Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļoj...-
Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā SIA "X"
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Abstract | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga un patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Mārketinga pamatprincipi | 7 |
1.2. | Mārketinga plānošana | 10 |
1.3. | Patērētāju uzvedības un mārketinga psiholoģiskie aspekti | 16 |
1.4. | Tūrisma patērētāju uzvedība un motivācija | 20 |
2. | Pētījums: Potenciālo klientu ceļošanas, ceļojumu izvēles un plānošanas paradumi | 24 |
2.1. | Pētījuma apraksts | 24 |
2.2. | Pētījuma metodoloģija | 25 |
2.3. | Pētījuma rezultāti | 25 |
2.4. | Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija | 39 |
3. | Pētāmās situācijas un uzņēmuma “X” raksturojums | 44 |
3.2. | Plānotā individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma apraksts | 45 |
3.3. | Konkurentu analīze | 48 |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 56 | |
Nobeigums | 57 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 58 | |
PIELIKUMS | 61 |
Secinājumi
1. Mērķa pircēja profils individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir cilvēks, kurš dodas ceļojumā 10 dienas un ilgāk un vienam ceļojumam tērē vairāk kā 1000 EUR.
2. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū, jo 50% no aptaujātajiem respondentiem labprāt izmantotu šādu pakalpojumu, bet no tiem 19,7% atbilst mērķa pircēja profilam.
3. Latvijas tirgū konkurence individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir neliela, jo tūrisma aģentūra pārsvarā specializējas gatavo ceļojumu tirdzniecībā.
4. Lielākās grūtības ar kurām cilvēki saskaras plānojot ceļojumus ir līdzbraucēju atšķirīgās vēlmes, kā arī pārāk daudz vai pārāk maz informācijas un laika trūkums, bet izplatītākās problēma ceļojuma laikā ir slikti laika apstākļi, lidojuma aizkavēšanās vai atcelšana un valodas barjera.
5. Izvēloties ceļojuma galamērķi, cilvēkiem svarīgākais ir iespēja iepazīt vietējo kultūru, sabiedrību un kulināriju.
6. Ceļojuma galamērķa izvēli visbiežāk ietekmē draugu un paziņu ieteikumi, informācija par ceļojumiem internetā un sociālajos tīklos, kā arī atlaižu piedāvājumi.
7. Nozīmīgākās stiprās puse individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā “X” ir autores plašais ārvalstu kontaktu loks, un pieredze pasākumu organizēšanā un ceļojumu plānošanā.
8. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma uzsākšanai nepieciešamais laiks ir 6 mēneši, un nav nepieciešami finansiāli ieguldījumi.
…
Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā SIA “X” ir pētījums par iespēju uzsākt individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumu uzņēmumā “X”. Latvijas tūrisma aģentūras nespecializējas individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumu sniegšanā. Latvijas tirgū nav zināms pieprasījums un nepieciešamie resursi šāda pakalpojuma nodrošināšanai. Zinātniskajā literatūrā tiek analizēta tūrisma vadība un tūrisma mārketings, kas ir orientēts uz masu tūrismu, bet nav informācijas par individuālo ceļojumu organizēšanu, tādēļ darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību individuālo ceļojumu organizēšanai un izstrādāt mārketinga plāna pamatelementus pakalpojuma īstenošanai uzņēmumā “X”. Svarīgākie mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi ir zinātniskās literatūras par mārketingu, patērētāju un tūrisma patērētāju uzvedību un motivāciju analīze, individuālo ceļojumu organizēšanas plāna izstrāde, pētījums par potenciālo klientu ceļošanas, ceļojumu plānošanas un ceļojumu galamērķu izvēles paradumiem, kā arī secinājumu un priekšlikumu izstrāde. Pētījumam izvirzīti sekojoši jautājumi: 1) Vai individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū? 2) Kāds ir mērķa pircēja profils individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam? 3) Ar kādām grūtībām cilvēki saskaras ceļojot un plānojot ceļojumus? Svarīgākais secinājums ir, ka individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū, un tā uzsākšanai uzņēmumā “X” ir nepieciešami seši mēneši. Būtiskākie priekšlikumi, kas ir radušies darba gaitā ir saistīti ar pakalpojuma īstenošanu uzņēmumā “X”. Darbā ir 60 lappuses, 4 pielikumi, 10 tabulas, 32 attēli. Darbā ir izmantoti 40 dažādi informācijas avoti.
- Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniecība
- Patērētāju uzvedība tirgū
- Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā SIA "X"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Дипломная для университета58
Оцененный!