Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:567871
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ    6
1.1.  Lauku tūrisma būtība    6
1.2.  Lauku tūrisma mītņu piedāvātie pakalpojumi    9
1.3.  Latvijas lauku tūrisma uzņēmumus raksturojošie rādītāji    12
1.4.  Lauku tūrisma attīstības tendences Zemgalē    16
2.  ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI LAUKU TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    19
2.1.  Politisko faktoru ietekme    19
2.2.  Sociālekonomisko faktoru ietekme    23
2.3.  Tehnoloģisko faktoru ietekme    24
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    27
4.  VIESU MĀJAS „BRANGUĻI” DARBĪBAS ANALĪZE    28
4.1.  Viesu mājas „Branguļi” piedāvājuma apraksts    28
4.2.  Viesu mājas ,,Branguļi” darbības analīze    29
4.2.1.  SVID analīze    29
4.2.2.  Darbības izvērtējums    36
4.3.  Jauna produkta izstrāde    38
4.3.1.  Mērķauditorija    38
4.3.2.  Jauno produktu apraksts    39
4.4.  Mārketinga pasākumi pārdošanas veicināšanai    42
4.5.  Plānoto ieņēmumu un izdevumu budžets 2015.gadam    44
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    49
  Pielikums    53
Фрагмент работы

Secinājumi
• Latvijas lauku tūrisms izceļas gan ar bioloģisko daudzveidību - mežiem, pļavām, ūdeņiem, gan ar kultūrvēsturisko mantojumu, kuru dēļ tas tiek uzskatīts par ilgtspējīgu tūrismu, tādējādi aizvien vairāk aizstājot masu tūrismu.
• Lai lauku tūrisma uzņēmēji varētu aktivizēt uzņēmējdarbību, ja izstrādā papildus pakalpojumus vai blakus pakalpojumus, kas atkarīgi no katra uzņēmēja izdomas un iespējām, kā arī nodrošina šo jauno produktu virzīšanu tirgū.
• Lai viesu mājai ,,Branguļi" 2015. gadā piesaistītu papildus viesus, kas ļautu nopelnīt vairāk kā 3 000 EUR gadā, ir nepieciešama vairāku papildus pakalpojumu piedāvāšana: velo noma un kompleksi atpūtas pasākumi (t.sk. ar banketu).
• Īstenojot dažādus pasākumus (reklāma, pārdošanas veicināšana, netiešo reklāma) produktu virzīšanai tirgū, iespējams palielināt pašreizējo viesu mājas sniegto pakalpojumu apgrozījumu par 50%.

Priekšlikums
• Uzņēmumam, pozitīvas attīstības nolūkos būtu jānoalgo mārketinga speciālists, kas nodarbotos ar produktu virzīšanu tirgū – atjaunotu mājas lapas informāciju, darbotos sociālajos tīklos, ievietotu sludinājumus, atbildētu klientiem uz e-pastiem un veiktu arī citus darbus.
• Sadarbībā ar kaimiņos esošos zirgaudzētavu "Bērziņi" izstrādāt jaunu piedāvājumu - zirgu jāšanas vasaras sporta nometni bērniem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,20 €
Комплект работ Nr. 1355514
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация