Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Pasākuma plānošana "Chair Baltic" darbības paplašināšanai...-
Pasākuma plānošana "Chair Baltic" darbības paplašināšanai starptautiskajā tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | ||
Annotation | ||
Aннотация | ||
Ievads | ||
1. | Darbības paplašināšanas starptautiskajā tirgū būtiba | |
1.1. | Starptautiskā mārketinga būtība | |
1.1.1. | Starptautiskās kultūras ietekme uz biznesu | |
1.1.2. | Starptautiskā tirgus iekarošanas stratēģijas | |
1.2. | Starptautiskās izstādes pasākuma plānošana | |
2. | Chair Baltic darbības analīze | |
2.1. | Produkta apraksts un analīze | |
2.2. | Chair Baltic krēslu cenu politika | |
2.2.1. | Cenu noteikšana un tirgus koncepcija | |
2.2.2. | Cenas noteikšana pēc Zilo okeānu principiem | |
2.3. | Krēslu izplatīšanas kanāli starptautiskajos tirgos | |
2.3.1. | Loģistika un sadale | |
2.3.2. | Sadales kanāli | |
2.3.3. | Sadales kanālu dalībnieki | |
2.4. | Chair Baltic ražoto krēslu virzīšana tirgū | |
2.4.1. | Mārketinga komunikācijas izveide | |
2.4.2. | Komplekts produkta virzīšanai tirgū | |
2.4.3. | Mārketinga komunikāciju integrēšana | |
2.6. | Chair Balic krēslu SVID analīze | |
3. | Chair Baltic dalības izstādē „Stockholm Furniture fair” plānošana un organizēšana | |
3.1. | Projekta izstrādāšanas gaitas izpēte kultūras menedžmentā | |
3.2. | Izstādes projekta organizēšana | |
3.3.1. | Problēmas izpēte | |
3.3.2. | Alternatīvie risinājumi | |
3.3.3. | Risku analīze | |
3.3.4. | Projekta komandas veidošana | |
3.3.5. | Projekta īstenošanas plāns | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi |
Daudzas pasaules valstis jau XX gadsimta otrajā pusē bija fokusējušas savu uzmanību uz pievienotās vērtības radīšanu, izmantojot industriālo dizainu kā vienu no nozīmīgākajiem faktoriem jaunu produktu izstrādē un ražošanā. Šobrīd daudzas no šīm valstīm ir kļuvušas par vadošajām dizaina tendenču diktētājām pasaulē. Inovācijas, jaunu produktu vai pakalpojumudizains un to straujā attīstība pasaulē jau ir definējamas kā globālas tendences, kas nepieciešamas uzņēmuma izdzīvošanai, attīstībai, kā arī vietēja un starptautiska mēroga konkurētspējas nodrošināšanai. Jauniem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas nevarēs izturēt konkurenci jau minētajos vienkāršo masu produktu segmentos, inovācijas, ieskaitot dizainu, ir viena no atslēgām konkurētspējai XXI gadsimtā.
Industriālais dizains ir process, kura gaitā rūpnieciski ražotos produktos tiek savienota estētika un funkcionalitāte, vienlaikus uzlabojot un radot risinājumus to izdevīgākai ražošanai, tirdzniecībai un ikdienas lietošanai. Industriālā dizainera loma ir radīt un izstrādāt risinājumus, kas iekļauj inženiertehnisko, lietošanas, ergonomikas, mārketinga, zīmola attīstības un tirdzniecības problēmu risinājumus.1
XXI gadsimta pirmajā desmitgadē uzņēmumu attīstība, lietojot dizainu jaunu produktu izstrādē un pakalpojumu nodrošināšanā, ir kļuvusi par globālu tendenci un stūrakmeni daudzu uzņēmumu izdzīvošanai. Dizains šodien vairs nav tikai amatniecības, mākslas un uzņēmējdarbības apvienojums, bet ir plašs starpdisciplinārs stratēģisks attīstības process un ceļš, kā saskatīt problēmas un to risinājumus.
SIA Saga Trade ir uzņēmums, kas nodarbojas ar mēbeļu detaļu, skandināvu dizaina krēslu un masīva bērza mēbeļu ražošanu. Ņemot vērā, ka lielākā daļa produkcijas – apmēram 95% - tiek realizēti starptautiskajos tirgos, ļoti svarīgi ir izstrādāt atbilstošu stratēģiju, kā iekarot aizvien jaunus tirgus, kā arī kā nosargāt un palielināt savu daļu jau esošajos tirgos. Tāpēc ir nepieciešams veikt analīzi un pētījumus. Bakalaura darbā tiks pētīts SIA “Saga Trade” uzņēmumu grupā esošais dizainu krēslu ražotājs “Chair Baltic”.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt pasākuma projektu dalībai starptautiskajā izstādē, Uzdevumi
Apkopot teoriju par starptautisko mārketingu un izstāžu projektu plānošanu
Izpētīt uzņēmuma darbību un izanalizēt mārketinga kompleksu
Izstrādāt projektu dalībai starptautiskajā izstādē
Izstrādāt secinājumu un priekšlikumus.…
Bakalaura darbā ir analizēts dizaina krēslu ražotājuzņēmuma Chair Baltic produkta mārketinga elementu komplekss, kā arī izstrādāts projekts dalībai starptautiskā interjera dizaina izstādē "Stokholm Furniture Fair 2010" pēc projektu vadības vadlīnijām. Ir arī apkopota informācija par instrumentiem, kā ieiet un paplašināt savu vietu starptautiskajos tirgos. Darbam izmantotas atsauces gan latviešu, gan angļu valodās.
-
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная66 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
- Pasākuma plānošana "Chair Baltic" darbības paplašināšanai starptautiskajā tirgū
- Reklāmdarbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmdarbības plānošana
Дипломная для университета83
Оцененный! -
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета66
-
"Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
Дипломная для университета54
Оцененный! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
Дипломная для университета38
Оцененный!
