SECINĀJUMI
1. Mazumtirdzniecības veicināšanas pasākumi tiek rīkoti, lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu un apgrozījumu;
2. Uzņēmums SIA „Rēnijs” pirmsākumos izmantoja reklāmu televīzijā, radio un laikrakstos, tagad šāda reklāma netiek izmantota, jo šāda veida reklāma tika pielietota, lai reklamētu savu preci Jēkabpils reģionā, tagad uzņēmums strādā un piegādā preces pa visu Latviju, tāpēc tiek izmantoti vairāk sociālie tīkli;
3. Covid-19 pandēmijas laikā e-komercija SIA „Rēnijs” ir vairāk attīstījusies, jo patērētāji vairāk preces sāka iegādāties internetveikalos. Esošajā situācijā bija jāplāno jauni veicināšanas pasākumi, kuri būtu atbilstoši digitālajā vidē;
4. Uzņēmums plaši izmanto reklāmu sociālajos tīklos facebook, instagram un mūsdienās pazīstamajā TIK TOK platformā, jo ļoti daudzi patērētāji un klienti tagad izmanto sociālos tīklus, kur reklāmu var pamanīt lielāks cilvēku skaits;
5. Joprojām tiek izmantota skatloga reklāma, kurā ir redzami plakāti ar precēm, kurām piemīt gaidāmo svētku noskaņojums, kā arī tagad veikala skatlogā ir izvietots interaktīvais televizors, kurā tiek paradīta video prezentācija ar jaunām precēm vai jauniem dizainiem;
6. Uzņēmums pielieto arī maksas reklāmas. Parasti uzņēmums maksas reklāmu ievieto Facebook internetvietnē. Reklāmas izmaksas ir atkarīgas no patērētāju mērķauditorijas, kam tā reklāma būs paradīta;
7. Pēc aptaujas datiem vairākums patērētāju pamana uzņēmuma reklāmu veikala telpās un internetvietnēs;
8. Pēc respondentu atbildēm, vairāk patērētāju uzmanību piesaista bieži rīkotie konkursi. Iespēja laimēt kādu preci konkursā liek patērētājiem pievērst lielāku uzmanību uzņēmumam un uzņēmuma piedāvātājam precēm.
…