Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,65 (17%)
Со скидкой*:
17,83
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:894572
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Sociālo prasmju jēdziena izpratne un skaidrojums    7
2.  Sociālo prasmju attīstības pirmsskolas pedagoģiskajā procesā    12
2.1.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa raksturojums    12
2.2.  Ģimenes loma sociālo prasmju attīstībā pirmsskolas vecuma bērniem    15
2.3.  Sociālo prasmju attīstības īpatnības pirmsskolas vecumposmā    16
3.  Rotaļu metodes izmantošana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā    21
  Secinājumi    40
  Izmantoto literatūras un informācijas avotu saraksts    42
  Pielikums    44
Фрагмент работы

Secinājumi

1. Bērna gatavību skolai nosaka bērna attīstībā kopumā, psihisko procesu un personisko īpašību attīstība. Vecāki uzskata, ka bērnu attīstību, lielākoties, nosaka cik viņš labi pazīst burtus, prot tos rakstīt, bet reti kurš vecāks uzslavē un priecājas par bērna pirmo pateikto paldies vai labdien. Manā pētījumā, tas ir ļoti spilgti attēlojies.
2. Nenoliedzami socializācija un sociālo prasmju apguve ir viens no bērna audzināšanas pamatuzdevumiem. Sekmīga bērnu sociālo prasmju veidošanās notiek bērnu un pieaugušo mijiedarbībā. Sociālās prasmes ir nepieciešams nosacījums bērnu un pieaugušo sadarbībai. Tās dod iespēju katram izmantot savu pieredzi un mācīties vienam no otra: veido humānas un emocionālas savstarpējās attiecības ar citiem: veido prasmi sadarbības situācijās uzņemties atbildību par sevi un citiem.
3. Pirmsskolas pedagoģiskais process ir skolotāja un audzēkņa mērķtiecīgi organizēta mijiedarbība, kura vērsta uz attīstošo un audzinošo uzdevumu realizāciju, kā rezultātā audzēkņi apgūst cilvēces uzkrāto pieredzi visā tās daudzveidībā, bet savas pirmās sociālās prasmes (sasveicināšanos, galda kultūru), vairāk vai mazāk, visi bērni apgūst apmeklējot pirmsskolas izglītības iestādi, ar šīm apgūtajām prasmēm bērni aiziet tālākās dzīves gaitās.
4. 5 – 7 gadus veci bērni socializācijas prasmes labāk apgūst sižeta lomu rotaļās.
5. Ģimenei bērna attīstībā ir milzīga nozīme. Bērnības pieredze un atmiņas ir mūsu visas dzīves sākums un ‘’pamats’’.
6. Rotaļa ir bērnības pavadonis. Bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo tā bērnā rada prieku, enerģiju, kā arī attīsta pašu bērnu. Rotaļu darbībā bērni aktīvi izzina apkārtējo īstenību un iegūst socializācijas prasmes. Vienlaikus rotaļā bērns izzina savu personību, savas iespējas, savu vietu apkārtējo cilvēku vidū, jo pirmsskolas izglītības iestādē rotaļa tiek izmantota visas dienas garumā, ko apliecināja lielākā daļa no aptaujātajiem pedagogiem.
7. Pētījumā novēroju, ka sociālās prasmes bērni apguvuši dažādā līmenī. To ietekmē bērna pasaules uzskati, sociālais status, ģimenes tradīcijas un paradumi. Bērni katras ģimenes sociālo stāvokli atspoguļo savā saskarsmē ar pirmsskolas iestādes skolotājiem un vienaudžiem.
8. Pirmsskolas iestādē darbs sociālo prasmju apguvē veicams tā, lai pilnveidotu bērna iemaņas un papildinātu viņa spējas iekļauties sabiedrībā un atvieglotu bērna iekļaušanos skolas kolektīvā.
9. Pētījums ir daļēji apstiprinājis, ja pedagogs mērķtiecīgi organizē, lomu rotaļas, paplašinot tā sižetu, saturu un atribūtus, tad rotaļa veicina bērnu socializācijas prasmju attīstību.


Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −39,93 €
Комплект работ Nr. 1312499
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Rotaļu izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/894572

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация