Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:734993
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA   
  ANNOTATION    6
  IEVADS    6
1.  Domāšanas procesu attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    8
1.1.  Domāšanas būtība    8
1.1.1.  Radošās un kritiskās domāšanas izpausmes    15
1.1.2.  Domāšanas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    16
1.1.3.  Agrīnās bērnības domāšanas un paņēmienu raksturojums    2
1.2.  Pirkstiņrotaļu izmantošanas iespējas domāšanas procesu veicināšanā    26
2.  Pirkstiņrotaļu izmantošanas iespēju izpēte bērnu domāšanas procesu veicināšanā    31
2.2.  Pētāmās mēŗkauditorijas apraksts    31
2.3.  Pētījuma norises apraksts    34
2.4.  Secinājumi    47
  LITERATŪRAS SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    50
Фрагмент работы

2. 4. Secinājumi
Izpētot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru un veicot praktisko pētījumu ar 3 – 4 gadus veciem bērniem, darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Bērnība ir periods, kad veidojas bērna personība, pašapziņa, visi psihiskie procesi tajā skaitā domāšana.
2. Bērns pasauli iepazīst caur sajūtām.
3. Pieaugušu uzdevums, tātad arī pedagoga, ir nodrošināt bērnam vidi, kurā viņš var darboties atbilstoši savām vajadzībām, vecumposma īpatnībām un individuālajam attīstības tempam. Pedagogam ir jārūpējas par pozitīvu iespaidu bagātību un pirksti pirkstiņrotaļas ir viens no veidiem, kas to sniedz.
4. Pirmsskolas vecumā rokas ir prāta instruments, ar to palīdzību bērns apgūst apkārtējo pasauli. Bērna prāta spējas ir atkarīgas no pirkstu veiklības.
5. Bērna domāšanas un valodas attīstība ir cieši saistīta ar roku sīkās muskulatūras pilnvērtīgu darbību. Viens no veidiem kā attīstīt roku sīko muskulatūru un domāšanu ir pirkstiņrotaļas.
6. Spēlējot pirkstiņrotaļas, bērnam veidojas pozitīvs emocionālais kontakts ar pieaugušo.
7. Pirkstiņrotaļās bērns var radoši darboties, fantazēt, izdomāt dažādus veidus, kā kustināt rokas, pirkstiņus.
8. Pirkstiņrotaļas laikā bērns aktīvi darbojas līdzi, tā netieši vingrinot kustībukoordināciju;
9. Bērns vienlaicīgi spēj saskaņot runu un kustību;
10. Pirkstiņrotaļas ir jāizvēlas attiecīgai tēmai,
11. Pirkstiņrotaļas jārosina spēlēt vecākiem kopā ar saviem bērniem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация