Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Papildpakalpojumu ieviešana Valgundes pagasta viesu mājā "X"2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ | 6 |
1.1. | Lauku tūrisma būtība | 6 |
1.2. | Lauku tūrisma mītņu piedāvātie pakalpojumi | 9 |
1.3. | Latvijas lauku tūrisma uzņēmumus raksturojošie rādītāji | 12 |
1.4. | Lauku tūrisma attīstības tendences Zemgalē | 16 |
2. | ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI LAUKU TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ | 19 |
2.1. | Politisko faktoru ietekme | 19 |
2.2. | Sociālekonomisko faktoru ietekme | 23 |
2.3. | Tehnoloģisko faktoru ietekme | 24 |
3. | PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA | 27 |
4. | VIESU MĀJAS „BRANGUĻI” DARBĪBAS ANALĪZE | 28 |
4.1. | Viesu mājas „Branguļi” piedāvājuma apraksts | 28 |
4.2. | Viesu mājas ,,Branguļi” darbības analīze | 29 |
4.2.1. | SVID analīze | 29 |
4.2.2. | Darbības izvērtējums | 36 |
4.3. | Jauna produkta izstrāde | 38 |
4.3.1. | Mērķauditorija | 38 |
4.3.2. | Jauno produktu apraksts | 39 |
4.4. | Mārketinga pasākumi pārdošanas veicināšanai | 42 |
4.5. | Plānoto ieņēmumu un izdevumu budžets 2015.gadam | 44 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 49 | |
Pielikums | 53 |
Secinājumi
• Latvijas lauku tūrisms izceļas gan ar bioloģisko daudzveidību - mežiem, pļavām, ūdeņiem, gan ar kultūrvēsturisko mantojumu, kuru dēļ tas tiek uzskatīts par ilgtspējīgu tūrismu, tādējādi aizvien vairāk aizstājot masu tūrismu.
• Lai lauku tūrisma uzņēmēji varētu aktivizēt uzņēmējdarbību, ja izstrādā papildus pakalpojumus vai blakus pakalpojumus, kas atkarīgi no katra uzņēmēja izdomas un iespējām, kā arī nodrošina šo jauno produktu virzīšanu tirgū.
• Lai viesu mājai ,,Branguļi" 2015. gadā piesaistītu papildus viesus, kas ļautu nopelnīt vairāk kā 3 000 EUR gadā, ir nepieciešama vairāku papildus pakalpojumu piedāvāšana: velo noma un kompleksi atpūtas pasākumi (t.sk. ar banketu).
• Īstenojot dažādus pasākumus (reklāma, pārdošanas veicināšana, netiešo reklāma) produktu virzīšanai tirgū, iespējams palielināt pašreizējo viesu mājas sniegto pakalpojumu apgrozījumu par 50%.
Priekšlikums
• Uzņēmumam, pozitīvas attīstības nolūkos būtu jānoalgo mārketinga speciālists, kas nodarbotos ar produktu virzīšanu tirgū – atjaunotu mājas lapas informāciju, darbotos sociālajos tīklos, ievietotu sludinājumus, atbildētu klientiem uz e-pastiem un veiktu arī citus darbus.
• Sadarbībā ar kaimiņos esošos zirgaudzētavu "Bērziņi" izstrādāt jaunu piedāvājumu - zirgu jāšanas vasaras sporta nometni bērniem.
…
SATURS Ievads.......................................................................................................................................5 1. LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ.........................................6 1.1. Lauku tūrisma būtība...................................................................................................6 1.2. Lauku tūrisma mītņu piedāvātie pakalpojumi.............................................................9 1.3. Latvijas lauku tūrisma uzņēmumus raksturojošie rādītāji.........................................12 1.4. Lauku tūrisma attīstības tendences Zemgalē................................................. ...........16 2. ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI LAUKU TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ......................19 2.1. Politisko faktoru ietekme...........................................................................................19 2.2. Sociālekonomisko faktoru ietekme...........................................................................23 2.3. Tehnoloģisko faktoru ietekme...................................................................................24 3. PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA.......................................................................................27 4. VIESU MĀJAS „X” DARBĪBAS ANALĪZE................................................28 4.1. Viesu mājas „X” piedāvājuma apraksts..........................................................28 4.2. Viesu mājas ,,X” darbības analīze..................................................................29 4.2.1. SVID analīze..................................................................................................29 4.2.2. Darbības izvērtējums.....................................................................................36 4.3. Jauna produkta izstrāde..............................................................................................38 4.3.1. Mērķauditorija................................................................................................38 4.3.2. Jauno produktu apraksts.................................................................................39 4.4. Mārketinga pasākumi pārdošanas veicināšanai..........................................................42 4.5. Plānoto ieņēmumu un izdevumu budžets 2015.gadam...............................................44 Secinājumi un priekšlikumi.....................................................................................................48 Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts.............................................................49 Pielikums.................................................................................................................................53 1. pielikums. Apskates objektu izvietojums Valgundes pagastā un tā apkārtnē 2. pielikums. Ieņēmumu un izdevumu budžeta prognoze kafejnīcai IEVADS Pēdējos gados lauku tūrisms kļūt aizvien populārāks. Latvijā un Eiropā cilvēki aizvien vairāk izvēlas apceļot un iepazīt savu valsti. Pirms vairākiem gadiem tūrismā valdīja izteikta tendence – ceļot uz eksotiskajām zemēm, bet sākoties globālajai finanšu krīzei, šī tendence mazinājās. Cilvēki vairāk sāka apceļot savu valsti, tādējādi dodot lielāku pienesumu iekšzemes ekonomikai. Lauku tūrisms popularitāti un atpazīstamību ieguva ...
- Lauku tūrisma attīstības stratēģija Gaiķu pagastā
- Papildpakalpojumu ieviešana Valgundes pagasta viesu mājā "X"
- Tūrisma un atpūtas iespējas Grobiņas pilsētā un Grobiņas pagastā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Lauku tūrisma attīstība Latvijā
Дипломная для университета63
-
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Дипломная для университета70
-
Tūrisma sistēmas attīstības projekts
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Vadīšanas kultūra pašvaldībās
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Projektu kontrolinga ieviešana uzņēmumā
Дипломная для университета57
Оцененный!