Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:835175
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Фрагмент работы

Kvalifikācijas darba “Pašapkalpošanās prasmju apguve bērniem pirmsskolas izglītības
1. posmā” autore ir Xxxxxx Xxxxxx.
Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt trīs gadus vecu bērnu pašapkalpošanās
prasmju apguves veicināšanas pedagoģiskās iespējas pirmsskolas izglītības iestādē sadarbībā
ar ģimeni.
Vadoties no pētījuma mērķa, darbā tika pētīta un analizēta pašapkalpošanās prasmju
būtība bērniem pirmsskolas izglītības pirmajā posmā trīs gadu vecumā. Autore apkopoja un
analizēja teorētiskās atziņas par pedagoģisko līdzekļu, paņēmienu nozīmi bērnu
pašapkalpošanās prasmju attīstībā. Autore guva svarīgu atziņu, ka par bērna pašapkalpošanās
prasmju apguvi pirmsskolas izglītības pirmajā posmā nav atbildīgs tikai pirmsskolas izglītības
skolotājs. Šajā procesā ļoti liela nozīme ir bērnu vecāku atsaucībai un sadarbībai ar skolotājiem,
lai kopīgi sekmētu trīs gadus veca bērna pašapkalpošanās prasmes. Bērna pašapkalpošanās
prasmju attīstībā liela nozīme ir dažādu metožu, pedagoģisko līdzekļu un paņēmienu
pielietošanai, piemēram, rotaļām, vingrinājumiem, pārrunām, bērnu grāmatām, ilustrācijām,
attēliem, video, multiplikācijas filmām, padomiem, ieteikumiem, atzinībām u.c..
Trīs gadu vecumā bērns sāk apgūt mazos mājas darbiņus un pamata pašapkalpošanās
prasmes, tomēr katrs bērns ir individuāls, un arī vecāku dzīvesveids atšķiras – tāpēc vecums,
kurā bērns apgūst kādu prasmi, var būt atšķirīgs. Pašapkalpošanās prasmju veidošanā un mājas
pienākumu pildīšanā galvenais nav jautājums par to, kas bērnam ir jāiemāca, bet gan tas, kā
māca, jo bērnam jāsaprot dziļākā darbības jēga, lai apgūtā prasme ir jēgpilna arī pēc tam, kad
darbiņš ir padarīts.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация