Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:401472
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.08.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga un patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga pamatprincipi    7
1.2.  Mārketinga plānošana    10
1.3.  Patērētāju uzvedības un mārketinga psiholoģiskie aspekti    16
1.4.  Tūrisma patērētāju uzvedība un motivācija    20
2.  Pētījums: Potenciālo klientu ceļošanas, ceļojumu izvēles un plānošanas paradumi    24
2.1.  Pētījuma apraksts    24
2.2.  Pētījuma metodoloģija    25
2.3.  Pētījuma rezultāti    25
2.4.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    39
3.  Pētāmās situācijas un uzņēmuma “X” raksturojums    44
3.2.  Plānotā individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma apraksts    45
3.3.  Konkurentu analīze    48
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Nobeigums    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  PIELIKUMS    61
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mērķa pircēja profils individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir cilvēks, kurš dodas ceļojumā 10 dienas un ilgāk un vienam ceļojumam tērē vairāk kā 1000 EUR.
2. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū, jo 50% no aptaujātajiem respondentiem labprāt izmantotu šādu pakalpojumu, bet no tiem 19,7% atbilst mērķa pircēja profilam.
3. Latvijas tirgū konkurence individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir neliela, jo tūrisma aģentūra pārsvarā specializējas gatavo ceļojumu tirdzniecībā.
4. Lielākās grūtības ar kurām cilvēki saskaras plānojot ceļojumus ir līdzbraucēju atšķirīgās vēlmes, kā arī pārāk daudz vai pārāk maz informācijas un laika trūkums, bet izplatītākās problēma ceļojuma laikā ir slikti laika apstākļi, lidojuma aizkavēšanās vai atcelšana un valodas barjera.
5. Izvēloties ceļojuma galamērķi, cilvēkiem svarīgākais ir iespēja iepazīt vietējo kultūru, sabiedrību un kulināriju.
6. Ceļojuma galamērķa izvēli visbiežāk ietekmē draugu un paziņu ieteikumi, informācija par ceļojumiem internetā un sociālajos tīklos, kā arī atlaižu piedāvājumi.
7. Nozīmīgākās stiprās puse individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā “X” ir autores plašais ārvalstu kontaktu loks, un pieredze pasākumu organizēšanā un ceļojumu plānošanā.
8. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma uzsākšanai nepieciešamais laiks ir 6 mēneši, un nav nepieciešami finansiāli ieguldījumi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация