Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:947475
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.08.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Jēdzienu skaidrojums    9
  Ievads    10
1.  E-pakalpojumi pašvaldībās    12
1.1.  Pašvaldība un tās funkcijas    12
1.2.  E-pakalpojumu būtība    14
1.3.  E- pakalpojumi pašvaldības kontekstā    15
2.  E- pakalpojumi Zemgales reģionā    17
2.1.  Pašvaldības Zemgales plānošanas reģionā    17
2.2.  E-pakalpojumu piedāvājums Zemgales reģiona pašvaldībās    19
3.  E-Pakalpojumu pašvaldībā izpratnes socioloģiskā perspektīva    26
4.1.  Pētījuma metodoloģija    32
4.2.  Pašvaldības sniegto atbilžu analīze    34
4.3.  Iedzīvotāju aptaujas rezultātu analīze    36
  Secinājumi    49
  Priekšlikumi pašvaldību e-pakalpojumu darbības uzlabošanai    51
  Izmantotās literatūras saraksts    52
  Pielikums    56
Фрагмент работы

PRIEKŠLIKUMI PAŠVALDĪBU E-PAKALPOJUMU DARBĪBAS UZLABOŠANAI
Osborne, Radnor un Nasi nosauca laba pakalpojuma rādītājus. Tie iekļauj: zināšanas, kas ir pakalpojuma lietotājs, viņu gaidas, vajadzības un vērtības; pakalpojuma attīstību, stabilitāti un (neaizstājama) pakalpojuma solījumus vai piedāvājumu; pakalpojuma dizainu un tehnisko izstrādi, kas sola to veiksmīgi nogādāt klientam; pakalpojuma kultūras veidošanu un uz lietotāju vērstu domāšanu; pakalpojuma izmērīšanu un novērtējumu no lietotāja puses.
Tātad, apvienojot šos rādītājus ar Zemgales plānošanas reģiona iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem, pašvaldības pakalpojumiem jākļūst:
Caurspīdīgiem – lai ir pilnībā skaidrs, kas kurā pakalpojuma saņemšanas solī notiek, un būtu pārliecība, ka viss ir izdarīts pareizi;
Vienkāršiem – lai ikviens, pat cilvēks, kas internetā nedarbojas ikdienā, spēj bez problēmām lietot e-pakalpojumus;
Ar vienkāršu valodu – lai neviens neapmulstu terminu gūzmā;
Ar ātru atbildes reakciju – lai iedzīvotājiem nav jāgaida atbilde mēnesi, lai ierosinājumi tiktu ņemti vērā un problēmas ātri risinātas;
Vajadzīgiem – lai pašvaldības mājas lapas kalpo ne tikai par formālu objektu, bet lai tās kalpo par galveno informācijas avotu pašvaldības iedzīvotājiem (nevis tikai pašvaldības darbiniekiem);
Aktuāliem – lai informācija mājas lapā nav novecojusi, ir pieejami aktuālie pašvaldības normatīvi, iespēja lejupielādēt veidlapas;
Patīkamiem – lai vizuāli pakalpojumu sniegšana rada baudījumu, nevis vēlmi pēc iespējas ātrāk mājas lapu aizvērt ciet;
Ar atgriezenisko saiti – lai lietotājs var vērtēt pakalpojumu kvalitāti, ieteikt vēl labākus risinājumus; pašvaldībai tie jāņem vērā.
Iedzīvotāji ierosina izveidot bukletu ar informāciju, kādi e-pakalpojumi ir pieejami, kādas ir to priekšrocības un kā tie jālieto, un to izsūtīt visiem pašvaldības iedzīvotājiem uz mājām, kā arī sniegt iespēju šādu informatīvo materiālu saņemt pašvaldības telpās. Zemgales reģiona iedzīvotāji arī rosina pašvaldības darbiniekus sniegt praktisku palīdzību tiem, kas e-pakalpojumus tikai sāk lietot; organizēt apmācības.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация