Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:359214
 
Оценка:
Опубликованно: 22.06.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  АННОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS BŪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS UN METODES    8
1.1.  Reklāma un tās nozīme veicināšanas procesos    9
1.2.  Merčendaizings un tā loma veicināšanas pasākumu īstenošanā    11
1.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes un to pielietojums    13
3.  SIA „RĒNIJS” VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    19
4.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI SIA „RĒNIJS”    22
4.1.  Strukturizētā intervija    22
4.2.  Aptauja    25
5.  PLĀNOTIE EFEKTĪVĀKIE RISINĀJUMI PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU ĪSTENOŠANAI SIA „RĒNIJS”    36
  SECINĀJUMI    38
  PRIEKŠLIKUMI    39
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Mazumtirdzniecības veicināšanas pasākumi tiek rīkoti, lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu un apgrozījumu;
2. Uzņēmums SIA „Rēnijs” pirmsākumos izmantoja reklāmu televīzijā, radio un laikrakstos, tagad šāda reklāma netiek izmantota, jo šāda veida reklāma tika pielietota, lai reklamētu savu preci Jēkabpils reģionā, tagad uzņēmums strādā un piegādā preces pa visu Latviju, tāpēc tiek izmantoti vairāk sociālie tīkli;
3. Covid-19 pandēmijas laikā e-komercija SIA „Rēnijs” ir vairāk attīstījusies, jo patērētāji vairāk preces sāka iegādāties internetveikalos. Esošajā situācijā bija jāplāno jauni veicināšanas pasākumi, kuri būtu atbilstoši digitālajā vidē;
4. Uzņēmums plaši izmanto reklāmu sociālajos tīklos facebook, instagram un mūsdienās pazīstamajā TIK TOK platformā, jo ļoti daudzi patērētāji un klienti tagad izmanto sociālos tīklus, kur reklāmu var pamanīt lielāks cilvēku skaits;
5. Joprojām tiek izmantota skatloga reklāma, kurā ir redzami plakāti ar precēm, kurām piemīt gaidāmo svētku noskaņojums, kā arī tagad veikala skatlogā ir izvietots interaktīvais televizors, kurā tiek paradīta video prezentācija ar jaunām precēm vai jauniem dizainiem;
6. Uzņēmums pielieto arī maksas reklāmas. Parasti uzņēmums maksas reklāmu ievieto Facebook internetvietnē. Reklāmas izmaksas ir atkarīgas no patērētāju mērķauditorijas, kam tā reklāma būs paradīta;
7. Pēc aptaujas datiem vairākums patērētāju pamana uzņēmuma reklāmu veikala telpās un internetvietnēs;
8. Pēc respondentu atbildēm, vairāk patērētāju uzmanību piesaista bieži rīkotie konkursi. Iespēja laimēt kādu preci konkursā liek patērētājiem pievērst lielāku uzmanību uzņēmumam un uzņēmuma piedāvātājam precēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация