Reklāma, kuras galvenais mērķis ir iedvesmot cilvēku vai cilvēku grupu patērēt kādu produktu vai pakalpojumu, laika gaitā ir kļuvusi par neatņemamu mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu. Galvenās funkcijas, ko veic reklāma, ir parādīt produktu vai pakalpojumu no vislabākās puses, izceļot tā pozitīvās, bet noslēpjot negatīvās īpašības, tāpat reklāma lieliski strādā kā daļa no produkta vai pakalpojuma sniedzēja vizuālās identitātes.
Jāmin, ka mūsdienās reklāma ir kļuvusi arī par svarīgu kultūras dzīves un telpas sastāvdaļu, kas tā bijis arī 20. un 19. gadsimtā, tomēr ne tik apzināti kā šodien. Kultūras pasākumi, zīmoli un kultūrai svarīgas personības tiek popularizētas ar reklāmas palīdzību, tāpat reklāma noder kā lielisks informācijas sniegšanas instruments. Tomēr, ņemot vēra mūsdienu sabiedrības preču un pakalpojumu patēriņa tendences, reklāmas tiek veidotas, ražotas un mainītas krietni biežāk un ātrāk, kā tas bijis pirms, piemēram, 100 gadiem. Tādejādi, tieši reklāmas, kas veidotas pirms masu patērētāju sabiedrības uzplaukuma, iespējams vairāk skatīt kā mākslas darbus. …