Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:425496
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.05.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS, TO BŪTĪBA UN MĒRĶI    5
1.2.  UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANAS SASTĀVDAĻAS, TO NOZĪME UN SAISTĪBA AR IEPAKOJUMU    10
1.3.  IEPAKOJUMA UN IEPAKOJUMA DIZAINA VĒSTURE, ATTĪSTĪBA UN FUNKCIJAS    16
1.4.  IEPAKOJUMS UN KOMUNIKĀCIJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    22
1.4.1.  IEPAKOJUMS KĀ KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    23
1.4.2.  IEPAKOJUMA DIZAINA RADĪŠANA PREČU PĀRDOŠANAS STIMULĒŠANAI    25
2.  AS „ RANKAS PIENS” PRODUKTU IEPAKOJUMS KĀ INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS STARP PATĒRĒTĀJU UN RAŽOTĀJU    28
2.1.  PĒTĪJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA AS „RANKAS PIENS” UZŅĒMĒJDARBĪBAS RAKSTUROJUMS    29
2.3.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE UN SVID ANALĪZE    31
2.3.1.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE    32
2.3.2.  AS „RANKAS PIENS” SVID ANALĪZE    34
2.4.  AS „RANKAS PIENS” LIELĀKIE KONKURENTI, TO ZĪMOLU PRODUKCIJAS IEPAKOJUMI    35
2.5.  AS „RANKAS PIENS” PRODUKTI, PRODUKTU PORTFOLIO UN PRODUKTU KONKURĒTSPĒJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    47
  INTERVIJAS    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    56
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKTS    58
  PIELIKUMI    60
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Darba autore izdarījusi secinājumus balstoties uz izstrādāto darba teorētisko un praktisko daļām izdarot šādus secinājumus:
1. Iepakojums jau vēsturiski ir veidojies kā preces neatņemama sastāvdaļa un mūsdienās tikai pieaudzis tā nozīmīgums.
2. Iepakojums ir IMK sastāvdaļa un kalpo kā saziņas līdzeklis komunikācijā ar patērētāju, un tam ir jābūt vienotam ar uzņēmuma imidžu, korporatīvo stilu.
3. Patērētājs pēc preces iepakojuma spriež par uzņēmumu kopumā, svarīgs ir gan produkta kvalitātes rādītājs, gan vizuālais noformējums, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kur 42 no 51 respondenta minējuši, ka svarīga produkta kvalitāte un kopā 40 atbildes sniegtas, ka svarīgs iepakojums un informācija uz iepakojuma.
4. Iepakojums nedrīkst būt pārsātināts ar grafiskajiem elementiem, tas traucē šo produktu pamanīt starp citiem līdzīgiem. Uz tā ir jābūt skaidri saprotamam un konkrētam logotipam, uzņēmuma nosaukumam, simbolam, krāsu salikumam un pēc nepieciešamības sauklim.
5. Pareizi dizainiski noformēts iepakojums veicina preču patēriņu, preču atpazīstamību un rada lojalitāti pret zīmolu un uzņēmuma ražotajiem produktiem kopumā. To apliecina arī respondentu atbildes, proti, no 51 respondenta 39 atbildējuši, ka iepakojums palīdz izdarīt izvēli produktu iegādē, un 43 respondenti minējuši, ka košs un dizaina ziņā interesants iepakojums piesaistītu to uzmanību.
6. AS „Rankas Piens” produkti ir kvalitatīvi, ko apliecina sertifikāti un Riga food godalgas, kā arī respondentu atbildes to starpā, kas lieto AS „Rankas piens” produktus to ir atzīmējuši. Proti, no 22 respondentiem17 to ir minējuši.
7. AS „Rankas piens” iepakojumiem ir atšķirīgs dizains, kas traucē uztvert to kā viena ražotāja produktus, tādējādi tas nevar atšķirties no citiem līdzīgiem produktiem, kuri ir uzņēmuma sīvākie konkurenti Latvijā, un līdz ar to tas nekalpo kā pilnvērtīgs IMK līdzeklis

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация