Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:686061
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.07.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Pārdošanas veicināšana – tās būtība un mērķi    10
1.2.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi un metodes    15
1.3.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz pircēju    19
1.4.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz starpniekiem    26
1.5.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz tirdzniecības personālu    28
1.6.  Produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošana un īstenošana    30
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    33
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    33
2.2.  Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Atletika”    37
2.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    54
2.3.1.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle    54
2.3.2.  Pārdošanas veicināšanas plāna budžets    58
  NOBEIGUMS    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Apkopojot veikto pārdošanas veicināšanas un tās veidu teorētisko nostādņu analīzi, autors secina:
1. Pārdošanas veicināšana ir attīstījusies un pilnveidojusies lielākoties tādēļ, ka arvien vairāk uzņēmumu būvē savu biznesu uz peļņas iegūšanu īsā laika periodā un viņiem ir nepieciešami tādi pasākumi, kas veicinātu pārdošanas apjoma palielināšanos un neprasītu daudz laika.
2. Pakalpojumu ņēmēji ir kļuvuši tik atkarīgi no pārdošanas veicināšanas pasākumiem, ka nepērk produktu, ja vien viņiem nepiedāvā kādu atlaidi vai balvu.
3. Pārdošanas veicināšanas pasākumu galvenā priekšrocība ir tā, ka tie rosina pircēju pamēģināt, bet trūkums – pircēji gaida izdevīgu pirkumu.
4. Pārdošanas veicināšanas paņēmienu efektivitāte būtiski palielināsies, ja šie paņēmieni tiks izmantoti kopā ar reklāmu.
5. Pārdošanas veicināšanas paņēmieni parasti darbojas īsu laiku, tāpēc tie ir jāizmanto izdevīgā laika periodā, piemēram, pirms svētkiem, pirms jaunas sezonas, preces dzīves cikla brieduma posmā utt.
6. Lai pārdošanas veicināšana būtu sekmīga, ir jāizstrādā programma tās īstenošanai neatkarīgi no tā, kāds veicināšanas paņēmiens ir izvēlēts.
7. Pārdošanas veicināšanas pasākumu ilgumam jābūt optimālam. Ja pasākums ir ļoti īss, tad daudzi pircēji vienkārši nepaspēj izmantot piedāvātos pasākumus, jo tobrīd viņiem varbūt nav vajadzības, naudas līdzekļu utml., bet, ja pasākums ieilgst, tad zūd veicināšanas efekts.
8. Lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus, jābūt labam apkalpojošajam personālam, kurš ir motivēts veikt savu darbu profesionāli. Teorija par pārdošanas veicināšanu ir rakstīta, var teikt, tikai par precēm un pārdošanu.
9. Uzņēmums „Atletika” pārdošanas veicināšanas pasākumus izmanto bieži, bet neefektīvi, neizmantojot to pilno potenciālu.
10. Uzņēmuma „Atletika” tiek rīkoti pārāk maz veicināšanas pasākumi, skatoties pēc konkurentu aktivitātēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация