-
Pārdošanas veicināšana pakalpojuma uzņēmumā
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA | 10 |
1.1. | Pārdošanas veicināšana – tās būtība un mērķi | 10 |
1.2. | Pārdošanas veicināšanas līdzekļi un metodes | 15 |
1.3. | Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz pircēju | 19 |
1.4. | Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz starpniekiem | 26 |
1.5. | Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz tirdzniecības personālu | 28 |
1.6. | Produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošana un īstenošana | 30 |
2. | PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA | 33 |
2.1. | Vispārējā informācija par uzņēmumu | 33 |
2.2. | Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Atletika” | 37 |
2.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns | 54 |
2.3.1. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle | 54 |
2.3.2. | Pārdošanas veicināšanas plāna budžets | 58 |
NOBEIGUMS | 59 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 61 |
NOBEIGUMS
Apkopojot veikto pārdošanas veicināšanas un tās veidu teorētisko nostādņu analīzi, autors secina:
1. Pārdošanas veicināšana ir attīstījusies un pilnveidojusies lielākoties tādēļ, ka arvien vairāk uzņēmumu būvē savu biznesu uz peļņas iegūšanu īsā laika periodā un viņiem ir nepieciešami tādi pasākumi, kas veicinātu pārdošanas apjoma palielināšanos un neprasītu daudz laika.
2. Pakalpojumu ņēmēji ir kļuvuši tik atkarīgi no pārdošanas veicināšanas pasākumiem, ka nepērk produktu, ja vien viņiem nepiedāvā kādu atlaidi vai balvu.
3. Pārdošanas veicināšanas pasākumu galvenā priekšrocība ir tā, ka tie rosina pircēju pamēģināt, bet trūkums – pircēji gaida izdevīgu pirkumu.
4. Pārdošanas veicināšanas paņēmienu efektivitāte būtiski palielināsies, ja šie paņēmieni tiks izmantoti kopā ar reklāmu.
5. Pārdošanas veicināšanas paņēmieni parasti darbojas īsu laiku, tāpēc tie ir jāizmanto izdevīgā laika periodā, piemēram, pirms svētkiem, pirms jaunas sezonas, preces dzīves cikla brieduma posmā utt.
6. Lai pārdošanas veicināšana būtu sekmīga, ir jāizstrādā programma tās īstenošanai neatkarīgi no tā, kāds veicināšanas paņēmiens ir izvēlēts.
7. Pārdošanas veicināšanas pasākumu ilgumam jābūt optimālam. Ja pasākums ir ļoti īss, tad daudzi pircēji vienkārši nepaspēj izmantot piedāvātos pasākumus, jo tobrīd viņiem varbūt nav vajadzības, naudas līdzekļu utml., bet, ja pasākums ieilgst, tad zūd veicināšanas efekts.
8. Lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus, jābūt labam apkalpojošajam personālam, kurš ir motivēts veikt savu darbu profesionāli. Teorija par pārdošanas veicināšanu ir rakstīta, var teikt, tikai par precēm un pārdošanu.
9. Uzņēmums „Atletika” pārdošanas veicināšanas pasākumus izmanto bieži, bet neefektīvi, neizmantojot to pilno potenciālu.
10. Uzņēmuma „Atletika” tiek rīkoti pārāk maz veicināšanas pasākumi, skatoties pēc konkurentu aktivitātēm.
…
Bakalaura darbs „Pārdošanas veicināšana pakalpojumu uzņēmumā” ir veltīts pārdošanas veicināšanas pasākumu analīzei un uzņēmuma „Atletika” izpētei. Bakalaura darbam ir divas daļas: analītiskā apskata daļa un pētījumu un aprēķinu daļa. Darba analītiskajā apskata daļā tiek apskatīta pārdošanas veicināšanas būtība, mērķi un veidi. Tiek parādīta arī produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošanas un īstenošanas teorētiskā bāze. Darba pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegta īsa informācija par uzņēmumu „Atletika”, raksturoti tajā notikušie pārdošanas veicināšanas pasākumi. Darba tālākajā daļā tiek sniegts autora veidots pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns uzņēmumam. Pētījumā tiek izmantotas statistiskās un saimnieciskās darbības analīzes, aprakstošās un salīdzinājuma metodes.
- Noieta veicināšana kā uzņēmuma "X" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
- Pārdošanas veicināšana pakalpojuma uzņēmumā
- Produkta (pakalpojuma) pārdošanas veicināšanas paņēmieni
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Finanšu un riska analīzes loma azartspēļu pakalpojuma tirgus normalizācijai Latvijā
Дипломная для университета87
Оцененный! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Дипломная для университета95
Оцененный! -
Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Дипломная для университета96
Оцененный! -
Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns
Дипломная для университета52
Оцененный!