Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:449206
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pašvērtēšana un tās nozīme mācību procesā    7
2.  Pašvērtēšanas prasmju pilnveides izpēte 8.klasē latviešu valodas stundās    19
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    19
2.2.  Pedagoģiskā novērojuma analīze    20
2.3.  8.klases skolēnu anketēšanas rezultātu analīze    24
2.4.  Latviešu valodas skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    33
2.5.  Pašvērtēšanas prasmes latviešu valodas stundā    37
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    42
  Literatūras un avotu saraksts    43
  Pielikumi    45
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Pētījumu par pašvērtēšanu Latvijas izglītības sistēmā ir maz. Nav atrodama teorija tieši par latviešu valodas mācību priekšmetu. Informāciju par pašvērtēšanu latviešu valodas stundās var atrast tikai to sasaistot un analizējot pedagoģijas teorijas par vērtēšanu, pašvērtēšanu un to savstarpējo saistību mācību procesā.
2. Pašvērtēšana saprotama gan kā process, kas skolēnam liek domāt un rakstīt par savu mācīšanos, gan kā rezultāts un progress, jo tiek analizēti, aprakstīti un plānoti savas mācīšanās uzlabojumi.
3. Pašvērtēšana ir neatņemama izglītošanās procesa sastāvdaļa, kam ir liela nozīme skolēna un skolotāja sadarbībā. Skolotāja vērtējuma, kā arī skolēnu paveiktā savstarpējā vērtējuma, un pašvērtēšanas uzdevums ir veicināt skolēna sasniegumu uzlabošanos, tāpēc nepieciešams kopīgi veidot pašvērtēšanas sistēmu, izvirzīt konkrētus kritērijus.
4. Pašvērtēšanas process latviešu valodas mācību stundās notiek, ja skolēns ir pieņēmis izvirzītos kritērijus un izmantojis tos savas mācību darbības vērtēšanā.
5. Latvijas skolās kritērijus pārsvarā izvirzījuši paši skolotāji vai mācību priekšmetu metodiskajās komisijās, tāpēc to formulējums dažkārt ir pārāk zinātnisks un skolēniem nesaprotams, līdz ar to neīstenojas atgriezeniskās saites process un būtībā nenotiek pašvērtēšana, bet tikai atdarināšana - tiek izpildīti skolotāja norādījumi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация