Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:144461
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 62 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Jēdziena „Pedagoga profesionālā karjera” skaidrojums    8
1.1.  Pedagoga karjera karjeras attīstības teoriju skatījumā    9
1.2.  Karjeras veidi un pedagoga karjeras attīstības koncepcijas    10
1.3.  Personība un profesionalitāte    12
2.  Izglītības iestāde kā organizācija    15
2.1.  Pedagogs un organizācija    15
2.2.  Organizācijas kultūra un cilvēkresursi    17
3.  Pedagoga karjeras un izglītības iestādes mijiedarbība    20
3.1.  Vide un piederība    20
3.2.  Motivācija un motivēšana    21
3.3.  Motivācijas avoti izglītības iestādē    22
4.  Pedagogu profesionālās karjeras attīstības mijiedarbības ar skolu kā organizāciju izpēte. Analīzes un pilnveides iespējas    26
4.1.  Anketēšanas rezultāti    27
4.2.  Interviju rezultāti    41
5.  Diskusija    46
  Secinājumi    58
  Ieteikumi    60
  Izmantotā literatūra    62
  Pielikumi    66
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Profesionālās karjeras attīstību ietekmē dzīves posmi, attieksme pret sevi, vēlme izzināt pašam sevi, dzīves lomas. Izaugsmes iespējas ir galvenais stimuls, kas veicina pozitīvu profesionālās darbības motivāciju.
2. Pedagoga pienākumi un tiesības deklarēti Izglītības likumā, izglītības iestāžu nolikumos un iestrādāti iestādes koncepcijās, stratēģiskās attīstības plānā, tajā skaitā ietvertas prasības pedagoga profesionālajai pilnveidei.
3. Karjeras veidošanās pamatā ir personības ekspektācijas attiecībā pret darbu. Pēc pedagogu uzskatiem, galvenais faktors pedagoga profesionālās karjeras attīstībā ir pats pedagogs.
4. Lai sasniegtu attīstību savā karjerā, indivīdi plāno gan vertikālās, gan horizontālās kustības, kā būtisku pedagogi atzīmējuši horizontālās karjeras nozīmi, ņemot vērā reālās karjeras iespējas izglītības iestādē, kura visbiežāk ir horizontālajā virzienā.
5. Pētot un analizējot pedagoga profesionālās karjeras attīstību, var izmantot Mihaela Draivera un Keneta Brosua (2007) 4 dimensijas, kas veido izpratni par karjeras jēdzienu un nosaka galvenos motivācijas veidus, atbilstoši katras koncepcijas pārstāvju ekspektācijām par savas profesionālās karjeras veidošanās aspektiem.
6. Praktiskais pētījums atklāj, ka visvairāk pedagogu (52 %) karjerai raksturīgs spirāles koncepcijas virziens, kur karjeras izvēle attīstās, strādājot dažādās radnieciskās karjeras jomās.
7. Pedagogi iekšējos motivatorus - izaugsmes iespējas un vēlmi attīstīties ir novērtējuši visaugstāk. Iekšējā motivācija ir saistīta ar personības vērtībām, un tā rada nepieciešamību pēc izaugsmes iespējām, profesionālās karjeras iespējām, atzinības un novērtējuma.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация