62 |
2.3.2. | Projekta realizācijas vērtēšana | 63 |
2.3.3. | Jaunas pārdošanas aktivitātes | 65 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 72 |
3.1. | Ekonomiskā prognozēšanā | 72 |
3.1.1. | Prognozēšanas procesa vadīšana | 72 |
3.2. | Prognozēšanas process | 73 |
3.2.1. | Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Brauna modeli | 75 |
3.2.2. | Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Holta-Vintera modeli | 77 |
4. | DARBA AIZSARDZĪBAS RISKU NOVĒRTĒŠANA UZŅĒMUMĀ | 81 |
4.1. | Darba vides iekšējā uzraudzības plāns | 81 |
4.1.1. | Sia „Gross” noteikumi | 81 |
4.1.2. | Darba devēju pienākumi un tiesības darba aizsardzībā | 81 |
4.1.3. | Darbinieku pienākumi | 82 |
4.2. | Darba vides riski | 82 |
4.2.1. | Darba vides raksturojums | 82 |
4.2.2. | Darba aprīkojuma raksturojums | 83 |
4.2.3. | Darba vides riskiem pakļautie darbinieki | 83 |
4.2.4. | Darba vides risku novērtēšana | 83 |
Risku rašanās cēloņi | 83 | |
Risku rašanās cēloņi | 84 | |
Risku rašanās cēloņi | 85 | |
Risku rašanās cēloņi | 86 | |
4.2.5. | Pasākumi darba vides uzlabošanai | 86 |
4.2.6. | Darba risku novērtēšanas nepieciešamība uzņēmumā | 88 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 90 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 110 |
Tirgū, kurā uzņēmums darbojas ir augsta konkurence, lai izdzīvotu šīs konkurences apstākļos uzņēmējam ir jācenšas uzlabot savas pozīcijas pret konkurentiem un pilnveidot savu darbību, piesaistot jaunus klientus, pilnveidojot sortimentu un paaugstinot darba kultūru.
SIA „Gross” ir viena no vispopulārākajām autoskolām Latvijā, kas šajā biznesa darbojas jau 16 gadus. Visus šos gadus autoskola GROSS ir starp top 3 lielākajām Latvijas autoskolām.
Analītiskajā daļā ir sniegts ieskats par SIA „Gross” piedāvātajiem pakalpojumiem, par Latvijas un Liepājas autoskolu tirgu un konkurenci tajā. Autoskolā strādā profesionālie un pieredzējušie pasniedzēji, bet Liepājas tirgū ir liela konkurencē. Klientu skaits ir samazinājies pēdējo gadu laikā konkurences un ekonomiskas situācijās dēļ.
Projekta daļā ir aplūkoti pakalpojuma konkurētspējas uzlabošanas ieteikumi un to pielietojums SIA „Gross”. Aprakstītas metodes un rezultāti, kas tika iegūti kvalitatīvā pētījumā – esošo klientu anketēšana un CSDD statistisko datu apkopošana un kvantitatīvajā pētījumā – potenciālo klientu aptauja. Lai novērtētu SIA “Gross” sniegto pakalpojumu kvalitāti, jāizanalizē kvalitatīvo pētījumu par mācību kvalitātēs novērtēšanas kritērijiem un kvantitatīvo pētījumu, kas ļautu salīdzināt autoskolas GROSS un nopietnāko konkurentu sniegto mācību pakalpojumu kvalitāti. Pamatojoties uz analītiskajā daļā savākto informāciju, izstrādāta jauna – piemērotāka cena krīzes apstākļos, kas ir zemāka nekā pašreizējā cena. Tas palīdzēs uzņēmumam nodrošināt klientu skaitu ekonomiskai peļņai. Kā arī apkopot iegūtos datus un sniegt ieteikumus kā uzlabot SIA “Gross” turpmāko mārketinga darbu, lai palielinātos klientu skaits.
Tehnoloģiskajā daļā autore izmantoja matemātiskas metodes klientu skaita prognozēšanai nākamajam mēnesim.
Darba aizsardzības daļā ir aplūkoti un novērtēti iespējamie riski darba vietā un piedāvāti pasākumi darba vides uzlabošanai.
Diplomprojekta darba pētījuma uzdevumi ir :
1)Izpētīt SIA „Gross” centra iekšējo un ārējo vidi;
2)Izpētīt lielākos konkurentus, viņu piedāvājumus un cenas;
3)Noteikt autoskolas GROSS stratēģijas;
4)Izveidot uzņēmuma SVID analīzi un noteikt draudus;
5)Veikt kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu, lai noskaidrotu esošo un potenciālo klientu attieksmi pret autoskolu GROSS un konkurentu piedāvātajiem pakalpojumiem;
6)Noteikt optimālo jeb piemērotāku cenu vienai personai;
7)Izstrādāt popularizēšanas stratēģijas;
8)Izveidot prognozi klientu skaitam nākotnē;
9)Novērtēt darba riskus uzņēmuma vidē, un izdomāt ieteikumus to novēršanai;
10)Izdarīt secinājumus, un izteikt priekšlikumus situācijas uzlabošanai uzņēmumā.
Pētījuma projekti:
Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana. Pakalpojuma kvalitātes novērtēšana. Ideālās cenas noteikšana un pārdošanas aktivitāšu uzlabošana.
Diplomprojekta mērķis ir :
Pamatojoties uz akadēmisko literatūru un veiktajiem pētījumiem, noskaidrot, kā uzlabot uzņēmuma konkurētspēju autoskolas tirgū. Paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju pret šīs pašas nozares uzņēmumiem, lai arī tagadējās krīzes apstākļos tas nav viegli. Ar analīzes palīdzību iegūtie rezultāti uzņēmumam palīdzētu apzināties savu vietu starp konkurējošajiem uzņēmumiem un iegūt priekšlikumus klientu piesaistē un konkurētspējas pilnveidošanā.
Noskaidrot, kā tirgus aktivitātes ir ietekmējušas autoskolas GROSS darbību, klientu piesaisti un pārdošanas apjomus. Noskaidrot, kādi nosacījumi jāievēro, lai efektīvi veiktu un veicinātu pakalpojumu noietu, pārdošanu, pirms un pēcpārdošanas servisu, kā arī sniegt ieteikumus kā uzlabot SIA “Gross” turpmāko pārdošanas procesu un uzlabotu konkurētspēju.
Darbā kā kvalitatīvais pētījums tika esošo klientu anketēšana un CSDD statistisko datu analizēšana. Kā kvantitatīvais pētījums šajā darbā tika izmantota potenciālo klientu anketēšana internetā. Anketēšanas mērķis bija izpētīt esošo un potenciālo klientu attieksmi pret autoskolas GROSS pakalpojumiem, salīdzināt tos ar vērtējumiem par konkurentiem, sniegt rekomendācijas par autoskolas GROSS turpmākajām mārketinga aktivitātēm. Vienlaikus, noskaidrot vai kvalitatīvā pētījumā definētie pakalpojuma kvalitātes definētie kritēriji apstiprināsies ar kvantitatīvo pētījumu. Esošo klientu anketēšana bija atlasīta no 63 anketām, bet potenciālo klientu anketēšana no vairāk nekā 250 anketām. Anketēšana tika veikta 10 dienas laikā 2010. gada aprīlī.
Diplomprojekta darbā izmantots plašs teorētiskās mārketinga literatūras klāsts, SIA “Gross” iekšējie dokumenti un mācību materiāli, CSDD dati par autovadītājiem, autoskolām un transportlīdzekļiem, specializētie interneta resursi un biznesa preses materiāli, kā arī KIC veikto tirgus pētījumu dati un uzņēmuma nepublicētā informācija.
Temata ierobežojums saistīts ar faktiem, kurus uzņēmums uzskata par komercnoslēpumu. Diemžēl nav iespējas detalizētāks uzzināt informāciju par konkurentiem jo konkurentu izcenojumi ir neprecīzi, jo netiek publicētas un nosauktas patiesās cenas pakalpojumiem. …
IEVADS 8 1. ANALĪTISKĀ DAĻA 11 1.1. Informācija par uzņēmumu 11 1.1.1. SIA „Gross” vispārējā informācija 11 1.1.2. Uzņēmuma struktūra 12 1.1.3. Pakalpojumu raksturojums 13 1.1.4. Pakalpojumu cenas 15 1.2. SIA „Gross” tirgus raksturojums 16 1.2.1. Latvijas transportlīdzekļu vadītāju statistiskie dati 16 1.2.2. Klientu skaits autoskolā GROSS 17 1.3. Uzņēmuma SVID analīze 23 2. PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA 27 2.1. Uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes un konkurētspējas novērtēšanas projekts 27 2.1.2. Autoskolas teorētiskas apmācības vērtēšana 29 2.1.3. Pasniedzēju profesionalitātes vērtēšana 31 2.1.4. Mācību materiālu vērtējums 35 2.1.5. Autoskolas GROSS konkurētspējas novērtējums un tirgus izpēte 36 2.2. Piemērotākas cenas izveidošanas projekts 44 2.2.1. Projekta realizācijas vērtēšana 44 2.2.2. Konkurences ietekme uz cenām 47 2.2.3. Pakalpojuma cenas veidošana 48 2.2.4. Piemērotākas cenas izveidošanas projekts 52 2.3. Pārdošanas aktivitāšu uzlabošanas projekts 57 2.3.1. Autoskolas pakalpojuma lietošana 57 2.3.2. Projekta realizācijas vērtēšana 58 2.3.3. Jaunas pārdošanas aktivitātes 60 3. TEHNOLOĢISKĀ DAĻA 66 3.1. Ekonomiskā prognozēšanā 66 3.1.1. Prognozēšanas procesa vadīšana 66 3.2. Prognozēšanas process 67 3.2.1. Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Brauna modeli 69 3.2.2. Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Holta-Vintera modeli 71 4. DARBA AIZSARDZĪBAS RISKU NOVĒRTĒŠANA UZŅĒMUMĀ 75 4.1. Darba vides iekšējā uzraudzības plāns 75 4.1.1. Sia „Gross” noteikumi 75 4.1.2. Darba devēju pienākumi un tiesības darba aizsardzībā 75 4.1.3. Darbinieku pienākumi 76 4.2. Darba vides riski 76 4.2.1. Darba vides raksturojums 76 4.2.2. Darba aprīkojuma raksturojums 76 4.2.3. Darba vides riskiem pakļautie darbinieki 77 4.2.4. Darba vides risku novērtēšana 77 4.2.5. Pasākumi darba vides uzlabošanai 80 4.2.6. Darba risku novērtēšanas nepieciešamība uzņēmumā 82 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 84 BIBLIOGRAFISKAIS SARAKSTS 5. GRAFISKĀ DAĻA 102
-
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная66 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
- E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
- Pakalpojumu uzņēmuma darbības pilnveidošanas projekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета66
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Jauno pakalpojumu ieviešanas projekts
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze
Дипломная для университета63
-
Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns
Дипломная для университета52
Оцененный!