Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:800865
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6-10
1.  REKLĀMAS ATTĪSTĪBA EIROPĀ 19. GADSIMTA BEIGĀS UN 20. GADSIMTA PIRMAJĀ PUSĒ    11-14
2.  VĒSTURISKĀS SITUĀCIJAS IETEKME UZ RŪPNIECĪBAS UN REKLĀMAS ATTĪSTĪBU LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    15-23
3.  REKLĀMAS STILISTISKĀS TENDENCES EIROPĀ UN LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    24-28
3.1.  Eiropas prakses ietekme uz reklāmu attīstību un stilistikas iezīmēm Latvijā    24-25
3.2.  Vizuālās mākslas impulsi reklāmā Latvijā 20. gadsimta 20. – 30. Gados    26-28
4.  VIZUĀLĀS PĒTNIECĪBAS METODES SKAIDROJUMS    29-35
4.1.  Metodes attīstība    29-31
4.2.  Metodes apraksts    32-35
5.  LATVIJĀ VEIDOTO REKLĀMU VIZUĀLĀ ANALĪZE UN SALĪDZINĀJUMS AR ĀRZEMJU REKLĀMĀM    36
5.1.  Tēli, simboli un kompozīcijas    36-45
5.2.  Latvijas un ārzemju reklāmu kopīgās un atšķirīgās iezīmes un tendences    46-50
  NOBEIGUMS    51-52
  SECINĀJUMI    53-54
  PIELIKUMI (ATTĒLI    55-68
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    69-70
Фрагмент работы

Reklāma, kuras galvenais mērķis ir iedvesmot cilvēku vai cilvēku grupu patērēt kādu produktu vai pakalpojumu, laika gaitā ir kļuvusi par neatņemamu mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu. Galvenās funkcijas, ko veic reklāma, ir parādīt produktu vai pakalpojumu no vislabākās puses, izceļot tā pozitīvās, bet noslēpjot negatīvās īpašības, tāpat reklāma lieliski strādā kā daļa no produkta vai pakalpojuma sniedzēja vizuālās identitātes.
Jāmin, ka mūsdienās reklāma ir kļuvusi arī par svarīgu kultūras dzīves un telpas sastāvdaļu, kas tā bijis arī 20. un 19. gadsimtā, tomēr ne tik apzināti kā šodien. Kultūras pasākumi, zīmoli un kultūrai svarīgas personības tiek popularizētas ar reklāmas palīdzību, tāpat reklāma noder kā lielisks informācijas sniegšanas instruments. Tomēr, ņemot vēra mūsdienu sabiedrības preču un pakalpojumu patēriņa tendences, reklāmas tiek veidotas, ražotas un mainītas krietni biežāk un ātrāk, kā tas bijis pirms, piemēram, 100 gadiem. Tādejādi, tieši reklāmas, kas veidotas pirms masu patērētāju sabiedrības uzplaukuma, iespējams vairāk skatīt kā mākslas darbus. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1399324
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация